quote:Ik vind Janette een toppertje
Op maandag 14 oktober 2002 00:43 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik denk ook niet dat ze daar mee bezig is. Het klikt gewoon tussen die twee... en Jeanette toont af en toe wel wat ontzag voor haar omdat ze toch een stukkie ouder is!
Jeanette is omgegaan met de verkeerde mensen in het verleden (denk ik) en zo aardig wat deukjes opgelopen... Of zoals Queen zo mooi zong: "My soul is painted like the wings of butterflies"
Ze is best wel een schatje!
quote:Update. Ik begin me steeds minder te irriteren. Heb me al een paar keer er op betrapt dat ik soms toch wel om haar moet lachen en ook lach om dezelfde dingen als zij doet.
Op donderdag 10 oktober 2002 01:19 schreef CJ het volgende:[..]
Maar CJ zit niet in het huis dus vindt-ie ze gewoon allebei enorm irritant
vreselijk, dat gejank steeds en alles maar op zichzelf betrekken, bah!
quote:Tja, we kunnen niet allemaal zo sterk als Tante Bep zijn hè!
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:42 schreef Tante Bep het volgende:
Erg labiel, dat ze dan door een paar opmerkingen van een dronkenlap die niemand serieus neemt, weer helemaal in elkaar stort.
quote:en ook maar gelukkig dat jij de enige man bent die mee moest huilen he!
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:46 schreef scanman01 het volgende:[..]
Tja, we kunnen niet allemaal zo sterk als Tante Bep zijn hè!
quote:Het zal best hard gegaan zijn maar Jeanette jankt ook vaak om onbenullige dingen...
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond het vanavond een heel mooi en zeer aangrijpend stukje. Volgens mij zijn de eerste weken in het huis heel moeilijk voor Jeanette geweest. Ze heeft vooral tegen zichzelf lopen knokken... en meneer Arthur wilde dat met een paar opmerkingen even helemaal te niet doen. Geweldige emo-tv
quote:Of het gelukkig is weet ik niet, maar ik ben wel blij nog het gevoel in me donder te hebben
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:48 schreef Tante Bep het volgende:[..]
en ook maar gelukkig dat jij de enige man bent die mee moest huilen he!
quote:ik zou helemaal gek van haar worden als ik met haar in een huis zit.
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:49 schreef Anzjie het volgende:[..]
Het zal best hard gegaan zijn maar Jeanette jankt ook vaak om onbenullige dingen...
quote:Klopt... vooral omdat ze erg onzeker is denk ik. Het verblijf in het huis is knokken voor haar. Maar ik heb al meer bewoners zien janken om veel minder hoor...
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:49 schreef Anzjie het volgende:[..]
Het zal best hard gegaan zijn maar Jeanette jankt ook vaak om onbenullige dingen...
quote:Bij gebrek aan beter inderdaad. Dat gaat dit jaar wel heel erg op!
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:51 schreef itsme het volgende:
ik zou helemaal gek van haar worden als ik met haar in een huis zit.
Jeanette had er al lang uitgeweest, als ze met andere mensen had gezeten. haar mazzel is dat iedereen de rest nog erger vind
quote:Helemaal mee eens..!!
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:51 schreef itsme het volgende:[..]
Jeanette had er al lang uitgeweest, als ze met andere mensen had gezeten. haar mazzel is dat iedereen de rest nog erger vind
Itsme wat ben je veranderd..!!!!
quote:Zonder Margriet was ze waarschijnlijk allang vrijwillig vertrokken. 't is dat die haar al talloze keren heeft op weten te peppen, de laatste weken moesten ook Ting en Danielle er nog aan te pas komen voor een peptalk.
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:51 schreef itsme het volgende:[..]
quote:Ik zag Margriet vanavond er niet bij toen er weer getroost moest worden.
Op vrijdag 18 oktober 2002 21:51 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Zonder Margriet was ze waarschijnlijk allang vrijwillig vertrokken. 't is dat die haar al talloze keren heeft op weten te peppen, de laatste weken moesten ook Ting en Danielle er nog aan te pas komen voor een peptalk.
quote:Welnee, da's hetzelfde als met mensen die moeten huilen om films. Die zijn ook niet echt diepverdrietig en die zijn het ook zo weer vergeten.
