abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 december 2012 @ 12:54:10 #1
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_120780634
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_120780941
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 12:53 schreef Klonk het volgende:

[..]

zit me ineens af te vragen heeft dat ding ook niet ergens een koptelefoonaansluiting, die zou ik door kunnen lussen :P

kan het ff niet controleren, zit niet in de buurt van de 360 :P
die kabel wel ja, de 360 zelf geloof ik niet.
heb je een slim of een oude ?
kan wel ff kijken
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 26 december 2012 @ 13:05:09 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_120780962
ouwe, matzwarte met hdmi, elite volgens mij toch?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_120780965
Klonk, heb je een 360 S of zo'n ouwe witte? Als je de S hebt kunt je gewoon HDMI voor beeld en optical voor geluid, anders moet je HDMI gebruiken voor beeld en dan nog een andere kabel voor optical of stereo-tulp
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_120782113
Spank viel From Dust je ook tegen?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_120783970
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 13:38 schreef AQuila360 het volgende:
Spank viel From Dust je ook tegen?
Nee, ik ben lekker relaxed dorpjes aan het beschermen en God aan het spelen! Maar ik neem er dan ook de tijd voor, af en toe een leveltje, beetje aankloten, heerlijk! :)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_120784780
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:38 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nee, ik ben lekker relaxed dorpjes aan het beschermen en God aan het spelen! Maar ik neem er dan ook de tijd voor, af en toe een leveltje, beetje aankloten, heerlijk! :)
Gast dat wil je doen maar dat gaat niet?

Je krijgt steeds een korte opdracht en die kun je maar op 1 manier halen. Ik hoopte juist dat je een beetje kon aanklote maar dat is haast onmogelijk.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_120784903
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 15:04 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Gast dat wil je doen maar dat gaat niet?

Je krijgt steeds een korte opdracht en die kun je maar op 1 manier halen. Ik hoopte juist dat je een beetje kon aanklote maar dat is haast onmogelijk.
Maar ik verneuk die opdrachten bijna altijd :') Zo had ik in m'n laatste level enorm veel waterbronnen, en had ik dus een mooie weg gemaakt naar m'n eerste dorpje, had ik daarmee m'n 2e potentiele dorpje helemaal blank gezet. Dus toen moest ik weer lekker lang aankutten om al het water de juiste kan op te geleiden zodat ik ook daar een dorpje kon maken, toen was er weer te weinig aarde om overal bomen te krijgen. Enfin, ik was er wel een tijdje mee bezig, lekker genieten van de wereld terraformen!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_120785373
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 15:08 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Maar ik verneuk die opdrachten bijna altijd :') Zo had ik in m'n laatste level enorm veel waterbronnen, en had ik dus een mooie weg gemaakt naar m'n eerste dorpje, had ik daarmee m'n 2e potentiele dorpje helemaal blank gezet. Dus toen moest ik weer lekker lang aankutten om al het water de juiste kan op te geleiden zodat ik ook daar een dorpje kon maken, toen was er weer te weinig aarde om overal bomen te krijgen. Enfin, ik was er wel een tijdje mee bezig, lekker genieten van de wereld terraformen!
Je heb ook een power om al het water te laten verdwijnen Marja het is nix alleen het laatste level is een beetje Free-roam.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_120814881
Even nog een herinnering: Walking Dead Episode 1 is nu gratis, doe hem snel downloaden en genieten want het is machtig mooi!

http://marketplace.xbox.c(...)00-9115-d802584111de
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_120815164
Oh ja!

Maar morgen is de actie zelf natuurlijk!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_120833257
Dishonored binnen!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_120847928
Ben op zoek naar een echte toffe game. Heb nog nooit eerder games gespeeld, behalve rollercoaster en vroeger WoW. Nu heb ik deze console en zie ik door de bomen het bos niet meer.

Wat is echt een aanrader die qua gameplay en graphics super is, en niet zo uit te spelen is?
  vrijdag 28 december 2012 @ 08:09:23 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_120852430
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben op zoek naar een echte toffe game. Heb nog nooit eerder games gespeeld, behalve rollercoaster en vroeger WoW. Nu heb ik deze console en zie ik door de bomen het bos niet meer.

Wat is echt een aanrader die qua gameplay en graphics super is, en niet zo uit te spelen is?
Wat voor iets zoek je? Schieten, racen, schoppen, rennen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 28 december 2012 @ 08:10:56 #15
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_120852445
Ik ben vergeten punten te kopen voor Walking Dead, iemand enig idee waar ik instant punten kan kopen? Hoeft niet het aller goedkoopste te zijn, maar 4200 voor 40 is de richtprijs.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_120852853
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 december 2012 08:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben vergeten punten te kopen voor Walking Dead, iemand enig idee waar ik instant punten kan kopen? Hoeft niet het aller goedkoopste te zijn, maar 4200 voor 40 is de richtprijs.
Kijk even naar de meest recente lijst: http://www.budgetgaming.n(...)points_hardware.html
  vrijdag 28 december 2012 @ 09:11:04 #17
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_120852984
Ja, heb nu cardcodecenter gebruikt, maar daar zit ik alweer 10 min te wachten op m'n code :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_120857120
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 december 2012 09:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, heb nu cardcodecenter gebruikt, maar daar zit ik alweer 10 min te wachten op m'n code :')
http://www.livecodes.nl/microsoft-points.php

werkt altijd prima
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_120857459
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 december 2012 08:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben vergeten punten te kopen voor Walking Dead, iemand enig idee waar ik instant punten kan kopen? Hoeft niet het aller goedkoopste te zijn, maar 4200 voor 40 is de richtprijs.
www.gamehubs.com

Gister gekocht, binnen een minuut binnen.
pi_120857609
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben op zoek naar een echte toffe game. Heb nog nooit eerder games gespeeld, behalve rollercoaster en vroeger WoW. Nu heb ik deze console en zie ik door de bomen het bos niet meer.

Wat is echt een aanrader die qua gameplay en graphics super is, en niet zo uit te spelen is?
Wat voor iets zoek je? Ik heb hier: V&A / [TK] Xbox 360 Games (o.a. Black Ops 2) nog een aantal games te koop :D
pi_120859649
quote:
Bij die klootzak koop ik nooit meer iets, vuile oplichter :r
pi_120859688
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:19 schreef SkyChat het volgende:

[..]

Bij die klootzak koop ik nooit meer iets, vuile oplichter :r
Woah vertel eens? Ik koop daar weleens namelijk. :o
pi_120859931
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:20 schreef emokid het volgende:

[..]

Woah vertel eens? Ik koop daar weleens namelijk. :o
same, nooit problemen gehad.
haal er live gold, en live points
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_120860062
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:20 schreef emokid het volgende:

[..]

Woah vertel eens? Ik koop daar weleens namelijk. :o
Ik kocht daar ook altijd totdat ik weer eens een korting-code kreeg en die even ging intikken en vervolgens met iDeal betaalde, dat lukte allemaal wel.
Totdat..
Meneer wilde geen punten uitkeren want het bedrag was vreemd, volgens hem.
Ik hem uitleggen van die door hem verstrekte code, ging 'ie opeens heel raar lopen doen om er onderuit te komen want... er klopt toch iets niet en het zou wel eens een week kunnen duren.. ofzo..

Toen heb ik hem even met z'n neus op de feiten moeten drukken en duidelijk laten merken dat ik aan het langste eind ging trekken, binnen 5 minuten kreeg ik mail + code.

Kanker ventje :r
pi_120860123
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:31 schreef SkyChat het volgende:

[..]

Ik kocht daar ook altijd totdat ik weer eens een korting-code kreeg en die even ging intikken en vervolgens met iDeal betaalde, dat lukte allemaal wel.
Totdat..
Meneer wilde geen punten uitkeren want het bedrag was vreemd, volgens hem.
Ik hem uitleggen van die door hem verstrekte code, ging 'ie opeens heel raar lopen doen om er onderuit te komen want... er klopt toch iets niet en het zou wel eens een week kunnen duren.. ofzo..

Toen heb ik hem even met z'n neus op de feiten moeten drukken en duidelijk laten merken dat ik aan het langste eind ging trekken, binnen 5 minuten kreeg ik mail + code.

Kanker ventje :r
wauw, echt een verschrikkelijke teringlijer inderdaad.

:')
Wie dit leest is hek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')