quote:Op donderdag 27 december 2012 17:37 schreef Mss het volgende:
Ik was dus vanmiddag in de stad en bij de kalvertoren staan altijd van die goede doelen wervers. Vandaag waren ze van het aidsfonds, en ze vroegen of ik wat over had voor het aidsfonds.
Dus jij doneerde 3 buisjes?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:37 schreef Mss het volgende:
Ik was dus vanmiddag in de stad en bij de kalvertoren staan altijd van die goede doelen wervers. Vandaag waren ze van het aidsfonds, en ze vroegen of ik wat over had voor het aidsfonds.
Je trekt het gewoon aanquote:Op donderdag 27 december 2012 17:37 schreef Mss het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:39 schreef Mirjam het volgende:
Mss, ik zit op de ipad dus kan ff je vorige post niet wuoten.
Maar serieus, goed bezig! Ik hou al een week niks meer bij, en dat is bad, echt super dat jij dat wel blijft doen.
En iedere ons eraf is een ons eraf, en het begin naar meer. En als het goed is motiveert iedere ons ook om nog meer eraf te willen, en dat is toc.
dat is ook heel goed! Dat blijft er ook voor zorgen dat je niet zo snel denkt 'ach, kan wel' terwijl dat niet zo is (dat heb ik dus nu heel erg) . En dan gaat het snel a hteruit hoor, en dat is zonde! (quote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef Mss het volgende:
[..]. Dat is ook wel zo. Ik vind het dus ook wel goed van mezelf dat ik vanmorgen toch ben gegaan ook al was het vroeg en na de kerstdagen. En ik merk dat ik me er vooral heel fijn voel, en dat is eigenlijk ook voor het eerst bij iets aidsgerelateerd.
ja! Heb die van jou nog niet gezien trouwens, photobucket is aids op mobiel.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Shoplog!!
Zijn jullie goed geslaagd en was het gezellig?
WAAR BLIJFT DIE GEZAMENLIJKE SHOPLOG?quote:
we rijden nog mongool!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAAR BLIJFT DIE GEZAMENLIJKE SHOPLOG?
Mooi zo!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja! Heb die van jou nog niet gezien trouwens, photobucket is aids op mobiel.
IK ZIE HET PROBLEEM NIET!quote:
ik ga niet naar hoerend Essen voor een uur winkelenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Damn dan hebben jullie flink geshopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |