Precies. Anders zat PB nog tot in lengte van dagen filmpjes van ons op YT te zetten.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:26 schreef pos het volgende:
Toch wel fijn he Scrut, dat Oop niet cammed en dit alles privé houdt
Bij benadering van waarheidsgetrouwe posts waar iedereen zit momenteel komt 'Coos bij de hoeren' het dichste bij!quote:Op woensdag 26 december 2012 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Anders zat PB nog tot in lengte van dagen filmpjes van ons op YT te zetten.
" waarheidsgetrouwe posts"?? op FOK???quote:Op woensdag 26 december 2012 20:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
Bij benadering van waarheidsgetrouwe posts waar iedereen zit momenteel komt 'Coos bij de hoeren' het dichste bij!
Met een statement als 'een 2e kut maakt je blut' is hij absoluut geloofwaardig in dezequote:Op woensdag 26 december 2012 20:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
" waarheidsgetrouwe posts"?? op FOK???
Daar ben je zelf bijquote:Op woensdag 26 december 2012 20:50 schreef ZOA het volgende:
[..]
Met een statement als 'een 2e kut maakt je blut' is hij absoluut geloofwaardig in deze
Jawel, mijn ervaring is ook nummer 7 houd je pas weer in levenquote:
Ik hou het bij liever 1 dan geenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:10 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jawel, mijn ervaring is ook nummer 7 houd je pas weer in leven
Geen is geen optie ... dan nog liever blut aan die 2e kut!quote:Op woensdag 26 december 2012 21:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik hou het bij liever 1 dan geen
Ik ben normaal niet zo van blond maar deze was wel erg fijn. Nog voor oud en nieuw dus maar niet verder vertellen.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb jij nou nog een date gescoord bij die nieuwe schoondochter van opa?
Ja ze was niet vies van een grote negertquote:Op woensdag 26 december 2012 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet zo van blond maar deze was wel erg fijn. Nog voor oud en nieuw dus maar niet verder vertellen.
Ik vond het wel grappig te horen dat ze vrijetijdsmanagement studeert en dat ze afstudeert op opaatje.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet zo van blond maar deze was wel erg fijn. Nog voor oud en nieuw dus maar niet verder vertellen.
Staat je ook goed en de kleur helemaal in stijl van je ava, top hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben wel blij met die djellaba die ik van opa voor de kerst heb gekregen.
Die was wel tof ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij kon er ook niets aan doen en ik geloof dat ze hem in het ziekenhuis al weer snel op de been hadden.quote:
Ik alleen Hop zn telefoonnr...quote:Op woensdag 26 december 2012 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was een traditie in de Amerikaanse tak van de familie, begreep ik.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Die was wel tof ja.
Bij mij kwam hij steeds aanzetten met dat lange witte kleed met die puntmuts.
Geen idee wat hij daar nu steeds mee wilde zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |