quote:Pittig qua uitstraling.
Op zondag 01 september 2002 22:58 schreef jessie het volgende:
Pittig? Er kwam toch niks pittigs uit behalve wat gezwam over haar verleden.
quote:Ik heb d'r wel met nat haar gezien.
Op zondag 01 september 2002 23:06 schreef jessie het volgende:
Ik vond haar overkomen als een natte krant, maar zo zie je dat iedereen het anders ziet.
quote:Inderdaad het lijkt mij ook helemaal niks, een erg vermoeiend kind. Doet mij niet aan Kim denken maar aan Anouk (zo heette ze toch?) van BB2
Op zondag 01 september 2002 22:51 schreef snowfalcony het volgende:
Zij heeft te twijfelachtige eigenschap met haar gekwebbel andere mensen ontzettend moe te maken....mij in ieder geval wel..
Ik houd daar niet van.
Kan nog wel leuke tv opleveren, maar wat mij betreft mag ze opzouten. Ik heb liever recalcitrante figuren dan irriterende figuren voor leuke tv.
J.
P.s. N.O. SemTex.
Ik snapte er geen reet van, maar alle vrouwen zaten begrijpend te knikken , en begonnen toen over girl-power. toen was ik het helemaal kwijt..
quote:Dat komt omdat je een man bent...die kunnen zich slecht inleven.....
Op zondag 01 september 2002 23:57 schreef Maurisico het volgende:
Jeanette= 3 keer niks. Zag vandaag een gesprek op tv waarin ze vertelde "angst (?)" te hebben voor de medebewoners.Ik snapte er geen reet van, maar alle vrouwen zaten begrijpend te knikken , en begonnen toen over girl-power. toen was ik het helemaal kwijt..
quote:en waarom dan een van je favorieten? of staat de reden er al bij?
Op zondag 01 september 2002 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Jeanette is best een lekker ding (heeft een geweldig kontje) en is nu al een van mijn favorieten.
quote:Is een eerste gevoel.... en daar moet je het toch van hebben na slechts een paar dagen. Ze heeft een alles behalve oppervlakkig karakter lijkt me ... en dat spreekt me blijkbaar meer aan!
Op maandag 02 september 2002 00:03 schreef Tante Bep het volgende:
en waarom dan een van je favorieten? of staat de reden er al bij?
Dan ben ik blij dat ik een man ben, maakt het leven een stuk minder complex
quote:ach gos, krijg je de koelkastdeur niet open
Op maandag 02 september 2002 00:06 schreef fatima het volgende:
fatima huilt dikke tranen gelijk een kroko die de schaal vernietigt alszijnde een opengereten hart.
Exit.
quote:Typisch.
Jeanette heeft lange tijd een groep "verkeerde vrienden" gehad, waar drank en drugsgebruik aan de orde van de dag waren.
quote:Helemaal mee eens, alleen zou ik van dat 'best wel irritant' 'vreselijk irritant' maken
Op maandag 02 september 2002 08:47 schreef SmashBro het volgende:
Ik vind haar best wel irritant. Echt zo'n mutsje dat op haar 15e van de Mavo is gekickt, sindsdien bij een of ander winkeltje kassière is en denkt enorm interessant en boeiend te zijn. "Maar ik ben zo zielig!!!" Nee, dat ben je niet. Je bent een doos.Exit.
Is ze weer terug bij af!! ![]()
Jeanette is trouwens wel zo'n type dat stiekum op de plee gaat paffen! Voice over Jos: "En wat zien we daar, komt daar echt rook onder de WC-deur door? Heeft het team dan eindelijk het blik Erwtensoep aangebroken en is Bo nu onbedaard uit zijn bips aan het snurken?
Nee, het is Jeanette, ze rookt, en dat na 2 uur 34 minuten en 03 seconden".
Kunnen we daar niet een poll over op starten: inzet 1 €- Hoelang houdt ze het vol; Ik zeg 2 uur 34 minuten en 03 seconden en dan ...
quote:Ze heeft het volgehouden.
Op maandag 02 september 2002 19:49 schreef Maurisico het volgende:Nee, het is Jeanette, ze rookt, en dat na 2 uur 34 minuten en 03 seconden".
Kunnen we daar niet een poll over op starten: inzet 1 €- Hoelang houdt ze het vol; Ik zeg 2 uur 34 minuten en 03 seconden en dan ...
net als Bassie en Adriaan: ik heb een geheim maar ik zeg niet wat het is....
quote:omygod, nu heb ik helemaal een pleurushekel an d'r.
Op maandag 02 september 2002 19:47 schreef Stranger het volgende:
Jeanette is mijn favoriet!!!! heerlijk.. een echte desiree!!!! hoop dat ze dat stoppen met roken niet volhoudt, ben benieuwd hoe ze reageert als een deel van de groep haar vervloekt!
quote:Daar lijkt het wel op idd
Op maandag 02 september 2002 23:21 schreef Vermaledijde_Snoodaard het volgende:
gelukkig is het haast traditioneel dat scanman degene die ik er echt uit wil hebben er echt in wil houden (vgl Diane vorig jaar)
ik vind het niet zo spannend...
[Dit bericht is gewijzigd door StefanFM op 02-09-2002 23:51]
quote:
Op maandag 02 september 2002 08:47 schreef SmashBro het volgende:
Ik vind haar best wel irritant. Echt zo'n mutsje dat op haar 15e van de Mavo is gekickt, sindsdien bij een of ander winkeltje kassière is en denkt enorm interessant en boeiend te zijn. "Maar ik ben zo zielig!!!" Nee, dat ben je niet. Je bent een doos.Exit.
quote:Ow daar twijfel ik niet aan hoor. Punt is echter dat ik me kan doodirriteren aan bepaalde mensen. Soort van plaatsvervangende schaamte (ben je nou echt zo zielig of doe je maar alsof, dat idee). En daar kan ik niet goed tegen, dat soort mensen mogen van mij weg, weg, WEG!
Op maandag 02 september 2002 23:24 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar lijkt het wel op idd
![]()
Ook deze dame draagt een verhaal met zich mee. Misschien daar het daar mee te maken heeft.
quote:Ik heb me ook al meerdere malen aan haar geirriteerd, dus wat dat betreft denken we gelijk. Ik denk alleen dat zij nog voor wat vuurwerk zou kunnen gaan zorgen.... en dat is in dit groepje duidelijk nodig!
Op maandag 02 september 2002 23:51 schreef Vermaledijde_Snoodaard het volgende:
Ow daar twijfel ik niet aan hoor. Punt is echter dat ik me kan doodirriteren aan bepaalde mensen. Soort van plaatsvervangende schaamte (ben je nou echt zo zielig of doe je maar alsof, dat idee). En daar kan ik niet goed tegen, dat soort mensen mogen van mij weg, weg, WEG!
Tuuk meid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |