Beide, zijn team staat 3e en hij speelt goed.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef mrstylo het volgende:
Maar doet Aisatti het goed of doet zijn club het goed?
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beide, zijn team staat 3e en hij speelt goed.
Vertel eens meer over jouw spannende avonturen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Mijn standaard OP is geupgrade naar 2.0, echt kwaliteit niet normaal joh. In april komen er weer spelerstopics aan.![]()
Noteer dat maar even.
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Mijn standaard OP is geupgrade naar 2.0, echt kwaliteit niet normaal joh. In april komen er weer spelerstopics aan.![]()
Noteer dat maar even.
Jij cared in zoverre dat je een plaatje gaat posten met 'nobody cares'. Je plaatje klopt dus helemaal niet, domme debiel.quote:
Wel, want staat dat nobody cares.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij cared in zoverre dat je een plaatje gaat posten met 'nobody cares'. Je plaatje klopt dus helemaal niet, domme debiel.
Iemand moet het het doenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel, want staat dat nobody cares.
Als je plaatjes post heb je in ieder geval geen last meer van spelfouten.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij cared in zoverre dat je een plaatje gaat posten met 'nobody cares'. Je plaatje klopt dus helemaal niet, domme debiel.
OWWWWquote:Op donderdag 27 december 2012 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je plaatjes post heb je in ieder geval geen last meer van spelfouten.
Nou.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je plaatjes post heb je in ieder geval geen last meer van spelfouten.
Nostalgie voor ons. Ga jij maar Pokemon Christmas Special kijken ofzo.quote:
Ja nou na 100x het gezien te hebben krijg je er wel een beetje de tering van. Maar goed ga jij het maar elke kerst kijken.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nostalgie voor ons. Ga jij maar Pokemon Christmas Special kijken ofzo.
Maar heb ik gezegd 'Lion King kijkenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja nou na 100x het gezien te hebben krijg je er wel een beetje de tering van. Maar goed ga jij het maar elke kerst kijken.
Jij bent overigens de laatste die hier over moet mee praten want jij hebt klassiekers als de Lion King nooit gezien
Van Home Alnone vind alleen deel 1 en deel 2 leuk maar elk jaar weer op televisiequote:Op donderdag 27 december 2012 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar heb ik gezegd 'Lion King kijken'?
Als dat zo was, dan ben ik wel laatste die daar over mag praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |