Bon...maarehh kan iemand me, bij Leo voor de deur, ophalen. Bijna Oma dr hele kado opgerookt.....quote:Op woensdag 26 december 2012 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
...
Ik heb op het perron staan wachten maar je was te laat. Ik kon opa niet nog langer laten wachten op mijn aanwezigheid.
Gewoon de straat verder inlopen. We zitten op nummer 75.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:33 schreef pos het volgende:
[..]
Bon...maarehh kan iemand me, bij Leo voor de deur, ophalen. Bijna Oma dr hele kado opgerookt.....
We hebben nog even een paar kratjes extra bij Leo gehaald.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:41 schreef jacqhassel het volgende:
Is het gezellig bij oop?
Krijgen jullie vers eten?
Krijgen jullie bier of frisdrank?
Avond Jacq, wat een hoop vragen, het zal wel reuze gezellig zijn want er zitten er maar weinig hier, dus dat zegt genoeg tochquote:Op woensdag 26 december 2012 19:41 schreef jacqhassel het volgende:
Is het gezellig bij oop?
Krijgen jullie vers eten?
Krijgen jullie bier of frisdrank?
Gevuld met vogel???? Wel flauw dat de stream uitstaat, wilde je graag in je volendammer broek zien. Dacht ik zet een keer de stream aan is er nietsquote:Op woensdag 26 december 2012 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hebben nog even een paar kratjes extra bij Leo gehaald.
Een gedeelte van het vlees lijkt niet erg vers te zijn maar herdershond smaakt zo slecht nog niet.
Tja, geen van zijn kleinzoons willen in beeld.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gevuld met vogel???? Wel flauw dat de stream uitstaat, wilde je graag in je volendammer broek zien. Dacht ik zet een keer de stream aan is er niets
Jemig, schamen ze zich voor hun opa, nee toch???quote:Op woensdag 26 december 2012 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, geen van zijn kleinzoons willen in beeld.
Zet jij stiekem de cam aan Pos??quote:
Nee, ze staan onder contract bij John de Mol.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, schamen ze zich voor hun opa, nee toch???
Heb nog 2 voorgedraaide maar de rest draait Oma, zei ze...quote:Op woensdag 26 december 2012 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig maar, oma was wel toe aan een rokertje.
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ze staan onder contract bij John de Mol.
Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op woensdag 26 december 2012 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg zakken paprikachips in de keukenkast.
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
The Voice Junior, ze hebben de zangstem van hun oma geërfd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |