SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet geen backlog aanleggen, althans niet een fysieke backlog.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:12 schreef Reintji het volgende:
[..]
TLeven + Kids + Werk + TFok! = Backlog
Vuile piep!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:44 schreef Tain het volgende:
Meh, parkeergarage hier in de buurt staat in de fik... Nu moet ik omlopen...
toetoetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:44 schreef Tain het volgende:
Meh, parkeergarage hier in de buurt staat in de fik... Nu moet ik omlopen...
Die ja, maar helemaal geen rook meer te zienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
toetoet
https://pbs.twimg.com/media/BAGDmQsCcAA-Hq5.jpg
Sorryquote:Op maandag 7 januari 2013 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sinds al heel lang maar jij laat ons in de steek
quote:Op maand[quote]
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1911683/6/50#121288901]maandag 7 januari 2013 21:51 schreef Reintji het volgende:
Wie?ag 7 januari 2013 21:41[/url] schreef Tain het volgende:[/b]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GeemBeeb
[/quote]quote:
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Begrijpelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Sorry![]()
Zit al zoveel achter de computer, dan niet meer echt zin om te forummen.
Ik zag en hoorde dat je een vriendje hebt, super leuk, gaat dat allemaal goed?
Dat niet AQquote:
waarom zou het een fail worden? ik zie best potentie..quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:18 schreef AQuila360 het volgende:
Die steambox wordt ook een fail! en waarom komen er ineens uit alle hoeken en gaten van die android console'tjes...
Omdat aids nu eenmaal snel verspreidtquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:18 schreef AQuila360 het volgende:
Die steambox wordt ook een fail! en waarom komen er ineens uit alle hoeken en gaten van die android console'tjes...
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga eens een columnpje schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |