Haha is toch grappig kerl maar nu vooral omdat al die moslims weer boos zijn als ik die comments op hun facebook mag geloven!quote:
Ik moest er iig niet om grinnikken toen ik hem op dumpert zag!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haha is toch grappig kerl maar nu vooral omdat al die moslims weer boos zijn als ik die comments op hun facebook mag geloven!
Echt wel op zijn minst een kleine grinnik spank dat kan niet anders.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik moest er iig niet om grinnikken toen ik hem op dumpert zag!
Nope, meer van "downvote" en naar reddit!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Echt wel op zijn minst een kleine grinnik spank dat kan niet anders.
Geloof ik niet!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nope, meer van "downvote" en naar reddit!
Nope, ik downvote. Ik moet wel zeggen dat ik daar af en toe wel van geniet, maar vanmorgen niet! Vanmorgen was het niet persoonlijk, was het business, vertel dat maar aan de Don!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geloof ik niet!
Ik moest vet lachen maar niet heel lang dat niet maar toch, jij doet te koel nu spank!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nope, ik downvote. Ik moet wel zeggen dat ik daar af en toe wel van geniet, maar vanmorgen niet! Vanmorgen was het niet persoonlijk, was het business, vertel dat maar aan de Don!
Nein. Gieb games!quote:
Die WiiU kan voor het eind van dit jaar de kast in..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Mogguh dear
[..]
Wil t wat lukken? Ben je al bijna klaar?
[..]
GA WII U KOPEN!
Nu bezig met mario, die heb ik nog niet uit. Ga ook de nieuwe lego kopen als hij uit isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die WiiU kan voor het eind van dit jaar de kast in..![]()
Die GTA achtige game? Die lijkt me tofffffffquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nu bezig met mario, die heb ik nog niet uit. Ga ook de nieuwe lego kopen als hij uit is
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die GTA achtige game? Die lijkt me tofffffff
Sharrrr nu wil ik nog Donkey Kong Return en ook die lego game spelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |