(Als je 15 bent staat het ook al vrij dom trouwens, maar dan kun je tenminste nog zeggen dat het aan de puberteit ligt en dat ze er nog wel overheen groeit.)
'krank in den kopf ist', gevolgd door opmerkingen als 'in Deutschland ist es viel schöner' en meer pro-duitse zaken,
------
Mustapha zal wel aan de Duitse BB hebben deelgenomen!
quote:maar dit is een topic over Judith
Op dinsdag 03 september 2002 22:17 schreef Maurisico het volgende:
-----
Scanman schreef:'krank in den kopf ist', gevolgd door opmerkingen als 'in Deutschland ist es viel schöner' en meer pro-duitse zaken,
------Mustapha zal wel aan de Duitse BB hebben deelgenomen!
quote:Ja, ik ken 'r ook uit die contreien. Ben er net op gewezen, heb nog geen minuut BB gezien dit jaar.
Op woensdag 28 augustus 2002 18:36 schreef Minnie_ het volgende:
Hee, die ken ik. Nou ja, van naam en gezicht dan. Komt uit Alkmaar.
In ieder geval al 1 sterke aktie toen ze Mustafa met zijn afzijdigheid confronteerde. Ze kwam toen ook echt oprecht op mij over.
Verder is ze idd de mooiste vrouw tot nu toe in BB4.
Ze heeft een lief koppie met mooie ogen. Niet zo'n heel geweldig figuurtje, maar zeker niet slecht.
'T hangt er natuurlijk vanaf wat ze verder nog gaat presteren, maar volgens mij is ze een goede kanshebster op de overwinning.
Go Judith!
quote:Ja Ting heeft me de afgelopen weken wel vermaakt.
Op donderdag 12 september 2002 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Judith, ik vind haar de normaalste die er in zit en naast Ting ook de leukste!
quote:Niet verkeerd inderdaad
Op woensdag 28 augustus 2002 18:04 schreef StephanL het volgende:
Lekker strak in het pak, lekker!
quote:Klopt
Op maandag 2 september 2002 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Ze ziet er natuurlijk wel prettig uit in die stringzwembroekjes....
quote:Nee vind ik niet, tenminste niet de aller knapste.
Op vrijdag 6 september 2002 11:39 schreef DJ_Saucage het volgende:
Judith is tot nu toe de knapste vrouw uit BB
Kortom, een zeikwijf eerste klas, zou zomaar eens de nieuwe Dezeuree kunnen worden!
Oh ja, en d'r stem/accent is zeikerdezeik, kutterdekut!
quote:Inderdaad, onwijs opvallend. Ze komen namelijk uit dezelfde contreien.
Op zaterdag 21 september 2002 20:06 schreef SmashBro het volgende:
Ze spreekt het woord "leuk" EXACT hetzelfde uit als Sita. Opvallend.
quote:lekker niet
Op zaterdag 21 september 2002 20:15 schreef Vibromass het volgende:
Ze is lekker ordinair
... en nep!
... en egocentrisch!
... en zichzelf belangrijk vindend!
... en ... ehm nou ja... laat ook maar
[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 22-09-2002 20:10]
quote:ja een reep of een banaan, daar kickt ze op
Op zondag 22 september 2002 20:10 schreef Trammelant het volgende:
Het lekkerste ding in dat huis. Als ze d'r bek opendoet moet je er gewoon wat inproppen
quote:Hebben de streamverslaggevers haar wel 's over hem horen praten???
Liefde als een sprookjeGisteravond kregen de Bewoners alvast een voorproefje op de komende jaarwisseling. Judiths stoere vriendje Maurits wilde zijn muze met vuurwerk opnieuw veroveren.
En van deze romantische daad, wil vriendin Jeanette graag het mijne weten. Hoe heb jij Maurits eigenlijk leren kennen, vraagt Jeanette Judith in het bubbelbad. Meteen gaan Judiths ogen glimmen, helemaal terug in de tijd vertelt ze Jeanette een verhaal waarbij iedereen wel moet gaan zwijmelen. Zo ook onze Jeanette.
Een klein meisje
Mijn ouders hebben al jaren een tapijtenwinkel, en als klein meisje zat ik altijd op een kleedje achter in de winkel. Ik speelde vaak dat ik een prinsesje was en dat ik kon vliegen. Op een dag kwam Maurits met zijn ouders de winkel bezoeken. Ik zat op mijn tapijtje en gluurde naar hem, hij gluurde terug. Heel goed kan ik me dat niet meer herinneren maar Maurits is dat kleine meisje met die grote kijkers nooit meer vergeten. Altijd als hij langs de winkel liep, keek hij naar binnen in de hoop een glimp van dat ene meisje op te vangen, vertelt ze zonder stoppen.
Vliegend tapijt
Helemaal in haar element vertelt Judith verder. Jaren later zat ik bij een vriendin in haar koffiehuis een broodje te eten. Zij paste altijd op zijn huis omdat hij veel in het buitenland zat. En toen kwam hij binnen om zijn sleutels op te halen. Van schrik rende ik de winkel uit, zon verpletterende indruk maakte hij op me. En Maurits, die vroeg direct aan mijn vriendin waar ik ineens naar toe moest. Haar ouders hebben een tapijtzaak en ik denk dat ze daar heen gevlogen is, mompelde haar vriendin nuchter.
Yasmine
En toen viel het kwartje bij hem. Daar zat vroeger altijd zon leuk meisje, ik was een beetje verliefd op haar, vertrouwde de prins zijn sleutelbewaarster toe. Dat moet Judith geweest zijn want haar ouders hebben de winkel al dertig jaar, antwoordde Judiths vriendin zich geheel van de opbloeiende liefde aan haar bar onbewust. En toen, toen wist deze Alladin het zeker, dit moest een teken zijn. Het meisje dat zo haastig uit het café verdween was zijn Yasmine en hij hoopte vurig met haar op het vliegende tapijtje te belanden.
En ze leefden...
Jeanette kan het bijna niet geloven. Wat verschrikkelijk lief, knijpt ze haar bubbelmaatje in haar arm. En Judith straalt, haar vriend is een echte held en ze hoopt nog lang en gelukkig met hem te leven.
Bep snapt nu helemaal niet meer dat ze Daniella verweet dat die voor Laurens had gekozen
quote:In alle streams die ik verslagen heb, heb ik haar nog nooit over hem horen praten.
Op zondag 29 september 2002 16:12 schreef Tante Bep het volgende:
Huh, ik wist helemaal nie dat ze een vriend had
[..]Hebben de streamverslaggevers haar wel 's over hem horen praten???
Bep snapt nu helemaal niet meer dat ze Daniella verweet dat die voor Laurens had gekozen
quote:het lijkt alsof ze zijn bang van dat mens of ze horen het gekakel al niet meer...
Op donderdag 3 oktober 2002 18:35 schreef late_vogel het volgende:
Ik lees de streamverslagen en wat zie ik ......onze Judith heeft weer eens het hoogste woordZe heeft denk ik toch niet zo goed begrepen wat Janet bedoelde vanmiddag met ...als jij aan het woord ben word ik stil of loop weg want er is geen speld tussen te krijgen dan.......Er is niemand die nu ff roep "hou je kop" zoals vanmiddag toen Janet aan het zingen was
Winnen mag Judith vanzelfsprekend niet, maar haar nog een aantal weken gebruiken voor de kleine en grote irritaties lijkt me prima. En zoals gezegd moet ze ook dat lekkere lijf blijven tonen natuurlijk... anders kunnen we ook wel alleen een audio stream aanzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |