Ik vond het wel grappig te horen dat ze vrijetijdsmanagement studeert en dat ze afstudeert op opaatje.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet zo van blond maar deze was wel erg fijn. Nog voor oud en nieuw dus maar niet verder vertellen.
Staat je ook goed en de kleur helemaal in stijl van je ava, top hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben wel blij met die djellaba die ik van opa voor de kerst heb gekregen.
Die was wel tof ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij kon er ook niets aan doen en ik geloof dat ze hem in het ziekenhuis al weer snel op de been hadden.quote:
Ik alleen Hop zn telefoonnr...quote:Op woensdag 26 december 2012 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was een traditie in de Amerikaanse tak van de familie, begreep ik.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Die was wel tof ja.
Bij mij kwam hij steeds aanzetten met dat lange witte kleed met die puntmuts.
Geen idee wat hij daar nu steeds mee wilde zeggen.
En de groepsfoto heeft-ie al als bureaublad geïnstalleerd. Beetje flauw dat Jian twee vingers achter opa's hoofd opstak.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:57 schreef pullup het volgende:
Opa laat de kerstboom gewoon het hele jaar staan, waarschijnlijk om continu aan deze memorabele avond terug te kunnen denken.
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Die was wel tof ja.
Bij mij kwam hij steeds aanzetten met dat lange witte kleed met die puntmuts.
Geen idee wat hij daar nu steeds mee wilde zeggen.
Hij gaat die vent uiteindelijk wel de tyfus slaan.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:03 schreef pullup het volgende:
Opa plant nu al om bij zijn toekomstige aangetrouwde familie de tweede keer dat hij ze ziet zich te gaan misdragen zo te horen.
De eerste keer gaat hij ze nog wat sparen.
Eerst een beetje lekker provoceren door zijn kleinzoon in Ajaxkleding naar die feyenoorders te sturen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij gaat die vent uiteindelijk wel de tyfus slaan.
Dat-ie z'n gebit door de appelmoes haalde had voor mij ook niet gehoeven.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:07 schreef pullup het volgende:
De avond kende helaas ook een klein dieptepuntje en dat was toen opa pontificaal trots ging laten zien wat hij aan neusinhoud de afgelopen jaren onder zijn stoel had lopen verzamelen.
opa humor he... dan heeft hij meerquote:Op woensdag 26 december 2012 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat-ie z'n gebit door de appelmoes haalde had voor mij ook niet gehoeven.
Dat was wat overbodig inderdaad. Maar wel grappig was het dat hij het deed op een moment dat alleen jij en ik het zagen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat-ie z'n gebit door de appelmoes haalde had voor mij ook niet gehoeven.
Ja, Jian schepte zich daarna nog flink wat op.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was wat overbodig inderdaad. Maar wel grappig was het dat hij het deed op een moment dat alleen jij en ik het zagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |