abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5636682
Of het nou wel of niet eng was, ze stoorde zich aan zijn gedrag en ik vind het eerlijk van haar dat zij dat (als enige) recht in z'n gezicht heeft gezegd.
pi_5639562
Ik vond 'r wel een beetje zeiken hoor... En de term "niet relaxed" bezigen als je bijna 30 bent vind ik niet relaxed.

(Als je 15 bent staat het ook al vrij dom trouwens, maar dan kun je tenminste nog zeggen dat het aan de puberteit ligt en dat ze er nog wel overheen groeit.)

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  dinsdag 3 september 2002 @ 22:17:37 #28
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_5644834
-----
Scanman schreef:

'krank in den kopf ist', gevolgd door opmerkingen als 'in Deutschland ist es viel schöner' en meer pro-duitse zaken,
------

Mustapha zal wel aan de Duitse BB hebben deelgenomen!

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_5646803
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 22:17 schreef Maurisico het volgende:
-----
Scanman schreef:

'krank in den kopf ist', gevolgd door opmerkingen als 'in Deutschland ist es viel schöner' en meer pro-duitse zaken,
------

Mustapha zal wel aan de Duitse BB hebben deelgenomen!

maar dit is een topic over Judith
pi_5681553
Judith is tot nu toe de knapste vrouw uit BB
  vrijdag 6 september 2002 @ 22:18:41 #31
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_5691584
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 18:36 schreef Minnie_ het volgende:
Hee, die ken ik. Nou ja, van naam en gezicht dan. Komt uit Alkmaar.
Ja, ik ken 'r ook uit die contreien. Ben er net op gewezen, heb nog geen minuut BB gezien dit jaar.
Vroeger deed ze altijd druk met allerlei locale miss-verkiezingkjes, die nooit veel opleverden.
Wat dat betreft past ze wel in het beeld van de BB-deelnemer als iemand alsnog bekend wil worden. Ofzo.
Life is what you make it.
pi_5697918
Tot nu toe heeft ze bij mij het voordeel van de twijfel.

In ieder geval al 1 sterke aktie toen ze Mustafa met zijn afzijdigheid confronteerde. Ze kwam toen ook echt oprecht op mij over.

Verder is ze idd de mooiste vrouw tot nu toe in BB4.
Ze heeft een lief koppie met mooie ogen. Niet zo'n heel geweldig figuurtje, maar zeker niet slecht.

'T hangt er natuurlijk vanaf wat ze verder nog gaat presteren, maar volgens mij is ze een goede kanshebster op de overwinning.

Go Judith!

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_5775847
Wat heeft iedereen tegen Judith, ik vind haar de normaalste die er in zit en naast Ting ook de leukste!
  Trouwste user 2022 donderdag 12 september 2002 @ 22:14:22 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_5775884
quote:
Op donderdag 12 september 2002 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Judith, ik vind haar de normaalste die er in zit en naast Ting ook de leukste!
Ja Ting heeft me de afgelopen weken wel vermaakt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_5848867
[afbeelding]
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 18:04 schreef StephanL het volgende:
Lekker strak in het pak, lekker!
Niet verkeerd inderdaad
quote:
Op maandag 2 september 2002 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Ze ziet er natuurlijk wel prettig uit in die stringzwembroekjes....
Klopt
quote:
Op vrijdag 6 september 2002 11:39 schreef DJ_Saucage het volgende:
Judith is tot nu toe de knapste vrouw uit BB
Nee vind ik niet, tenminste niet de aller knapste.
maar zeker niet verkeerd...
  donderdag 19 september 2002 @ 11:01:23 #36
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_5873721
Ik vind Judith een muts die door iedereen aardig gevonden wil worden en ook heel snel bang is om er niet bij te horen. Dan reageert ze een beetje opdringerig, jaloers en onbegrepen!

Kortom, een zeikwijf eerste klas, zou zomaar eens de nieuwe Dezeuree kunnen worden!

Oh ja, en d'r stem/accent is zeikerdezeik, kutterdekut!

Back in town
pi_5911007
Ze spreekt het woord "leuk" EXACT hetzelfde uit als Sita. Opvallend.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5911108
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 20:06 schreef SmashBro het volgende:
Ze spreekt het woord "leuk" EXACT hetzelfde uit als Sita. Opvallend.
Inderdaad, onwijs opvallend. Ze komen namelijk uit dezelfde contreien.
Shrink - it's a lifestyle
  zaterdag 21 september 2002 @ 20:15:46 #39
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_5911135
Ze is lekker ordinair
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_5911200
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 20:15 schreef Vibromass het volgende:
Ze is lekker ordinair
lekker niet
ordinair wel

... en nep!
... en egocentrisch!
... en zichzelf belangrijk vindend!
... en ... ehm nou ja... laat ook maar

Kennis zonder verstand is dubbele dwaasheid
pi_5922293
edit: komt beter tot z'n recht in het anti judith topic

[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 22-09-2002 20:10]

pi_5922338
Het lekkerste ding in dat huis. Als ze d'r bek opendoet moet je er gewoon wat inproppen
[b]Op donderdag 29 augustus 2002 11:14 schreef calvobbes het volgende:[/b][br]Is dit het nieuwe beleid van Fok? Alle herrieschoppers mod maken en hersenspoelen tot softy....
pi_5922360
En omhoog. Deze boven de anti topics
[b]Op donderdag 29 augustus 2002 11:14 schreef calvobbes het volgende:[/b][br]Is dit het nieuwe beleid van Fok? Alle herrieschoppers mod maken en hersenspoelen tot softy....
pi_5922364
quote:
Op zondag 22 september 2002 20:10 schreef Trammelant het volgende:
Het lekkerste ding in dat huis. Als ze d'r bek opendoet moet je er gewoon wat inproppen
ja een reep of een banaan, daar kickt ze op
pi_6027136
Huh, ik wist helemaal nie dat ze een vriend had
quote:
Liefde als een sprookje

Gisteravond kregen de Bewoners alvast een voorproefje op de komende jaarwisseling. Judiths stoere vriendje Maurits wilde zijn muze met vuurwerk opnieuw veroveren.

En van deze romantische daad, wil vriendin Jeanette graag het mijne weten. Hoe heb jij Maurits eigenlijk leren kennen, vraagt Jeanette Judith in het bubbelbad. Meteen gaan Judiths ogen glimmen, helemaal terug in de tijd vertelt ze Jeanette een verhaal waarbij iedereen wel moet gaan zwijmelen. Zo ook onze Jeanette.

Een klein meisje

Mijn ouders hebben al jaren een tapijtenwinkel, en als klein meisje zat ik altijd op een kleedje achter in de winkel. Ik speelde vaak dat ik een prinsesje was en dat ik kon vliegen. Op een dag kwam Maurits met zijn ouders de winkel bezoeken. Ik zat op mijn tapijtje en gluurde naar hem, hij gluurde terug. Heel goed kan ik me dat niet meer herinneren maar Maurits is dat kleine meisje met die grote kijkers nooit meer vergeten. Altijd als hij langs de winkel liep, keek hij naar binnen in de hoop een glimp van dat ene meisje op te vangen, vertelt ze zonder stoppen.

Vliegend tapijt

Helemaal in haar element vertelt Judith verder. Jaren later zat ik bij een vriendin in haar koffiehuis een broodje te eten. Zij paste altijd op zijn huis omdat hij veel in het buitenland zat. En toen kwam hij binnen om zijn sleutels op te halen. Van schrik rende ik de winkel uit, zon verpletterende indruk maakte hij op me. En Maurits, die vroeg direct aan mijn vriendin waar ik ineens naar toe moest. Haar ouders hebben een tapijtzaak en ik denk dat ze daar heen gevlogen is, mompelde haar vriendin nuchter.

Yasmine

En toen viel het kwartje bij hem. Daar zat vroeger altijd zon leuk meisje, ik was een beetje verliefd op haar, vertrouwde de prins zijn sleutelbewaarster toe. Dat moet Judith geweest zijn want haar ouders hebben de winkel al dertig jaar, antwoordde Judiths vriendin zich geheel van de opbloeiende liefde aan haar bar onbewust. En toen, toen wist deze Alladin het zeker, dit moest een teken zijn. Het meisje dat zo haastig uit het café verdween was zijn Yasmine en hij hoopte vurig met haar op het vliegende tapijtje te belanden.

En ze leefden...

Jeanette kan het bijna niet geloven. Wat verschrikkelijk lief, knijpt ze haar bubbelmaatje in haar arm. En Judith straalt, haar vriend is een echte held en ze hoopt nog lang en gelukkig met hem te leven.

Hebben de streamverslaggevers haar wel 's over hem horen praten???

Bep snapt nu helemaal niet meer dat ze Daniella verweet dat die voor Laurens had gekozen

pi_6028162
quote:
Op zondag 29 september 2002 16:12 schreef Tante Bep het volgende:
Huh, ik wist helemaal nie dat ze een vriend had
[..]

Hebben de streamverslaggevers haar wel 's over hem horen praten???

Bep snapt nu helemaal niet meer dat ze Daniella verweet dat die voor Laurens had gekozen

In alle streams die ik verslagen heb, heb ik haar nog nooit over hem horen praten.
I'm not nuts. I just have guts!!
pi_6081399
Over Judith moet toch genoeg te melden zijn Vanmiddag nog zat ze late_vogel en Anzjie enorm te irriteren.. vandaar dus ook een schopje voor dit topicje.
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_6093152
Ik lees de streamverslagen en wat zie ik ......onze Judith heeft weer eens het hoogste woord Ze heeft denk ik toch niet zo goed begrepen wat Janet bedoelde vanmiddag met ...als jij aan het woord ben word ik stil of loop weg want er is geen speld tussen te krijgen dan.......Er is niemand die nu ff roep "hou je kop" zoals vanmiddag toen Janet aan het zingen was
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  donderdag 3 oktober 2002 @ 18:42:39 #49
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6093246
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 18:35 schreef late_vogel het volgende:
Ik lees de streamverslagen en wat zie ik ......onze Judith heeft weer eens het hoogste woord Ze heeft denk ik toch niet zo goed begrepen wat Janet bedoelde vanmiddag met ...als jij aan het woord ben word ik stil of loop weg want er is geen speld tussen te krijgen dan.......Er is niemand die nu ff roep "hou je kop" zoals vanmiddag toen Janet aan het zingen was
het lijkt alsof ze zijn bang van dat mens of ze horen het gekakel al niet meer...
Ja ze moet nog maar even blijven...Tegen de tijd dat ze denkt dat ze BB gewonnen heeft eruit kicken gnegne wat verheug ik me op dat moment
  donderdag 3 oktober 2002 @ 18:43:45 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6093271
Die Judith is wel een geval apart. Ze is zo zweverig als de pest.... gelooft in alles wat behoorlijk onwaarschijnlijk is en houdt er niet van als mensen er een andere levensvisie dan de hare op na houden. Judith ziet er lekker uit, vooral in dat stringslipje.... en aangezien het oog ook wat wil mag ze alleen daarom wel blijven. Helaas voor ons is het warme weer voorbij, dus erg vaak zullen we die heerlijke achterkant niet meer kunnen aanschouwen. Ter compensatie moet ze de komende tijd dan maar naakt gaan douchen ofzo..... én flink wat ruzie's beginnen in het huis! Want wat ruzie's betreft zullen we het van Judith en Jeanette moeten hebben. De rest zie ik nog niet echt heibel schoppen in het huis. Helaas is Judith dan weer een type die het meteen wil uitpraten, dus we kunnen nooit erg lang van die ruzie's genieten.

Winnen mag Judith vanzelfsprekend niet, maar haar nog een aantal weken gebruiken voor de kleine en grote irritaties lijkt me prima. En zoals gezegd moet ze ook dat lekkere lijf blijven tonen natuurlijk... anders kunnen we ook wel alleen een audio stream aanzetten

My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')