quote:Ik zou niet te vroeg juichen, dit is geen fansite
Op zondag 15 september 2002 13:16 schreef Christine het volgende:
Eindelijk een forum waar men Jeanette toch wél leuk vindt
Ik vind Jeanette NIET leuk, maar haar labiliteit kan nog wel wat leuks opleveren in het huis. Dus mag ze even blijven
quote:Ik vind haar wel leuk. Dat ze misschien niet al te snugger is, is natuurlijk nooit een reden om iemand niet leuk te vinden. En ze lijkt me de meest gevoelige in dat huis eigenlijk.
Op zondag 15 september 2002 13:16 schreef Christine het volgende:
Eindelijk een forum waar men Jeanette toch wél leuk vindt
quote:Tuurlijk niet, maar ik zit ook bij een ander forum en daar ben ik de enige die Jeanette leuk vindt. Vandaar.
Op zondag 15 september 2002 13:19 schreef Tinkerbell het volgende:Ik zou niet te vroeg juichen, dit is geen fansite
quote:En dat vind ze best een beetje moeilijk hoor
Op zondag 15 september 2002 16:57 schreef AMDFreak het volgende:
Alleen vind ik toch wel dat ze erg veel het baasje van de groep speelt.
quote:Het baasje van de groep??? Hebben we het alletwee wel over hetzelfde blonde meisje? Weet je wel, de jongste van alle meiden!!
Op zondag 15 september 2002 16:57 schreef AMDFreak het volgende:
Ze ziet er wel leuk uit.Alleen vind ik toch wel dat ze erg veel het baasje van de groep speelt.
What more do we need??
quote:Geef haar vooral niet teveel moeilijke woorden want anders is ze het spoor al snel kwijt.
Op woensdag 18 september 2002 17:12 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand die haar laat flippen, we need a trigger

Leuk dat Mustapha vanmiddag nog bijna zeker wist dat zij eruit zou gaan en haar een iritant wijf noemde... Hij wist ook zeker dat Carmen geen risico liep.
quote:Ik was ook al verbaasd over het hoge aantal stemmen dat Jeanette had. Ik ben absoluut niet tegen haar , maar ik dacht nooit dat ze zoveel stemmen zou krijgen. Ik dacht een na laatste ofzo
Op donderdag 19 september 2002 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Jeanette stond op nummer 2, niet zo ver achter Margriet... daarna kwam er volgens mij een tijdje niets... waarna pas de rest van de dames volgden... Jeanette is dus nog niet zo anti-populair als ik had verwacht.Leuk dat Mustapha vanmiddag nog bijna zeker wist dat zij eruit zou gaan en haar een iritant wijf noemde... Hij wist ook zeker dat Carmen geen risico liep.
![]()
quote:Helemaal mee eens! Jen je bent TOP!
Op donderdag 19 september 2002 22:52 schreef danosa het volgende:
Ik ben blij dat Jeanette mag blijven en dat ze zoveel stemmen had. Ik vind het leuk om naar haar te kijken. Ze blijft 1 van mijn favorieten!
Vreselijk. Ik haat stemmend Nederland. Eerst stemmen ze Kelly eruit in plaats van Daniëlle en nu weer die domme gans van een Jeanette zoveel stemmen. Bah.
Ze is ook eerlijk en lijkt echt haar best te doen 'aan zichzelf te werken' wat dat dan ook mag zijn.
Ik vind haar een schattig krengetje. Ook hoe ze tegen Mus doet en Mus tegen haar is vermakelijk om te zien.
quote:SCARY!!!!
Op maandag 23 september 2002 17:24 schreef Hollander het volgende:
[afbeelding]
lief
quote:Dacht het ook niet maak maar open.
Op maandag 23 september 2002 13:13 schreef CJ het volgende:
Is er eigenlijk nog geen Anti-Jeanette topic??Wordt hoog tijd vind ik.
quote:Het levendige in het huis moest tot nu toe komen van Judith en Jeanette....(en Margriet als ze wat gedronken heeft) en misschien wel daarom hebben die twee ook zoveel tegenstanders en zijn ze kansloos op de eindoverwinning... daarvoor moet je toch iets minder uitgesproken zijn denk ik. Judith en Jeanette zijn de 'troublemakers'.... de 'herrieschoppers'.... de rest is bijna allemaal een kasplantje dat een uur per dag even tot leven komt.... even wat zegt ... om vervolgens weer in te slapen.
Op maandag 23 september 2002 19:59 schreef bunnyma het volgende:
Eindelijk wat herrie in de tent. Dat mag ik wel.
Dus punten voor Jeanette.
quote:Je kotst op haar om zaken waar ze niets aan kan doen? (zoals je zelf schrijft: aan een laag zelfbeeld en labiliteit etc. doordat ze te veel heeft meegemaakt.) Ik hoop dat jij nog eens een flink trauma oploopt in je leven en dat je daarom flink uitgekotst wordt door de omgeving.
Op vrijdag 27 september 2002 12:57 schreef wiip het volgende:
j heeft te veel meegemaakt en dat heeft haar hersenen behoorlijk aangetast. laag zelfbeeld,psychisch labiel, etc. het wordt getolereerd omdat ze zo jong is. ikop haar
<<vnd dat snetje errug goed dr best doet in het kippenhok...
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 13:25 schreef Tinkepink het volgende:
Je kotst op haar om zaken waar ze niets aan kan doen? (zoals je zelf schrijft: aan een laag zelfbeeld en labiliteit etc. doordat ze te veel heeft meegemaakt.) Ik hoop dat jij nog eens een flink trauma oploopt in je leven en dat je daarom flink uitgekotst wordt door de omgeving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |