Google maar even naar afbeeldingen "Southpark WoW". Deze is niet helemaal scherp.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:54 schreef tonja het volgende:
[..]
als ik thuis kom ga ik er wat mee doen
Waarom hangt dat ding er eigenlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 15:59 schreef Toverheks het volgende:
Wie jat die Feyenoord Kerstbal ff uit de boom? en kiepert hem ongemerkt in de prullebak
Moet lukken, Oop zei al, effe snel, verplicht wat eten met m'n dochter en kleinzoon en hup de deur uit en dan kan het echt feest beginnen, met m'n echte vriendenquote:Op woensdag 26 december 2012 15:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Een uurtje is ruim voldoende om ze weer de deur uit te werken en zich voor te bereiden op onze komst.
Kadootje van zijn schoondochterquote:Op woensdag 26 december 2012 16:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom hangt dat ding er eigenlijk
Gewaagd voor een nieuwkomerquote:Op woensdag 26 december 2012 16:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kadootje van zijn schoondochter
Tnx, ga ik doenquote:Op woensdag 26 december 2012 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Google maar even naar afbeeldingen "Southpark WoW". Deze is niet helemaal scherp.
Die hadden gewoon geen zin om daar ook nog de hele middag te moeten zittenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:05 schreef Jian het volgende:
Dik over vieren al, bij mij kwamen ze er echt niet meer in. Godsamme, straks komen wij, hebben we niet eens genoeg zitplaatsen
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:59 schreef Toverheks het volgende:
Wie jat die Feyenoord Kerstbal ff uit de boom? en kiepert hem ongemerkt in de prullebak
Opa moet maar een mooie Ajax pyama voor haar kopenquote:
Dan heeft PB ook weer eens een feestje.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:13 schreef Jian het volgende:
Ik heb het niet heel goed gezien maar volgens mij is die schoondochter wel een lekker ding
Die is niet zo kritisch. Een hartslag is voor haar voldoende.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heeft PB ook weer eens een feestje.
Dat kan je wel zeggen ja...quote:Op woensdag 26 december 2012 16:13 schreef Jian het volgende:
Ik heb het niet heel goed gezien maar volgens mij is die schoondochter wel een lekker ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |