*Meldt zich!*quote:Op woensdag 26 december 2012 23:29 schreef Staal het volgende:
Jammer dat kluskonijn dit topic nog niet in de gaten heeft.
Slimme jongen m.b.t. antiek.
Racefiets kun je dan verkopen en van het geld een luxe rolstoel aanschaffen.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:48 schreef Staal het volgende:
Als je tot aan je nek verlamd raakt, heb je niets aan een racefiets.
Bij die van mij moest ik vandaag weer bijleggen...slechtste investering ooit die kat.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:55 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is, wordt je kat meer waard, uitgedrukt in een monetraire geldeenheid dan he
Ik denk dat ze het wel snappen, maar goederen niet als hun waardevolste bezit zien en een klein beetje van die gedachtengang proberen over te brengen op anderenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:28 schreef k_man het volgende:
Tjee. We zijn op pagina drie en nog steeds snapt de helft van de posters geen reet van het topic.
En dan mijn hele huisje jatten? Daarbij knap als je mijn adres achterhaalt!quote:
Dan start je maar een topic in R&P.quote:Op vrijdag 28 december 2012 06:58 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel snappen, maar goederen niet als hun waardevolste bezit zien en een klein beetje van die gedachtengang proberen over te brengen op anderen
Ditr topic kan je dan net zo goed aan het denken zetten dat matrialisme ook niet alles is. Niet alles hoeft zwart of wit te zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dan start je maar een topic in R&P.
Dit topic zet je aan het denken over hoe weinig je dure spullen uiteindelijk echt opbrengen..
Mooi. Dan doe je dat maar in R&P. Dit is een materialistisch topic.quote:Op vrijdag 28 december 2012 06:58 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel snappen, maar goederen niet als hun waardevolste bezit zien en een klein beetje van die gedachtengang proberen over te brengen op anderen
wat een mooie fiets. Ik ga zelf wel eens een rondje fietsen op mijn stadsfiets Maar met zo een mooie fiets ben je een stuk sneller klaar met je rondje fietsen. Of je kan er meer kilometers mee maken terwijl je even lang fietst om weer op het zelfde punt uit te komenquote:Op woensdag 26 december 2012 15:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan met andere wielen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |