Absurd mooi. Werd wel eens tijd.quote:
Waarom ? Wat is er uniek aan om pas in de laatste race van het seizoen met de snelste wagen wereldkampioen te worden ?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Absurd mooi. Werd wel eens tijd.
Uniek is het niet. Knap echter wel. Vooral als je het hele seizoen bekijkt, waar het hier natuurlijk om gaat.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ? Wat is er uniek aan om pas in de laatste race van het seizoen met de snelste wagen wereldkampioen te worden ?
Natuurlijk. Ben ook fan van 'm. Geweldige prestatie. Maar niet de mooiste of beste van het jaar vind ik.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uniek is het niet. Knap echter wel. Vooral als je het hele seizoen bekijkt, waar het hier natuurlijk om gaat.
Dat is een fabeltje. Weet je wel wat je mentale en conditionele conditie moet zijn als F-1 coureur ?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:53 schreef Justanotherday het volgende:
Leuk, maar als sportman? Komop zeg. Niet om zijn prestaties te bagatelliseren, maar de Tour de France volledig uitfietsen is honderd maal zwaarder voor het menselijk lichaam dan die racewedstrijden als F1-coureur.
Inderdaad. F1-coureurs hebben echt een hele goede conditie nodig.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje. Weet je wel wat je mentale en conditionele conditie moet zijn als F-1 coureur ?
Dat bedoel ik. Genoten van het F-1 seizoen.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:33 schreef wimderon het volgende:
Aparte keuze. Prima seizoen gereden met een mooi kampioenschap tot gevolg. Maar dit jaar waren er betere kandidaten.
Vettel had de meeste punten en ik kan ook meer van hem als coureur genieten. Vooral de laatste races toen hij van ver terug moest komen.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:10 schreef OEM het volgende:
Kansloos natuurlijk als de F1 zelf bijna unaniem Alonso beter vond.
Michael Phelps en Missy Franklin wonnen iets meer dan 'onze' Ranomi en zijn genomineerd voor de Laureus Award.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Genoten van het F-1 seizoen.
Maar de 5-en 10 kilometer winnen op de spelen
En Naomi. De 2 koningsnummers.
In een Red Bull met DRS is dat niet zo moeilijk, dat bleek in Abu Dhabi en Brazilië.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:58 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Vettel had de meeste punten en ik kan ook meer van hem als coureur genieten. Vooral de laatste races toen hij van ver terug moest komen.
Dat zou je ook over Wiggo kunnen zeggen. Een veel grotere en moeilijkere sport. Hij was van maar tot augustus top en won wat hij winnen wou.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uniek is het niet. Knap echter wel. Vooral als je het hele seizoen bekijkt, waar het hier natuurlijk om gaat.
Nou, doe het maar even na.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:35 schreef Nober het volgende:
Als je de prijs geeft aan Wiggins of Farah dan bestaat de kans dat je over een paar jaar er achter komt dat er doping in het spel was.
Voor mij hoeven dit soort prijzen trouwens niet.
[..]
Michael Phelps en Missy Franklin wonnen iets meer dan 'onze' Ranomi en zijn genomineerd voor de Laureus Award.
[..]
In een Red Bull met DRS is dat niet zo moeilijk, dat bleek in Abu Dhabi en Brazilië.
Misschien omdat Vettel de eerste in de geschiedenis van de F1 is die zijn eerste drie wereldtitels op rij pakt en hij was al de jongste tweevoudig kampioen.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:55 schreef TheArt het volgende:
Dan heb je dit jaar een OS en wie wordt sportman van het jaar, een Formule 1-coureurMet alle respect voor de sportman Vettel en coureurs in het algemeen, want ik weet heus wel dat je daar ook een bijzonder goede conditie voor moet hebben, maar er waren zoveel betere keuzes dit jaar.
Gaat dit over wielrennenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat zou je ook over Wiggo kunnen zeggen. Een veel grotere en moeilijkere sport.
Ook mijn mening. Kromowidjojo won het koningsnummer op de Spelen, maar daarmee is ze overall niet een betere zwemster dan Franklin. Hooguit is Kromowidjojo de beste sprinter. Franklin daarentegen haalde een rugslagdubbel en stond ook in de finale van de 100 vrij.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:35 schreef Nober het volgende:
Michael Phelps en Missy Franklin wonnen iets meer dan 'onze' Ranomi en zijn genomineerd voor de Laureus Award.
Ik zou toch ook eerder op Wiggins of Farah hebben gestemd. Met name Wiggins maakte dit jaar echt impact. Die heeft echt al zijn doelen verwezenlijkt. Plus het was natuurlijk een olympisch jaar, alhoewel dat misschien geen faire vergelijking is.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:33 schreef wimderon het volgende:
Aparte keuze. Prima seizoen gereden met een mooi kampioenschap tot gevolg. Maar dit jaar waren er betere kandidaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |