Mwah, die waren maar 5 maanden over de uiterste houdbaarheidsdatum.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
je hebt toch niet van die soesjes gegeten mag ik hopen ?
pullup......quote:Op donderdag 27 december 2012 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
je hebt toch niet van die soesjes gegeten mag ik hopen ?
Nietus...Oma at ze ook....quote:Op donderdag 27 december 2012 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, die waren maar 5 maanden over de uiterste houdbaarheidsdatum.
Je hebt het nu over een vrouw die geen spinnenwebben herkent als ze onder haar neus zitten hè.quote:
Geen reden tot ongerustheid hoor. Zoals Scrutz zei dat waren zo ongeveer de veiligste snacks van de avond.quote:
...en de kerstletter, van Leo?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen reden tot ongerustheid hoor. Zoals Scrutz zei dat waren zo ongeveer de veiligste snacks van de avond.
Maar hij heeft als ik opa moest geloven wel het hele jaar in de vriezer gezeten.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Overgebleven van vorig jaar.
Dat verklaart in ieder geval waarom er hondenharen aan de doos vastgeplakt leken te zitten.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar hij heeft als ik opa moest geloven wel het hele jaar in de vriezer gezeten.
Gezeten nog wel... Stoeltje erbij, boekkie...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar hij heeft als ik opa moest geloven wel het hele jaar in de vriezer gezeten.
Er was nog wat aan die letter blijven plakken maar dat heb ik er samen met de groene stukjes afgeveegd.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat verklaart in ieder geval waarom er hondenharen aan de doos vastgeplakt leken te zitten.
Ik ga ff liggen....quote:Op donderdag 27 december 2012 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Er was nog wat aan die letter blijven plakken maar dat heb ik er samen met de groene stukjes afgeveegd.
Het was wat je noemt een verrassingsmenu.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:39 schreef beequeen het volgende:
Jullie smaakpapillen hebben er dus flinks van langs gekregen.![]()
Je was er, net als Copycat, toch een beetje bij. Opa had placemats gemaakt van de foto's van FOK!kers die hij van PB toegestuurd had gekregen.quote:Ben ik blij dat ik toch gekozen heb voor een etentje bij mijn zus. Gezellig, familie onder elkaar.
Best liev.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Je was er, net als Copycat, toch een beetje bij. Opa had placemats gemaakt van de foto's van FOK!kers die hij van PB toegestuurd had gekregen.
Placemate en al ging erin, die van jou vond ie t lekkerst!quote:Op donderdag 27 december 2012 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Best liev.
Maar ik neem aan dat die ouwe gewoon van zijn Ajax-bord heeft gegeten, zonder placemat. Dat eet zo lastig, een placemat op schoot.
Met placematquote:Op donderdag 27 december 2012 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Best liev.
Maar ik neem aan dat die ouwe gewoon van zijn Ajax-bord heeft gegeten, zonder placemat. Dat eet zo lastig, een placemat op schoot.
Logisch, ik ben ook lekkerderder dan dat gore over-de-datum-vreten.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:49 schreef BendeBielzen het volgende:
Placemate en al ging erin, die van jou vond ie t lekkerst!
Oefening baart kunst.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Met placematHij is heel behendig in het met het bord op schoot eten.
Jij bent ook al aardig over-de-datumquote:Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Logisch, ik ben ook lekkerderder dan dat gore over-de-datum-vreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |