Die GTA achtige game? Die lijkt me tofffffffquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nu bezig met mario, die heb ik nog niet uit. Ga ook de nieuwe lego kopen als hij uit is
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die GTA achtige game? Die lijkt me tofffffff
Sharrrr nu wil ik nog Donkey Kong Return en ook die lego game spelenquote:
Wii U kopen, kun je ze allebei op spelen!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sharrrr nu wil ik nog Donkey Kong Return en ook die lego game spelen
DOES NOT COMPUTE![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wii U kopen, kun je ze allebei op spelen!!
Okay opnieuw ...quote:
pwieeefquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay opnieuw ...
Geen Wii of Wii U kopen, kun je ze allebei niets spelen
Maar ik zal aan je denken als ik ze speel en veel plezier mee heb
Ja nog even wachten! Tegen die tijd heb ik mario wel uitgespeeld dus dan kan ik gelijk aan deze beginnenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
pwieeef
Maar die game lijkt me wel tof ja, eerlijk is eerlijk.
De wond schoon likken dat doet die gast van die survival programma's oolkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja nog even wachten! Tegen die tijd heb ik mario wel uitgespeeld dus dan kan ik gelijk aan deze beginnen
Nu voor mijn kat aan het zorgen, hij heeft een plantenpot omgegooid en nu ligt zijn poot openhij slaapt nu op een bank op een handdoek maar moet in de gaten houden dat de wonden neit gaan ontsteken enzo buhhh
Haha, hij likt zijn wond zelf schoon. Ik heb etensbakje en drinkbakje op de bank gezet dus hij kan lekker blijven liggen. Zijn broer mocht niet van mij op het kleedje erbij dus die is nu heel demonstratief op het randje gaan liggen om toch bij zijn broer te mogen liggenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De wond schoon likken dat doet die gast van die survival programma's oolk
Awwwwwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha, hij likt zijn wond zelf schoon. Ik heb etensbakje en drinkbakje op de bank gezet dus hij kan lekker blijven liggen. Zijn broer mocht niet van mij op het kleedje erbij dus die is nu heel demonstratief op het randje gaan liggen om toch bij zijn broer te mogen liggen
Miauwwwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja ze zijn well lief, mika is nu toch met zijn zere pootje naar de andere kant van het kleedje gekropen en ze liggen dus nu dus toch bij elkaar alleen de ene op het kleedje en de ander ernaastbijdehandjes
die heb je weggejaagd toen je hem ging negeren!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Miauwww
Waar is Badboy eigenlijk? Die gast is altijd ineens paar dagen weg net of die dan weer achte het station staat voor paar dagen.
Was omdat die gemeen deed over Home Alone maar die ban is ook alweer over!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die heb je weggejaagd toen je hem ging negeren!
Je kunt niet verwachten als jij iemand een ban geeft dat hij zomaar terug komt! Misschien heb je hem wel gekwetst, ik denk dat je het goed moet gaan maken!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was omdat die gemeen deed over Home Alone maar die ban is ook alweer over!
Hoe?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten als jij iemand een ban geeft dat hij zomaar terug komt! Misschien heb je hem wel gekwetst, ik denk dat je het goed moet gaan maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |