quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 19:43 schreef scanman01 het volgende:
Jeanette mag van mij deze Big Brother winnen.... Maar dat zal wel niet gebeuren. Tot nu toe stond ze altijd tweede, dus zolang ze niet met Margriet genomineerd wordt kan ze wel ver komen
quote:Ze jankt ook zo snel, een traantje is leuk, maar het moet toch echt niet te gek worden.
Op vrijdag 25 oktober 2002 19:40 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Sjaantje nomineert Danuela:Ik nomineer Danuela omdat ik het gevoel hebt dat zij mij niet de ruimte geeft die ik nodig heb om mijzelf te ontplooien.
En daarna daar nog een dag over doorzeiken. Sorry, maar eerstvolgende vrouwelijke exit wmb Sjaan.
Ik word doodmoe van dat meisje.
quote:Ik weet niet waar je het meest over valt, over het woordje ik of over het doorzeiken. In ieder geval is het zo dat de manier waarop Jeanette haar kritiek of Danielle formuleert een goede manier van het geven van kritiek. Jammer alleen dat ze het niet op deze wijze durft te uiten naar Danielle zelf toe. Waarom is ze toch zo bang voor Danielle?
Op vrijdag 25 oktober 2002 19:40 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Sjaantje nomineert Danuela:Ik nomineer Danuela omdat ik het gevoel hebt dat zij mij niet de ruimte geeft die ik nodig heb om mijzelf te ontplooien.
En daarna daar nog een dag over doorzeiken. Sorry, maar eerstvolgende vrouwelijke exit wmb Sjaan.
Ik word doodmoe van dat meisje.
quote:Waar ik over val is dat ze telkens weer elke situatie uitsluitend op zichzelf betrekt. Daar word ik nogal moe van. De manier waarop Sjaan haar nominatie motiveerde, vind ik hier een uitstekend voorbeeld van.
Op vrijdag 25 oktober 2002 20:32 schreef Tinkepink het volgende:[..]
Ik weet niet waar je het meest over valt, over het woordje ik of over het doorzeiken. In ieder geval is het zo dat de manier waarop Jeanette haar kritiek of Danielle formuleert een goede manier van het geven van kritiek. Jammer alleen dat ze het niet op deze wijze durft te uiten naar Danielle zelf toe. Waarom is ze toch zo bang voor Danielle?
Effe lekker doorzeiken nu.
Nog zo'n irritant dingetje aan Jeanette: als ze zo'n stortvloed-monoloog houdt, dan eindigt ze elke zin op "en". Dat is om aan te geven: ik moet nu echt even ademhalen, maar waag het niet me te onderbreken want ik ben nog lang niet klaar."
Dat gaat ongeveeer zo:
Ik heb hier heel hard mijn best gedaan om mijn eigen ik te zijn en
(ademteug)
ik werk daar elke dag kei- en keihard aan, niet alleen in het huis maar ook in buitenwereld en
(ademteug)
ik wéét gewoon van mezelf dat dit een punt is waar ik veel aandacht aan moet besteden en
(ademteug)
soms denk ik weleens, Jeanetje, je moet bij jezelf eens nagaan hoe jij tegenover je eigen ik staat en
(ademteug)
maar en dus want dat vind ik hier soms hartstikke lastig! (begint te huilen)
quote:Ik denk dat ik dat wel weet waarom ze zo bang is voor Daniela.
Op vrijdag 25 oktober 2002 20:32 schreef Tinkepink het volgende:[..]
Ik weet niet waar je het meest over valt, over het woordje ik of over het doorzeiken. In ieder geval is het zo dat de manier waarop Jeanette haar kritiek of Danielle formuleert een goede manier van het geven van kritiek. Jammer alleen dat ze het niet op deze wijze durft te uiten naar Danielle zelf toe. Waarom is ze toch zo bang voor Danielle?
quote:Uit een willekeurig stukje streamverslagen van ongeveer een half uur:
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:23 schreef Gert het volgende:- knip -
"Ik wil nu wel namen weten", zegt Geesje. "Ik hoef niet te weten waarom, maar alleen namen!"
"Ik verlies liever van jou dan van een aantal van die truzen aan de andere kant!", zegt Ursula tegen Geesje. "Maar ik ga hier echt niet staan springen en zingen om erin te blijven!"
"Ik haal mijn dagelijkse peptalk wel even bij Mus", reageert Geesje.
"Ik wist het van twee mensen zeker", zegt Stefan.
"Het de zwakste schakel verhaal speelt hier ook mee... ", meent Geesje. "Ik kan nog veel meer vertellen over die mensen, maar dat doen we nog wel een keer.
"Ik heb bij haar dat hele heftige concurrentiegevoel!", zegt Daniela.
"Ik heb nog m'n reserves", reageert Judith. "Ik wil het nog even aanzien! Maar mijn voorgevoel is wel bevestigd!"
"Maar ik vond het zo moeilijk.... zo moeilijk!", zegt Daniela.
"Ik heb dit al gedroomd", zegt Geesje opeens. "Ik heb dit al gezien, ons drieen op het schavot!"