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:49 schreef scanman01 het volgende:[..]
Of het gelukkig is weet ik niet, maar ik ben wel blij nog het gevoel in me donder te hebben
Maar, ontopic, wat vinden de Jeannette-symphatisanten dan van die opmerking "Nou doe ik al drie weken heel hard mijn best om mezelf te zijn, en wat voor recht heeft hij dan om... "
Geitewollensokken-geblaat. Ze maken mekaar helemaal gek in dat huis, met die jezelfzijn-manie, en Jeanetje als oppernavelstaarder grijpt haar kans om de boel weer op zichzelf te betrekken.
Wel jammer hoor, dat ze zo overdreven met zichzelf bezig is. Dat werkt verstikkend. Het kan volgens mij best een leuke meid zijn als ze zich wat meer openstelt naar buiten ipv steeds naar binnen te kijken. Maar zoals ze nu doet, vind ik het een vervelende zeurmuts.
quote:Ik vind haar soms ook een vervelende zeurmuts... maar vervelend of niet, deze emotie was echt en zoiets raakt me altijd. Komt nog bij dat het dus met heel goede reden was.
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:48 schreef Gert het volgende:
Wel jammer hoor, dat ze zo overdreven met zichzelf bezig is. Dat werkt verstikkend. Het kan volgens mij best een leuke meid zijn als ze zich wat meer openstelt naar buiten ipv steeds naar binnen te kijken. Maar zoals ze nu doet, vind ik het een vervelende zeurmuts.
quote:Beppie!!
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:16 schreef Tante Bep het volgende:
Boehoehoeee, ik ben zo zielig...vreselijk, dat gejank steeds en alles maar op zichzelf betrekken, bah!
Je hebt gelijk gehad; nu zit ze wéer buiten te janken omdat ze de nominaties moest voorlezen...
quote:Komt allemaal doordat ze niet meer op ballet zit!
Op donderdag 24 oktober 2002 23:56 schreef CartWOman het volgende:[..]
Beppie!!
Je hebt gelijk gehad; nu zit ze wéer buiten te janken omdat ze de nominaties moest voorlezen...
quote:Yeah...Doodmoe word je toch van dat kind..
Op donderdag 24 oktober 2002 23:56 schreef CartWOman het volgende:[..]
Beppie!!
quote:Je hebt geen idee hoe erg dat is
Op vrijdag 25 oktober 2002 00:00 schreef schatje het volgende:[..]
Komt allemaal doordat ze niet meer op ballet zit!
quote:Sweeeeeeeet!!!
Op vrijdag 4 oktober 2002 01:37 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zijn hier nog meer foto's van?
quote:Was het maar waar, zoals een opname waarop ze zich omdraait!
Op vrijdag 25 oktober 2002 16:07 schreef thurminator het volgende:
Sweeeeeeeet!!!Zijn hier nog meer foto's van?
quote:Excatemundo!!!
Op vrijdag 25 oktober 2002 16:12 schreef scanman01 het volgende:[..]
Was het maar waar, zoals een opname waarop ze zich omdraait!
Ik nomineer Danuela omdat ik het gevoel hebt dat zij mij niet de ruimte geeft die ik nodig heb om mijzelf te ontplooien.
En daarna daar nog een dag over doorzeiken. Sorry, maar eerstvolgende vrouwelijke exit wmb Sjaan.
Ik word doodmoe van dat meisje.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 25-10-2002 19:43]
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 19:40 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Sjaantje nomineert Danuela:Ik nomineer Danuela omdat ik het gevoel hebt dat zij mij niet de ruimte geeft die ik nodig heb om mijzelf te ontplooien.
En daarna daar nog een dag over doorzeiken. Sorry, maar eerstvolgende vrouwelijke exit wmb Sjaan. Goedzo mijn idee.
Ik word doodmoe van dat meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |