Opa !quote:Op woensdag 26 december 2012 17:21 schreef golfer het volgende:
Vreselijke punkmuziek.
Snap niet dat zo iets in de lijst staat.
How Soon Is Now?, This Charming Man, Still Ill, Panic, Ask en The Headmasters Ritual ookquote:Op woensdag 26 december 2012 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaaaa zo terecht deze binnenkomer. Volgend jaar bigmouth strikes again en asleep erin!!
Magere troll. Sowieso zie ik hier weinig punk in.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:21 schreef golfer het volgende:
Vreselijke punkmuziek.
Snap niet dat zo iets in de lijst staat.
golfer is geen trollquote:Op woensdag 26 december 2012 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Magere troll. Sowieso zie ik hier weinig punk in.
Dan nog kan een post een trollpost zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
golfer is geen troll
gek
Ik weet niet waarom maar ik word treurig van dit liedjequote:Op woensdag 26 december 2012 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Daniel is travelling tonight on a plane
I can see the red tail lights heading for Spain
Oh and I can see Daniel waving goodbye
God it looks like Daniel, must be the clouds in my eyes
They say Spain is pretty though I've never been
Well Daniel says it's the best place that he's ever seen
Oh and he should know, he's been there enough
Lord I miss Daniel, oh I miss him so much
Daniel my brother you are older than me
Do you still feel the pain of the scars that won't heal
Your eyes have died but you see more than I
Daniel you're a star in the face of the sky
Daniel is travelling tonight on a plane
I can see the red tail lights heading for Spain
Oh and I can see Daniel waving goodbye
God it looks like Daniel, must be the clouds in my eyes
Oh God it looks like Daniel, must be the clouds in my eyes
Oh, dus als ik niet met de meute meeloop en dat groepje adoreer ben ik een troll?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan nog kan een post een trollpost zijn.
kop dicht !quote:Op woensdag 26 december 2012 17:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dus als ik niet met de meute meeloop en dat groepje adoreer ben ik een troll?
Nee, maar dat wilde ik dan ook niet insinueren.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dus als ik niet met de meute meeloop en dat groepje adoreer ben ik een troll?
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kop dicht !
we zijn aan het luisteren
Kranenbargquote:Op woensdag 26 december 2012 17:29 schreef TheArt het volgende:
Kranenbarg die beweerde net toch even dat Johnny Marr de zanger was van The SmithsNu is Hang the DJ wel op zijn plaats.
Het verhaal is ook niet heel vrolijk. Misschien is dat het.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik word treurig van dit liedje
Was dat ook niet de bedoeling van dit nrquote:Op woensdag 26 december 2012 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik word treurig van dit liedje
jajajjaja het is al overquote:Op woensdag 26 december 2012 17:31 schreef Jareth het volgende:
[..]
Het verhaal is ook niet heel vrolijk. Misschien is dat het.
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
How Soon Is Now?, This Charming Man, Still Ill, Panic, Ask en The Headmasters Ritual ook
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was dat ook niet de bedoeling van dit nr
denk het welquote:Op woensdag 26 december 2012 17:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was dat ook niet de bedoeling van dit nr
The Headmaster Ritualquote:Op woensdag 26 december 2012 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
How Soon Is Now?, This Charming Man, Still Ill, Panic, Ask en The Headmasters Ritual ook
Mijn favoriete band is Reynard Meyquote:Op woensdag 26 december 2012 17:31 schreef golfer het volgende:
Bijna mijn all-time favoriete band, Santana.
Mijn favoriete band is de fietsbandquote:Op woensdag 26 december 2012 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn favoriete band is Reynard Mey
1 van mijn 3 favorieten. De andere 2 zijn How Soon Is Now? en I Know It's Overquote:Op woensdag 26 december 2012 17:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
The Headmaster RitualGeweldig nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |