quote:Op donderdag 27 december 2012 17:37 schreef Mss het volgende:
Ik was dus vanmiddag in de stad en bij de kalvertoren staan altijd van die goede doelen wervers. Vandaag waren ze van het aidsfonds, en ze vroegen of ik wat over had voor het aidsfonds.
Dus jij doneerde 3 buisjes?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:37 schreef Mss het volgende:
Ik was dus vanmiddag in de stad en bij de kalvertoren staan altijd van die goede doelen wervers. Vandaag waren ze van het aidsfonds, en ze vroegen of ik wat over had voor het aidsfonds.
Je trekt het gewoon aanquote:Op donderdag 27 december 2012 17:37 schreef Mss het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:39 schreef Mirjam het volgende:
Mss, ik zit op de ipad dus kan ff je vorige post niet wuoten.
Maar serieus, goed bezig! Ik hou al een week niks meer bij, en dat is bad, echt super dat jij dat wel blijft doen.
En iedere ons eraf is een ons eraf, en het begin naar meer. En als het goed is motiveert iedere ons ook om nog meer eraf te willen, en dat is toc.
dat is ook heel goed! Dat blijft er ook voor zorgen dat je niet zo snel denkt 'ach, kan wel' terwijl dat niet zo is (dat heb ik dus nu heel erg) . En dan gaat het snel a hteruit hoor, en dat is zonde! (quote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef Mss het volgende:
[..]. Dat is ook wel zo. Ik vind het dus ook wel goed van mezelf dat ik vanmorgen toch ben gegaan ook al was het vroeg en na de kerstdagen. En ik merk dat ik me er vooral heel fijn voel, en dat is eigenlijk ook voor het eerst bij iets aidsgerelateerd.
ja! Heb die van jou nog niet gezien trouwens, photobucket is aids op mobiel.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Shoplog!!
Zijn jullie goed geslaagd en was het gezellig?
WAAR BLIJFT DIE GEZAMENLIJKE SHOPLOG?quote:
we rijden nog mongool!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAAR BLIJFT DIE GEZAMENLIJKE SHOPLOG?
Mooi zo!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja! Heb die van jou nog niet gezien trouwens, photobucket is aids op mobiel.
IK ZIE HET PROBLEEM NIET!quote:
ik ga niet naar hoerend Essen voor een uur winkelenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Damn dan hebben jullie flink geshopt
Dat.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sterker nog, rijdende shoplog lijkt me best vermakelijk
alle tassen liggen in de kofferbakquote:Op donderdag 27 december 2012 17:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sterker nog, rijdende shoplog lijkt me best vermakelijk
Mwehehe truequote:Op donderdag 27 december 2012 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga niet naar hoerend Essen voor een uur winkelen
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alle tassen liggen in de kofferbak
Oh, ik heb dat toen ook met m'n moeder gedaan hoor. Er is daar ook een DM, dus dat gaat allemaal best.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mwehehe trueik doe het je in ieder geval niet na
Essenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga niet naar hoerend Essen voor een uur winkelen
Wie zit er achterin dan? Even hoedenplank eruit slopen en dan kan je er zo bijquote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alle tassen liggen in de kofferbak
het was zo ongezond drukquote:Op donderdag 27 december 2012 17:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
Gingen jullie elkaar ook steeds kwijtraken in de Primark?
Ik kan max 3u shoppen en dan kan je me opvegen helaasquote:Op donderdag 27 december 2012 17:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat toen ook met m'n moeder gedaan hoor. Er is daar ook een DM, dus dat gaat allemaal best.
Heel de wereld is vrij en jullie gaan naar de primark, wat had je dan verwacht?quote:
Mja, knie enzo natuurlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik kan max 3u shoppen en dan kan je me opvegen helaas
precies dit!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heel de wereld is vrij en jullie gaan naar de primark, wat had je dan verwacht?
Waaaaarom daar?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil nog meer geld uitgeven.
Want mandje vol met spul klaarstaan bij de lipglans-shop.
Yepquote:Op donderdag 27 december 2012 17:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, knie enzo natuurlijk.
Wij gingen wel tussendoor iets eten en drinken bij de Starbucks. En daar plassen.
Maar met 3 uur waren we net die Primark door joh.![]()
het was bijzonderquote:Op donderdag 27 december 2012 17:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Primark in vakantietijd/weekend![]()
Ik shop voor mezelf..quote:Op donderdag 27 december 2012 17:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik had om een kersen-labello moeten vragen! Die zijn ook nog veul goedkoper daar.
scootmobiel mieten ja!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yepals ik echt graag wil en de wilskracht heb, dan kan ik wel een hele dag shoppen maar dan kan ik daarna 2 dagen met moeite lopen
dusja.
gewoon kopen!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
SQ, denk jij dat het Sleek Au Naturel palette qua kleuren bij mijn huid/haar kan?
[ afbeelding ]
Ik heb dus al Naked 1.
Mja. Dat is het dan ook weer niet echt waard nee...quote:Op donderdag 27 december 2012 17:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yepals ik echt graag wil en de wilskracht heb, dan kan ik wel een hele dag shoppen maar dan kan ik daarna 2 dagen met moeite lopen
dusja.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Met een scootmobiel door de primark![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lipglans het goedkoopst? Hoe is het mogelijkquote:Op donderdag 27 december 2012 17:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat ze het goedkoopst is en de meeste Sleek palettes op voorraad heeft.
Ja nouja, ik koop er maar 1. Dus wel handig als dat er 1 is die me staat zodat ik hem ook gebruik.quote:
Nou he.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lipglans het goedkoopst? Hoe is het mogelijk
maar hoe moet ik dat wetenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, ik koop er maar 1. Dus wel handig als dat er 1 is die me staat zodat ik hem ook gebruik.
Als je hem niet draagt koop je een nieuwequote:Op donderdag 27 december 2012 18:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, ik koop er maar 1. Dus wel handig als dat er 1 is die me staat zodat ik hem ook gebruik.
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je hem niet draagt koop je een nieuwe.
Als het nou die Naked was waar je over twijfelde kan ik me er iets bij voorstellen voor dat geld, maar je bent nu al drie dagen advies aan het vragen aan iedereen over een pellet van 7 euro. Koop nou maar gewoon
Je gaf goed advies over Naked 1 of 2 toen.quote:
tevens.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je hem niet draagt koop je een nieuwe.
Als het nou die Naked was waar je over twijfelde kan ik me er iets bij voorstellen voor dat geld, maar je bent nu al drie dagen advies aan het vragen aan iedereen over een pellet van 7 euro. Koop nou maar gewoon
Buiten dat, lijkt het me dat dit soort kleuren bij iedereen kunnen, juist omdat ze naturel zijnquote:
Volgens schoonzus niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Buiten dat, lijkt het me dat dit soort kleuren bij iedereen kunnen, juist omdat ze naturel zijn.
Het is bruin.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Volgens schoonzus niet.Die zegt dat de ondertonen mij niet zo goed zouden staan.
Heeft zij het palette ook?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Volgens schoonzus niet.Die zegt dat de ondertonen mij niet zo goed zouden staan.
quote:
Met gele ondertoon, waar roze mij schijnbaar beter zou staan.quote:
Ja, maar nu herhaalde ze het juist, omdat ze hem in het echt heeft gezien.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:16 schreef Incantrix het volgende:
Oh, maar dat van die ondertoon had ze al eerder gezegd toch? Ik vind dat niet echt te beoordelen vanaf een plaatje alleen tbh
Dan koop je hem niet? Je hebt toch de nakend? Daar kun je voorlopig ook wel mee vooruit!quote:Op donderdag 27 december 2012 18:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, maar nu herhaalde ze het juist, omdat ze hem in het echt heeft gezien.
Ze zegt net dit: het zit hem voor mij meer in de bovenste rij, als ik hem opendoe, heb ik het idee dat die of te gelig of te grauw zouden zijn... en dat is toch de helft
Ja, ik wacht wel even af totdat ik hem bij haar heb kunnen bekijken. Ik wou wat meer matte opties, voor bij m'n Naked. Maar voorlopig ben ik daar toch zoet mee idd.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan koop je hem niet? Je hebt toch de nakend? Daar kun je voorlopig ook wel mee vooruit!
Toffe kanten panty!quote:
Die is minder aanwezig als ik niet gezopen heb. Ik BEN geen brabo he, van originequote:
Alles zit ingepakt, maar 2x happy blooming, een citrusgeurende kerstzeep en een badspookje?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Toffe kanten panty!
Ik vind het een goeden matigen shoplog. Al had ik ook best nog willen weten wat je bij de Lush hebt gekocht.
Badspookje?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die is minder aanwezig als ik niet gezopen heb. Ik BEN geen brabo he, van origine
[..]
Alles zit ingepakt, maar 2x happy blooming, een citrusgeurende kerstzeep en een badspookje?
Ja loller, het viel me op. Maar ik heb je vaker nuchter gezien toch en toen klonk je ook meer braboquote:Op donderdag 27 december 2012 19:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die is minder aanwezig als ik niet gezopen heb. Ik BEN geen brabo he, van origine
weet je dat zeker?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar ik heb je vaker nuchter gezien
Ik moest lachenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
het neemt toe in je hoofd, net als dat jij voor mijn gevoel ook als die meneer van de toetjes reclame praat (waar John Williams de chocolademousse speeltquote:Op donderdag 27 december 2012 19:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja loller, het viel me op. Maar ik heb je vaker nuchter gezien toch en toen klonk je ook meer brabo
een keer raden welke auto mijn gluurburen hebbenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Peugeot-rijders zijn redelijk normaal als ik om me heen kijk, even niet op mezelf gelet. Ik doe ook nog wel eens domme dingen, maar ik weet wel wat doorrijden is.
Citroen c1 zijn ook vaak rare mensen op 1 of andere manier. Zo'n kwaad autootje is het niet, maar het wordt blijkbaar door vreemde chauffeurs gekocht.
de Twingo is ook een wijvenbak, maar die rijden over het algemeen wel redelijk normaal.
Ja ik onthoud in welk merk auto mensen rijden als ik me verwonder over hun rijgedrag![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een keer raden welke auto mijn gluurburen hebben
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ik ben kapoet![]()
Maar goeien shopgedingest met de dames en ik heb me groot gehouden (denk ik
![]()
![]()
)
Mijn shoplog volgt later wel.. Ben nog pizza aan het opwarmen hiero
En thuis komen in een gepoetst huis ermahgerdddd![]()
![]()
![]()
![]()
Shoplog combineren met pizzaquote:Op donderdag 27 december 2012 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
)
![]()
![]()
![]()
Mensen zijn altijd verbaasd als ik zeg dat ik uit Limburg kom want ze horen het niet. Ik ga trouwens altijd meer Limburgs praten als ik gedronken hebquote:
Waarom groot gehouden?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
)
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:24 schreef Debsterr het volgende:
Ik doe niet aan shoplogs. Maar het was wel heel gezellig
.
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:24 schreef Debsterr het volgende:
Ik doe niet aan shoplogs. Maar het was wel heel gezellig
.
Omdat ik eik een hekel heb om te gaan shoppen in de stadquote:
Oh dan is zo'n topdrukte wel meteen het andere uiterste jaquote:Op donderdag 27 december 2012 19:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat ik eik een hekel heb om te gaan shoppen in de stadHence ik alles online bestel
En goeien shoplog skjoeeeDie zwarte schoenen zijn ook echt gewoon tofheid
Helaas niet in mijn maat meer
En ik heb dus heul géén schoenen gekocht
![]()
(omdat ze m'n maat niet hadden; maar toch: Ook niet in andere shops
)
Waarom gingen jullie eigenlijk?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat ik eik een hekel heb om te gaan shoppen in de stadHence ik alles online bestel
En goeien shoplog skjoeeeDie zwarte schoenen zijn ook echt gewoon tofheid
Helaas niet in mijn maat meer
En ik heb dus heul géén schoenen gekocht
![]()
(omdat ze m'n maat niet hadden; maar toch: Ook niet in andere shops
)
tss, debs en ik zijn niet zo!quote:Op donderdag 27 december 2012 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom gingen jullie eigenlijk?
Ja maar het was ook gewoon écht niet normaal drukquote:
Wellesquote:Op donderdag 27 december 2012 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je trekt verkeerde conclusies. Dat weet je namelijk niet van te voren
Maar je wist dat de timing niet briljant wasquote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, ik had echt geen idee, ik ben daar nog nooit geweestmaar het was wel tof!
wil je er een welles-nietes spelletje van maken?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar je wist dat de timing niet briljant was
Toen wij er waren op een doordeweekse dag in oktober viel het best mee namelijk![]()
Zeker als je het vergelijkt met Primark Rotterdam
ja het valt heel erg mee hoor, maar in mijn hoofd zit er dus wel een stem bij jouw fok-naam die alles op zijn plat Limburgs uitspreektquote:Op donderdag 27 december 2012 19:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Mensen zijn altijd verbaasd als ik zeg dat ik uit Limburg kom want ze horen het niet. Ik ga trouwens altijd meer Limburgs praten als ik gedronken heb.
Eik welquote:Op donderdag 27 december 2012 19:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
wil je er een welles-nietes spelletje van maken?
Hehehehe, nu ga ik tijdens het volgende etentje zeer plat Limburgs praten, zodat het in jouw hoofd weer kloptquote:Op donderdag 27 december 2012 19:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja het valt heel erg mee hoor, maar in mijn hoofd zit er dus wel een stem bij jouw fok-naam die alles op zijn plat Limburgs uitspreekt
ik probeerde het tijdens het vorige etentje al na te doen maar dat was volgens jou Vlaamsquote:Op donderdag 27 december 2012 19:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Hehehehe, nu ga ik tijdens het volgende etentje zeer plat Limburgs praten, zodat het in jouw hoofd weer klopt
Dat was het ook, het was nog net geen Jambersquote:Op donderdag 27 december 2012 19:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik probeerde het tijdens het vorige etentje al na te doen maar dat was volgens jou Vlaams
ik snap ook wel dat het niet altijd zo druk isquote:Op donderdag 27 december 2012 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eik wel![]()
Matige activiteiten![]()
En ik wil illustreren dat Essen niet altijd zo druk is omdat Essen![]()
![]()
![]()
![]()
Ok ik hou al op
Jambers kan ik anders wel goed hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 19:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat was het ook, het was nog net geen Jambers
Net zoals bij Almere van de weekquote:Op donderdag 27 december 2012 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snap ook wel dat het niet altijd zo druk is
Maar het was echt niet normaal joh, er stonden Efteling-actige rijen voor de kassa
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar het was echt niet normaal joh, er stonden Efteling-actige rijen voor de kassa
je hebt mijn blog ontdekt, noooooooooquote:
Vreselijkquote:Op donderdag 27 december 2012 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:
ERMAGERD DAT WIJF IS NOG LELIJKER DAN KLAUquote:Op donderdag 27 december 2012 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
het fascineert me.
http://www.lisaphilbin.co.uk/
Vooral ook je FOTD foto's onderr een instagram filter zetten
WTF Schaar! Ben je nou ķķk nog lesbo erbij?????quote:Op donderdag 27 december 2012 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vreselijk.
Zeker pashokjes vind ik dan erg. Laatste keer was het dus rustig en dat is de eerste keer dat ik kleding heb gepast in de Primark
En ik en mijn vriendin gaan in dat soort rijen altijd het Carnavalfestival-liedje zingen.. Vinden andere mensen in de rij meestal niet zo leuk
Ik weet het, ik ben een matige autist.. Ik heb vriendenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
WTF Schaar! Ben je nou ķķk nog lesbo erbij?????![]()
![]()
WTF Schaar, zelfde golflengte als ik vanavond ofzo?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze komt uit zo'n typische Engelse fatsige pauperfamilie
[ afbeelding ]
Skjoe, hoe kom je hier nou terecht?
Ik ook van jouquote:Op donderdag 27 december 2012 20:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
WTF Schaar, zelfde golflengte als ik vanavond ofzo?![]()
![]()
quote:My fat pale legs look even better in winter than they do in summer!
Just look at them!
Also, there is about 3 months of no shaving going on, on my legs, and they look awesome still! I'm full on embracing my hairy legs!
ze staat zwaar d'r buik/bult in te houden rechts en d'r vette voeten zakken gewoon over d'r goedkope "schoentjes" heen manquote:
nee da's dr Fat Club, dat legt ze nog ergens uitquote:Op donderdag 27 december 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze komt uit zo'n typische Engelse fatsige pauperfamilie
[ afbeelding ]
Skjoe, hoe kom je hier nou terecht?
een fat club met gefrituurde hapjes op tafelquote:Op donderdag 27 december 2012 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee da's dr Fat Club, dat legt ze nog ergens uit
uiteraard, maar het zijn wel dames die hun dikheid omhelzen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een fat club met gefrituurde hapjes op tafel![]()
![]()
O jammer, het maakte zo'n mooi plaatje in m'n hoofd als het familie was geweestquote:Op donderdag 27 december 2012 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee da's dr Fat Club, dat legt ze nog ergens uit
En dan over tien jaar klagen dat hun knieën naar de klote zijn en dat ze een vet hart hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard, maar het zijn wel dames die hun dikheid omhelzen.
Mag best, maar die outfits kunnen niet, ook niet op iemand met maat 36
quote:So a bit more about me...
I'm Lisa.
I'm 25, and I live with my parents in North Anston, Sheffield.
I'm from South Africa originally, moved to UK when I was 18.
I love make up and all things bright colours.
I also love nail varnish, even though I bite my nails and never have good nails to showcase said nail varnish.
I have a few piercings and tattoos, which I'm sure you will find out about in time.
I have a very bad fashions sense, one might say it is non existent.
I'm fat, and I'm happy about that.
I appreciate all kinds of body forms but don't feel I should change mine for anyone.
I'm not unhealthy, or stuff my face, I don't comfort eat or eat my feelings.
I actually eat very healthily, I'm just fat!
zie mijn vorige postquote:Op donderdag 27 december 2012 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben zo bang dat ik zo ineens een bikini-pic tegenkom![]()
Zie ook dit:quote:Op donderdag 27 december 2012 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Ze is gewoon retarded, kijk maar naar die doorlopende handplooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
godverdomme kip.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Uhmmmm, ze heeft ook nog een andere blog he.... klik maar rechts op "fucking classy"
Zal het hier maar niet neer gooien om ba te voorkomen![]()
![]()
gezond claimen te zijn en zo dik zijn, waar je jezelf zo dik mee hebt gegeten doet er niet toe, is zo een fucking bullshitquote:Op donderdag 27 december 2012 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, en al die foto's van d'r spareribs zijn een leugen?
hehehhee, té erg wel hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Nogmaals: HOE heb je dit gevonden?quote:
FTFYquote:
ik zocht op studded black primark pumpsquote:Op donderdag 27 december 2012 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nogmaals: HOE heb je dit gevonden?
jawel, het zijn geen goatses ofzo, alleen dikke blote mensen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:20 schreef Mss het volgende:
I also maintain a second less "clean" blog over at FuckingClassy.
Please be aware that this blog is a NSFW styled blog.
There will be images of nudity, sexual content and cats.
Durf ik te klikken?
Die zie ik wel vakerquote:Op donderdag 27 december 2012 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, het zijn geen goatses ofzo, alleen dikke blote mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
OV naar groothandel nemen?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:23 schreef Mss het volgende:
Ik wil aceton bestellen maar het verzenden is duurder dan de aceton zelf. En ik heb net TD gefaald dus lakjes bijgooien is ook niet echt een optie.
Dat kost me ook weer een halve dag, dus dat is ook wel een beetje veel van het goede. Zo'n shop is misschien wel een goeie!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
OV naar groothandel nemen?
Of naar zo'n black hair shop gaan, hebben ze vast ook mega flessen aceton, zeker in de Bijlmer
zal een IQ-tje rond de 70 zijn, ach ja, die snapt wel meer nietquote:Op donderdag 27 december 2012 20:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
En ze snapt ook niet wat pumps zijn...
afrozaken genoeg in A'damquote:Op donderdag 27 december 2012 20:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat kost me ook weer een halve dag, dus dat is ook wel een beetje veel van het goede. Zo'n shop is misschien wel een goeie!
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zal een IQ-tje rond de 70 zijn, ach ja, die snapt wel meer niet
ja ze heeft een buik-obsessie.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze heeft foto's van d'r buik waarop ze d'r straie heeft omlijnt met een pen
quote:I love these trainers, they're so ugly!
I have been keeping my eyes out for a pair of high tops with pink and purple, and when I saw these, I just about ran over to pick them up.
I put them on in store and just walked all over with them, and I walked out in them too.
I love having sheer clothing.
I am kinda obsessed with my belly recently and love showing it off, and sheer tops do it SO MUCH justice!
striae to infinity?quote:
ja kleine potjes wel, Mss wil 10 liter ofzoquote:Op donderdag 27 december 2012 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Aceton kan je toch gewoon bij de etos halen?
koffertje staat ernaast voor als ze na haar weekendverlof weer naar het gesticht moetquote:Op donderdag 27 december 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die vriendin van d'r heeft ook een blog
[ afbeelding ]
als beeld en geluid vertraagd wordt afgespeeld == lagquote:
ach so!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
als beeld en geluid vertraagd wordt afgespeeld == lag
strijken is overratedquote:
't is inderdaad nie veul.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat een aidssale bij bodyshop
Gelukkig heb ik nog ruuuuuuim voldoende zooi uit de vorige sale
ik vind hun doucheschuim altijd wel fijn maar daar heb ik nog een liter of 6 van liggen op voorraadquote:
omdat die nog geen fulltime baan, hypotheek en andere aidssleur hebben?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben misschien een alternatieve slobberige muts als ik dit zeg, maar waarom strijken en poetsen de jongste chickies hier zoveel meer dan ouwe graftakken zoals een SQ en ik???
Ik doe niet aan strijken. Strijken is ontzettend overrated.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben misschien een alternatieve slobberige muts als ik dit zeg, maar waarom strijken en poetsen de jongste chickies hier zoveel meer dan ouwe graftakken zoals een SQ en ik???
voor mij maakt het geen verschil, deed het toen eens in de zooooooooveel tijd en nu nog steeds zo min mogelijkquote:Op donderdag 27 december 2012 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat die nog geen fulltime baan, hypotheek en andere aidssleur hebben?
Geen idee, misschien moet ze het doen van d'r moeder?
Wat is er aan de hand met de jonge generatie bedoel je?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
ik deed mijn kamer denk ik 1 keer per half jaar of als ik de kleur van mijn tapijt niet meer kon onderscheiden van mijn haarkleur (haren op tapijt dusquote:Op donderdag 27 december 2012 20:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik doe niet aan strijken. Strijken is ontzettend overrated.
En poetsen die ik ongeveer eens per twee weken op mijn kamer, maar daarnaast heb ik nog mijn huistaak en stage. En ik klaag er graag over.Dus het lijkt ws meer dan dat het is.
yep, dat bedoel ik, maar dat klinkt helemaal zo "de jeugd van tegenwoordig!!!" maar dan met de stem van opa prikkebeenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met de jonge generatie bedoel je?
Ik heb misschien twee keer in mijn leven gestreken![]()
(En dat was omdat ik opmerkingen kreeg over de kreukels in m'n Ikea-uniformpje)
dom + steekje los = dit soort foto's met uitsprakenquote:
Ik heb geen tapijt. Als ik dat had zou ik veel minder stofzuigen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik deed mijn kamer denk ik 1 keer per half jaar of als ik de kleur van mijn tapijt niet meer kon onderscheiden van mijn haarkleur (haren op tapijt dus)
Ik zal wel gewoon een viesnek zijn en een aantal hier wat opgeruimder/netter
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Kut. Net klaar met opnemen. 'fout opgetreden'. Filmpje weg
Nu heb ik er heul geen zin meer in
ik ben denk ik errrrrg goed in het negeren van zulke signalen. Vriendin van me was afgelopen weekend mijn slapakamer ingelopen, zich kapot geschrokken en snel naar beneden gegaanquote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb geen tapijt. Als ik dat had zou ik veel minder stofzuigen.
Nu stofzuig ik wanneer er teveel dingen aan mijn voeten blijven hangen, haha.
maar 1 x per week?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar goed overal mijn haar op licht parket zooi, valt al op na 2 dagen niet stofzuigenGelukkig doen we het maar 1x per week ofzo
Ja serieus na 2 dagen zie je overal haren liggen, dus daarom MAAR. Als ik blond was hadden we het wel 1x per 3 weken kunnen doen ofzoquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben denk ik errrrrg goed in het negeren van zulke signalen. Vriendin van me was afgelopen weekend mijn slapakamer ingelopen, zich kapot geschrokken en snel naar beneden gegaan
Ze vroeg hoe ik daar tegen kon en hoe ik mijn bed in stapte zonder van alles te pletten
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja serieus na 2 dagen zie je overal haren liggen, dus daarom MAAR. Als ik blond was hadden we het wel 1x per 3 weken kunnen doen ofzo
goed, ik ben duidelijk een andere (vunzigere) generatie zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet zeggen dat ik het een stuk vaker doe nu ik op mezelf woon. Maar ik zit dus ook vaak met visite hier, en dan moet het wel toonbaar zijn.
Heb jij dat niet dan, als er mensen langskomen dat je dan opeens op gaat ruimen?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
goed, ik ben duidelijk een andere (vunzigere) generatie zullen we maar zeggen
jawel, opruimen wel, maar dat is kansloos (als in, niet haalbaar) als er eventjes iemand langs komtquote:Op donderdag 27 december 2012 21:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb jij dat niet dan, als er mensen langskomen dat je dan opeens op gaat ruimen?
Ik stuur mijn vriendinnen als ze langskomen smsjes als het hier wel opgeruimd is om ze voor te bereiden, anders denken ze misschien dat ze in het verkeerde huis zittenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb jij dat niet dan, als er mensen langskomen dat je dan opeens op gaat ruimen?
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik stuur mijn vriendinnen als ze langskomen smsjes als het hier wel opgeruimd is om ze voor te bereiden, anders denken ze misschien dat ze in het verkeerde huis zitten
Ik heb een magneet met "Mijn huis was vorige week nog schoon - sorry dat je dat net hebt gemist"quote:Op donderdag 27 december 2012 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb overigens dit bordje in de gang hangen, ze doen het er maar mee
[ afbeelding ]
oh hier is het dan weer net andersomquote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
nou, huis is vies maar wel re-de-lijk opgeruimd. Ik word aggressief van teveel rondslingerende bagger
Godsamme, kan je de webcamwizard niet gebruiken ofzo?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
Jaaa fuuu... 4de keer ook niet gelukt. Klote laptopik pak zo cifs laptop wel
![]()
![]()
cif gaat zo naar de kroeg; dan kan ik de zijne pakken. Mijn netbook is zo gaar als iets; die flipt bij een minuut of 7 iedere keer arghquote:Op donderdag 27 december 2012 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godsamme, kan je de webcamwizard niet gebruiken ofzo?
nicequote:Op donderdag 27 december 2012 21:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
cif gaat zo naar de kroeg; dan kan ik de zijne pakken. Mijn netbook is zo gaar als iets; die flipt bij een minuut of 7 iedere keer argh
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nice
Ben zo benieuwd wat je allemaal gekocht hebt![]()
![]()
Dat is incorrectquote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef Diconnected het volgende:
Strijken moet ik hier gelijk voor 3 he, dus dan heb je wel veel van een week. We zouden niet veel strijk hebben als we de kleren sneller uit de droger zouden halen en gelijk vouwen en in de kast leggenIk kan ook niet tegen rond slingerende kleren of kleren die niet zijn op gevouwen. En ik kan sowieso niet goed tegen rommel enzo, ik ruim meer op dan m'n moeder
Stofzuigen doet broer 1x in de week en dweilen gebeurt 1 keer in de maad.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het nog steeds zo baas, gewoon een horloge voor zes euro, een zwarte broek voor zes euro, en niet eens in de sale
maar het is zoooo herkenbaarquote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik faal in hoarden![]()
Net een keukenkastje opgeruimd, ik heb 4 pakken met kleine pedaalemmerzakjes.
Ik heb twee van die prullenbakjes.. En in beide zit geen zak
It's funny 'cause it's sad
hoeveel aziatische kinderen zouden er zijn uitgebuit voor mijn goedkope haul?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daarom word ik zo blij van de Primark!
Daar wil ik niet over nadenken.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel aziatische kinderen zouden er zijn uitgebuit voor mijn goedkope haul?
Naja moeten is het niet, maar het word wel op prijs gesteld door m'n moederquote:
Geen wonder dat we zulke volle huizen hebbenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar het is zoooo herkenbaar
Die kinderen hadden die dag anders geen eten gehadquote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb zoveel dingen die ik heb liggen omdat ze me ooit handig leken. Die ik kocht, in de kast legde en vervolgens vijf jaar niet meer aan dachtquote:Op donderdag 27 december 2012 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen wonder dat we zulke volle huizen hebben![]()
![]()
Waarschijnlijk even veel als voor de gemiddelde dure merkbroekquote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan nooit meer weggooien 'want misschien kan ik het nog wel ooit gebruiken'.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb zoveel dingen die ik heb liggen omdat ze me ooit handig leken. Die ik kocht, in de kast legde en vervolgens vijf jaar niet meer aan dacht
Dat je in de supermarkt loopt en denkt "o laat ik daar ook maar een pakje van meenemen, weet niet hoeveel ik er nog heb" en dan heb je er nog 3.. Maar het komt wel op... In theoriequote:Op donderdag 27 december 2012 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb zoveel dingen die ik heb liggen omdat ze me ooit handig leken. Die ik kocht, in de kast legde en vervolgens vijf jaar niet meer aan dacht
Zodra je het weggooit heb je het een week later nodig. Truestory.gifquote:Op donderdag 27 december 2012 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan nooit meer weggooien 'want misschien kan ik het nog wel ooit gebruiken'.
En dan koop je weer een nieuwequote:Op donderdag 27 december 2012 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zodra je het weggooit heb je het een week later nodig. Truestory.gif
nou dat heb ik alleen met ketchup, rijst en mayo en dat komt meestal ook echt wel opquote:Op donderdag 27 december 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat je in de supermarkt loopt en denkt "o laat ik daar ook maar een pakje van meenemen, weet niet hoeveel ik er nog heb" en dan heb je er nog 3.. Maar het komt wel op... In theorie
Voor pedaalemmerzakjes gaat het blijkbaar niet opquote:Op donderdag 27 december 2012 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou dat heb ik alleen met ketchup, rijst en mayo en dat komt meestal ook echt wel op
Stuur maar op!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bijna weer een sjaal af, hoeveel heb ik er nu? 50?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |