Aangezien ik toch wel heel veel PM"s en vragen krijg over mijn emigratie, heb ik maar besloten er een topic over te maken!
Ik ben momenteel aan het wachten op mijn K-1 visum (trouwvisum), die ik naar verwachting zo eind februari zal hebben. Ik ben nu 21 jaar oud en heb al 4 jaar een langeafstandsrelatie met een Amerikaan, die ik 6 jaar geleden online heb leren kennen
Ik heb hem 4 jaar geleden (21 december 2008) voor het eerst in het echt ontmoet. Ik ben daar in mijn eentje heen gevlogen om hem te ontmoeten en 2.5 week tijdens Kerst/O&N samen met hem door te brengen! Dat was een behoorlijk avontuur, aangezien ik zelf ''pas'' 17 was en voor het eerst alleen met het vliegtuig ging, gelukkig had ik als het écht niks zou zijn een goed back-up plan, maar gelukkig was alles precies zoals ik had gehoopt

We hadden samen de eerste 4 dagen doorgebracht in een huisje in de bergen (met beren en wilde kalkoenen buiten

). En daarna op zijn Amerikaans kerst gevierd, na deze reis was de relatie eigenlijk ''officieel''
De zomer daarop ben ik daar 10 weken geweest, samen met hem in zijn veel te kleine studentenkamertje, vervolgens met kerst/O&N weer 3 weken en toen pas weer in augustus 8 weken daarheen. Kerst dat jaar wegens familieomstandigheden in NL ''gevierd'' en maart 2011 is hij voor het eerst in NL geweest (als verrassing, mijn broer had mij meegelokt naar een café, waar hij met een hele grote bos bloemen zat

). Zomer 2011 is hij hier 8 weken geweest en hebben we samen Ierland, Italië en Belgie/Duitsland bezocht. Kerst 2011 weer in Amerika (De Amerikaanse kerst is toch écht leuker dan de Nederlandse

).
Afgelopen zomer ben ik samen met mijn moeder en mijn broer weer daarheen gereisd en hebben de families elkaar ontmoet, wat erg goed was bevallen en toen hebben we toch maar de knoop doorgehakt en besloten dat we het op en neer reizen écht zat zijn. Vervolgens meteen een visum aangevraagd en nu zit ik in de laatste fase van mijn aanvraag

Nog wat formulieren opsturen morgen, wachten op mijn medische examen

en ''Het Interview'', waarbij ter plekke wordt besloten of ik een visum krijg of niet

Ik verwacht dat dat allemaal wel goed zal gaan en dan ga ik zo rond begin maart samen met mijn hondje daarnaartoe verhuizen