"Wat ik niet begrijp is dat Stefan mij genomineerd heeft!", zegt Ursula opeens.
"Ik mag Jeanette heel graag!", reageert Geesje. "Toen ze hier gisteren was vond ik het ook oprecht gezellig. En ik heb bewondering hoe ze het hier gerooid heeft. Toen ik die leeftijd had was ik niet zo. Het is soms rechtlijnig, maar dat stoort me niet! Ik hou daar wel van. Daarom heb ik haar niet genomineerd. Ik vind haar een schatje. Als ze mij heeft genomineerd heeft ze dat gedaan omdat ik het het best kan hebben denk ik!"
Ursula: "Voor mezelf had ik het verwacht. Ik vind het ook helemaal niet erg. Ik vind het prima. Ik zie jullie allemaal als kennissen. Misschien heb ik hier een paar goede vrienden gevonden. Maar je kunt bij mij alles kwijt en ik kijk er ook niemand op aan. Ik vind het wel een hele verrassende uitslag. Ik had Daniela en Geesje niet verwacht! Als ik kijk hoe de mensen in de groep staan dan vind ik het heel verrassend. De dingen die ik heb gezien en gevoeld en gedaan .... ik vind het heel verrassend!"
--------------
Tja.. het is maar wat je wilt horen.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 26-10-2002 18:07]
quote:Stukjes streamverslag waarin een bewoner het over zichzelf heeft kan je uiteraard van iedereen vinden. Je argumentatie is dan ook krom: er wordt hier immers niet beweerd dat andere bewoners het nooit over zichzelf hebben, maar dat Jeanette het wel heel erg vaak over zichzelf heeft. Nog vaker dan de andere bewoners. Ik vind het merkwaardig dat jou dat blijkbaar niet opvalt.
Op zaterdag 26 oktober 2002 18:00 schreef scanman01 het volgende:[..]
Uit een willekeurig stukje streamverslagen van ongeveer een half uur:
--------------Tja.. het is maar wat je wilt horen.
quote:Nou daar ben ik het toch ff niet met je eens
Op zaterdag 26 oktober 2002 18:10 schreef Gert het volgende:[..]
Nog vaker dan de andere bewoners.
quote:Judith staat op nummer 2.
Op zaterdag 26 oktober 2002 18:14 schreef late_vogel het volgende:[..]
Nou daar ben ik het toch ff niet met je eens
Dan ben je zeker doof/blind als Judith zegt ...en ik en als ik
quote:Het lijkt wel of we naar een ander persoon kijken! Ik vind dat genavelstaar van haar typisch iets wat hoort bij de puberteit. In dat opzicht vind ik haar dus juist niet volwassen.
Op zaterdag 26 oktober 2002 18:18 schreef riri het volgende:
Persoonlijk vind ik Jeanette al behoorlijk levenswijs en de manier waarop ze nadenkt over bepaalde dingen voor ze beslissingen neemt en die met een ander bespreekt daar hoort het woordje IK gewoon bij want anders kan je mensen dingen niet duidelijk maken.
Ik dacht dat het algemeen aanvaard was dat Jeanet het vaak over zizhzelf heeft, en dat de een zich eraan stoort en de ander niet.
Maar blijkbaar zijn er hier mensen die serieus vinden dat Jeanet het helemaal niet vaak of vaker over zichzelf heeft. Het verbaast me wel moet ik zeggen, maar het is in dat opzicht wel einde discussie dan, want je eindigt anders onherroepelijk met welles/nietes.
quote:Ik heb er echt niet naar hoeven zoeken. De eerste pagina die ik probeerde had meteen het bovenstaande als resultaat! Lees ze zelf maar eens na (vooral de stukjes waar gesprekken letterlijk worden weergegeven natuurlijk). Iedereen praat heel erg veel in de ik vorm.
Op zaterdag 26 oktober 2002 18:10 schreef Gert het volgende:
Stukjes streamverslag waarin een bewoner het over zichzelf heeft kan je uiteraard van iedereen vinden. Je argumentatie is dan ook krom: er wordt hier immers niet beweerd dat andere bewoners het nooit over zichzelf hebben, maar dat Jeanette het wel heel erg vaak over zichzelf heeft. Nog vaker dan de andere bewoners. Ik vind het merkwaardig dat jou dat blijkbaar niet opvalt.
quote:Inderdaad! En ik ben het ook met riri eens. Moet kunnen
Op zaterdag 26 oktober 2002 18:23 schreef Gert het volgende:
maar het is in dat opzicht wel einde discussie dan, want je eindigt anders onherroepelijk met welles/nietes.
quote:Zoals gezegd, ik ben het helemaal met je eens!
Op zaterdag 26 oktober 2002 18:18 schreef riri het volgende:
Persoonlijk vind ik Jeanette al behoorlijk levenswijs en de manier waarop ze nadenkt over bepaalde dingen voor ze beslissingen neemt en die met een ander bespreekt daar hoort het woordje IK gewoon bij want anders kan je mensen dingen niet duidelijk maken.
Ze probeert juist dingen buiten zichzelf te plaatsen en te beredeneren, ze dubt en ze weegt ze af tot ze tot een beslissing komt en overdenkt haar stappen heel goed.
Weet niet wat daar mis mee is.
quote:Het maakt me niet uit dat jij geilt op de kont van Jeanet, maar haar in bescherming nemen en liegen dat ze het helemaal niet vaak over zichzelf heeft, is naar mijn idee onterecht! klaar.
Op zaterdag 26 oktober 2002 18:27 schreef scanman01 het volgende:[..]
Het maakt me niet uit dat mensen Jeanette niet mogen, maar haar aanvallen omdat ze veel meer dan ieder ander in de ik vorm zou spreken is naar mijn idee onterecht! klaar.
Maar het alles op zichzelf betrekken, vind ik persoonlijk super irritant.
quote:Dat heb ik niet gezegd, maar goed... (dat ze het niet vaak over zichzelf heeft
Op zaterdag 26 oktober 2002 18:35 schreef Gert het volgende:
Het maakt me niet uit dat jij geilt op de kont van Jeanet, maar haar in bescherming nemen en liegen dat ze het helemaal niet vaak over zichzelf heeft, is naar mijn idee onterecht! klaar.
quote:Die foto hebben ze dan vast hier gepikt
Op zaterdag 26 oktober 2002 18:55 schreef Smasr het volgende:
Stond nog wel een mooie foto van een naakte Jeanette in *babes en hunks* vanmiddag. Haar figuur viel me eigenlijk niet eens heel erg tegen. Ik had haar eh molliger verwacht.. Naja Jeanette gaat wel. Het enige waar ik me echt mateloos aan irriteer is als Jeanette gaat zingen, dan gaan mn haren helemaal overeind staan van ellende. Soort van als kleine kinderen beginnen te janken. Dat gaat mij ook door merg en been.
quote:Yep, een Scanman-capture.
Op zaterdag 26 oktober 2002 19:31 schreef scanman01 het volgende:[..]
Die foto hebben ze dan vast hier gepikt
Maar wat dat zingen betreft... dat heb ik ook ja. Dan gaat meteen het geluid van de stream uit!
Sowieso wel een leuk topic/forum voor jou hoor, Scan!
quote:Voor jou niet?
Op zaterdag 26 oktober 2002 19:32 schreef Gert het volgende:
Yep, een Scanman-capture.
Billen.....Sowieso wel een leuk topic/forum voor jou hoor, Scan!
quote:Jawel, daarom wist ik ook dat het ook een leuk forum voor jou is om af en toe eens doorheen te bladeren.
Op zaterdag 26 oktober 2002 19:41 schreef scanman01 het volgende:[..]
Voor jou niet?
quote:Ga ik zeker doen.. en misschien zelf nog wel wat backsides plaatsen... Ik kan er vast wel een paar vinden op een verdwaald cdtje
Op zaterdag 26 oktober 2002 20:01 schreef Gert het volgende:
Jawel, daarom wist ik ook dat het ook een leuk forum voor jou is om af en toe eens doorheen te bladeren.
quote:Ze moet zichzelf ook overtuigen.
Op zaterdag 26 oktober 2002 18:41 schreef okzin het volgende:Maar het alles op zichzelf betrekken, vind ik persoonlijk super irritant.
quote:Dat kan idd wel eens kloppen!
Op zaterdag 26 oktober 2002 20:53 schreef schatje het volgende:
Ze moet zichzelf ook overtuigen.
quote:
Jeanette zegt: Nee ik ben niet van de latex en kaarsvet heb ik ook geprobeerd maar dat vond ik niks, was te heet..
quote:Ja, prachtig...Ze kan zo lekker dom uit de hoek komen
Op zaterdag 26 oktober 2002 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Uit de streamverslagen:
[..]
quote:Wel mee eens... Maar dat schijnt bij haar te horen, dus neem ik maar op de koop toe. Jeanette heeft vanalles waardoor ik haar normaal niet leuk zou moeten vinden... en toch heb ik een beetje een zwak voor haar. Heel apart.
Op zaterdag 26 oktober 2002 23:17 schreef Anzjie het volgende:
Ja, prachtig...Ze kan zo lekker dom uit de hoek komen
Ze moet alleen ophouden met die kinderstemmetjes en dat gejank.
quote:Is niks mis mee hoor!
Op zondag 27 oktober 2002 02:27 schreef scanman01 het volgende:[..]
Wel mee eens... Maar dat schijnt bij haar te horen, dus neem ik maar op de koop toe. Jeanette heeft vanalles waardoor ik haar normaal niet leuk zou moeten vinden... en toch heb ik een beetje een zwak voor haar. Heel apart.
Zo dan Moes en Geesje zijn het eens
![]()
Voor onze benjamin is dit vast niet maklelijk geweest om te doen maar ik vind het
quote:Wat is er gebeurt??
Op maandag 28 oktober 2002 23:19 schreef Koos Voos het volgende:
kassameisje... gaat het zeker niet redden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |