quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef AQuila360 het volgende:
Kan nog steeds niet reageren op een bepaald iemand pas 02-01-'13
Ik eis een rectificatiequote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef AQuila360 het volgende:
HIj heeft een AQ BAN t/m 01-01-2013

NEE, is enkel voor luie mensen verzonnenquote:

Goeie bijdrage AQ, heb je nog meerquote:Op zondag 30 december 2012 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)roverzicht_2012.html
Ook nog ff een toffe Dumpert Compilatie 2012!

ja www.9gag.comquote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Goeie bijdrage AQ, heb je nog meer

Hier ook op werk, ook niet helemaal fris (maar dat heeft een andere redenquote:Op maandag 31 december 2012 08:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zit nu op het werk maar het lijkt wel alsof mijn hoofd uit elkaar knalt, vanochtend wakker geworden met koorts

Wezen zuipen?quote:Op maandag 31 december 2012 08:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier ook op werk, ook niet helemaal fris (maar dat heeft een andere reden)
Knuf tegen de koorts
Buhquote:Op maandag 31 december 2012 08:49 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb last van me rugZitten is echt kut...
* wc-eend knufft shar

Ja, iets te veelquote:

Ik ben wat extra gaan werken binnen een projectgroep van de organisatie... daar ben ik nu aanwezig maar er is niemand van de projectgroep aanwezigquote:Op maandag 31 december 2012 09:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wezen zuipen?
[..]
BuhJij ook aan het werk?
![]()
![]()
Burgerzaken sluit hier vandaag om 13:00 dus waarschijnlijk kan ik daarna naar huis, ben de enige op de zaak dus moet nu wel ff blijven maar daarna ff bijslapen en hopen dat ik wat opknap voor vanavond

Oh dat is wel irritant jaquote:Op maandag 31 december 2012 09:19 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik ben wat extra gaan werken binnen een projectgroep van de organisatie... daar ben ik nu aanwezig maar er is niemand van de projectgroep aanwezig![]()
Ik zit hier dus voor Jan Lul... heb de projectleidster al gemailed.. maarja ik ga ff doen wat ik moet doen, over 30 min klaar en dan wacht ik nog 30 min en als ik dan niks gehoord heb ga ik naar huis

Zekerquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |