quote:Op woensdag 26 december 2012 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Die was wel tof ja.
Bij mij kwam hij steeds aanzetten met dat lange witte kleed met die puntmuts.
Geen idee wat hij daar nu steeds mee wilde zeggen.
Die man wil 2e kerstdag, 2e paasdag en 2e pinksterdag als verplichte vrije dagen afschaffen en daar gewoon 3 reguliere dagen, vrij opneembaar, voor teruggeven! Wat mij betreft niks mis mee. Ik ben helemaal voor!quote:Op donderdag 27 december 2012 09:11 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen nog even en dan moet iedereen op tweede kerstdag werken, als het aan de de Amsterdamse wethouder Eric van der Burg (VVD) ligt!
Tof, wil jij die van Hop dan?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:42 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je komt er bekaaid vanaf
ik geef je het mijne +380636960816
Maak je geen zorgenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Laat die man lekker in Amsterdam blijven
Ik ook, ik werk toch nietquote:Op donderdag 27 december 2012 14:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Die man wil 2e kerstdag, 2e paasdag en 2e pinksterdag als verplichte vrije dagen afschaffen en daar gewoon 3 reguliere dagen, vrij opneembaar, voor teruggeven! Wat mij betreft niks mis mee. Ik ben helemaal voor!
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 27 december 2012 14:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Die man wil 2e kerstdag, 2e paasdag en 2e pinksterdag als verplichte vrije dagen afschaffen en daar gewoon 3 reguliere dagen, vrij opneembaar, voor teruggeven! Wat mij betreft niks mis mee. Ik ben helemaal voor!
Ik ben ook voor!quote:Op donderdag 27 december 2012 14:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb ikquote:
Jij hebt het al ????...en..en...ik krijg het als kerst presentje......?quote:
Jah .. het kost je alleen maar want jou nummer zal Hop niet hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:33 schreef pos het volgende:
[..]
Jij hebt het al ????...en..en...ik krijg het als kerst presentje......?
0900 nummer?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:44 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jah .. het kost je alleen maar want jou nummer zal Hop niet hebben.
Overigens om financiele crisis te vermijden kan je mij beter ook niet bellen met een standaart provider als kpn ofzo
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:44 schreef ZOA het volgende:
[..]
Overigens om financiele crisis te vermijden kan je mij beter ook niet bellen met een standaart provider als kpn ofzo
Hop bellen is goedkoper want 038 is Oekraïne. Opaquote:Op donderdag 27 december 2012 14:44 schreef ZOA het volgende:
[..]
Beter een zak oliebollen en appelflappen voor kopen .. en smsen kost weinig, meelen kost nietsquote:
Ik weet dat ik in de Oekraine ben ja en ook dat het 6 en 7 januari Kerst isquote:Op donderdag 27 december 2012 14:53 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Hop bellen is goedkoper want 038 is Oekraïne. Opa
Dubbel feestquote:Op donderdag 27 december 2012 14:55 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik weet dat ik in de Oekraine ben ja en ook dat het 6 en 7 januari Kerst is
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Gay Sexlijn met een knipoog naar Oop: "Hete sex met The Cockfather"
Die heeft Scrutz gemaakt en die had alleen maar oog voor Opa dus ik ben bang dat wij er niet opstaan. Toen Scrutz even zijn toestel had neergelegd om een stokbroodje met salade te eten, heeft Oop dat toestel nog wel even stiekem meegenomen naar het toilet en toen ie daar lachend uitkwam stond z'n gulp nog open, ik weet niet waar ie foto's van heeft genomen, maar ........, Overigens had Oop in de keuken in de salade gerocheld, ik heb dat toevallig gezien toen ik naar het toilet ging. Ik wilde het nog tegen Scrut zeggen, maar die had z'n waffel al vol voor ik het kon zeggen, dus ik dacht laat maar, wist ik veel dat ie daarna die hele bak nog zou leeg smikkelen.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:52 schreef jacqhassel het volgende:
Middag fok.
Jullie hebben dus prima genoten gister bij opa![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ook blij dat jullie lekker en vers gegeten hebben![]()
![]()
![]()
Nu wacht ik nog op de fotos
Ranzig...quote:Op donderdag 27 december 2012 15:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Die heeft Scrutz gemaakt en die had alleen maar oog voor Opa dus ik ben bang dat wij er niet opstaan. Toen Scrutz even zijn toestel had neergelegd om een stokbroodje met salade te eten, heeft Oop dat toestel nog wel even stiekem meegenomen naar het toilet en toen ie daar lachend uitkwam stond z'n gulp nog open, ik weet niet waar ie foto's van heeft genomen, maar ........, Overigens had Oop in de keuken in de salade gerocheld, ik heb dat toevallig gezien toen ik naar het toilet ging. Ik wilde het nog tegen Scrut zeggen, maar die had z'n waffel al vol voor ik het kon zeggen, dus ik dacht laat maar, wist ik veel dat ie daarna die hele bak nog zou leeg smikkelen.
Het was het fototoestel van mootie en ik had die salade al in de keuken op m'n bord geschept voordat jij naar de wc ging.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Die heeft Scrutz gemaakt en die had alleen maar oog voor Opa dus ik ben bang dat wij er niet opstaan. Toen Scrutz even zijn toestel had neergelegd om een stokbroodje met salade te eten, heeft Oop dat toestel nog wel even stiekem meegenomen naar het toilet en toen ie daar lachend uitkwam stond z'n gulp nog open, ik weet niet waar ie foto's van heeft genomen, maar ........, Overigens had Oop in de keuken in de salade gerocheld, ik heb dat toevallig gezien toen ik naar het toilet ging. Ik wilde het nog tegen Scrut zeggen, maar die had z'n waffel al vol voor ik het kon zeggen, dus ik dacht laat maar, wist ik veel dat ie daarna die hele bak nog zou leeg smikkelen.
Pfffft....blij dat ik er niets van genomen heb !! Oma en ik hadden meer trek in zoet......quote:Op donderdag 27 december 2012 15:59 schreef Jian het volgende:
[..]
je hebt toch niet van die soesjes gegeten mag ik hopen ?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:14 schreef pos het volgende:
Pfffft....blij dat ik er niets van genomen heb !! Oma en ik hadden meer trek in zoet......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |