Ik heb mijn dure spullen om te gebruiken, niet als investering.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dan start je maar een topic in R&P.
Dit topic zet je aan het denken over hoe weinig je dure spullen uiteindelijk echt opbrengen..
Wat voor waarde moet ik me daarbij voorstellen DeLuna?quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:20 schreef DeLuna het volgende:
Ik gok mijn laptop of mijn wedstrijd badpak. Of mijn Samsung Note.Ik heb verder niet zulke waardevolle spullen.
Ik heb hem gekocht voor 400 euro, maar op MP staat hij voor ongeveer 200-250.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wat voor waarde moet ik me daarbij voorstellen DeLuna?
Oh ok. Ik verwachtte iets van 1000 ofzo haha. 400 voor een badpak is natuurlijk nog steeds een hoop geld.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht voor 400 euro, maar op MP staat hij voor ongeveer 200-250.En zelfs dat is duur, want eenmaal aangehad zal hij nooit een ander meer precies passen.
Gelukkig kosten ze niet zóveel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oh ok. Ik verwachtte iets van 1000 ofzo haha. 400 voor een badpak is natuurlijk nog steeds een hoop geld.
Daar hoef ik helemaal niet over na te denken want ik heb mijn spullen om te gebruiken en, in het geval dat ze ook nog eens mooi zijn, om dagelijks van te genieten. Kan me niet boeien hoeveel het eventueel zou opbrengen, zolang ik de gang naar de voedselbank nog weet te vermijden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dan start je maar een topic in R&P.
Dit topic zet je aan het denken over hoe weinig je dure spullen uiteindelijk echt opbrengen..
Je weet wat een desinvestering is?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:18 schreef HenkXL het volgende:
Mijn vriendin, de cumulatieve kosten van haar zijn zonder twijfel mijn grootste desinvesteringen ooit.
pic van je schilderij?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:04 schreef Sport_Life het volgende:
Schilderij, hoewel op marktplaats zullen weinig kunstkenners zijn (ben ik ook niet overigens hoor) maar het schijnt op galerijen ca ¤ 3.000,- waard te zijn.
Op galerijen? Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:04 schreef Sport_Life het volgende:
Schilderij, hoewel op marktplaats zullen weinig kunstkenners zijn (ben ik ook niet overigens hoor) maar het schijnt op galerijen ca ¤ 3.000,- waard te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2012 21:46:42 ]
Ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |