quote:Op donderdag 27 december 2012 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha ga naar huis mrstylo je bent dronken.
[ afbeelding ]
En Lion King wel? Sterker nog, daar is een remake van uit gebrachtquote:Op donderdag 27 december 2012 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van Home Alnone vind alleen deel 1 en deel 2 leuk maar elk jaar weer op televisie. Weinig vernieuwend die kerstfilms.
Ik kijk die film toch ook niet 5x per jaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Lion King wel? Sterker nog, daar is een remake van uit gebracht
Home Alone ook niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kijk die film toch ook niet 5x per jaar.
Ja maar ik kan me toch wel ergeren aan mensen die elke kerst persé Home Alone moeten kijken?quote:
Ik stop ook vaak bij 4x kerst vieren in het jaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kijk die film toch ook niet 5x per jaar.
Even kijken bij KLB, heb je er zo een.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn er nog relletjes op het forum?
Na 3 minuten kijken heb ik alleen maar aids topics gezien.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Even kijken bij KLB, heb je er zo een.
Simon Whitlock?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft mijn uitgekozen held al gespeeld. Die gozer met zijn baard?
Die heeft met 4-3 in sets gewonnen van Chisnall vanmiddag. Morgen speelt hij tegen waarschijnlijk Van Barneveld.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hem had ik uitgekozen, ondanks GGMM zijn afkeuring ja.
Men At Work - Down Underquote:Op donderdag 27 december 2012 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe heet ook alweer dat opkomst lied van Whitlock?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |