En de groepsfoto heeft-ie al als bureaublad geïnstalleerd. Beetje flauw dat Jian twee vingers achter opa's hoofd opstak.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:57 schreef pullup het volgende:
Opa laat de kerstboom gewoon het hele jaar staan, waarschijnlijk om continu aan deze memorabele avond terug te kunnen denken.
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Die was wel tof ja.
Bij mij kwam hij steeds aanzetten met dat lange witte kleed met die puntmuts.
Geen idee wat hij daar nu steeds mee wilde zeggen.
Hij gaat die vent uiteindelijk wel de tyfus slaan.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:03 schreef pullup het volgende:
Opa plant nu al om bij zijn toekomstige aangetrouwde familie de tweede keer dat hij ze ziet zich te gaan misdragen zo te horen.
De eerste keer gaat hij ze nog wat sparen.
Eerst een beetje lekker provoceren door zijn kleinzoon in Ajaxkleding naar die feyenoorders te sturen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij gaat die vent uiteindelijk wel de tyfus slaan.
Dat-ie z'n gebit door de appelmoes haalde had voor mij ook niet gehoeven.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:07 schreef pullup het volgende:
De avond kende helaas ook een klein dieptepuntje en dat was toen opa pontificaal trots ging laten zien wat hij aan neusinhoud de afgelopen jaren onder zijn stoel had lopen verzamelen.
opa humor he... dan heeft hij meerquote:Op woensdag 26 december 2012 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat-ie z'n gebit door de appelmoes haalde had voor mij ook niet gehoeven.
Dat was wat overbodig inderdaad. Maar wel grappig was het dat hij het deed op een moment dat alleen jij en ik het zagen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat-ie z'n gebit door de appelmoes haalde had voor mij ook niet gehoeven.
Ja, Jian schepte zich daarna nog flink wat op.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was wat overbodig inderdaad. Maar wel grappig was het dat hij het deed op een moment dat alleen jij en ik het zagen.
Je komt er bekaaid vanafquote:
Helemaal goedquote:
Die witte wijn met grote oma... haar kun je beter niet proberen bij te houden.quote:
Bummer ik kan alleen met Pasenquote:Op woensdag 26 december 2012 23:11 schreef ZOA het volgende:
https://ssl.panoramio.com/photo/78106858
En hier woon ik
Iedereen is van harte welkom 2e kerstdag in januari
Ook dan ben je welkom.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:48 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Bummer ik kan alleen met Pasen
Nou, de supermarkten waren hier gewoon open, en geloof wel meer winkels ( buiten de meubelboulevards om)quote:Op donderdag 27 december 2012 09:11 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen nog even en dan moet iedereen op tweede kerstdag werken, als het aan de de Amsterdamse wethouder Eric van der Burg (VVD) ligt!
Laat die man lekker in Amsterdam blijvenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou, de supermarkten waren hier gewoon open, en geloof wel meer winkels ( buiten de meubelboulevards om)
quote:Op donderdag 27 december 2012 09:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laat de hele gemeenteraad van Amsterdam hun tasje maar pakken, echt ze maken van Amsterdam een zooitje, dan weer deelraden, dan weer afschaffen, de 1 steekt geld in zijn zak de ander *sponsort *vriendjes*, ze zette spuuglelijke gebouwen neer tussen de antieke grachtenpandjes ( voorbeeld anne frankhuis) en op rokin erger ik me al jaren aan een soort blauwe/groene lelijke kleur verf op ballen op de grond. Het paleis is eindelijk af, maar de rest is nog 1 opgebroken bouwput her en der in de stad.
Oooch, wel een lief poppie hoor!!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef QuarterBack het volgende:
De familie zwaait al, het gaat vast gezellig worden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |