Deze haalt sowieso een miljard opquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Worldwide: $685,743,000
Gaat erg goed de laatste week, denk dat de film toch richting miljard gaat mits het januari in de top 3 kan blijven.
Makkelijk. De productiekosten zijn er iig wel uit nu. Dus het cashen voor MGM kan beginnenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Worldwide: $685,743,000
Gaat erg goed de laatste week, denk dat de film toch richting miljard gaat mits het januari in de top 3 kan blijven.
misschien weet jij het wel (of iemand anders natuurlijk). Zijn nu alle drie de delen al gefilmd? of alleen het eerste en tweede deel?, Zou wel wat zijn als ze met een deel al een groot deel van de kosten van alle drie de films eruit zouden hebben (maar dat zal wel niet)quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Makkelijk. De productiekosten zijn er iig wel uit nu. Dus het cashen voor MGM kan beginnen
dit jaar gaan ze een maandje of 2 pick up en aanvullende scenes filmen om er een trilogie van te kunnen makenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:16 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
misschien weet jij het wel (of iemand anders natuurlijk). Zijn nu alle drie de delen al gefilmd? of alleen het eerste en tweede deel?, Zou wel wat zijn als ze met een deel al een groot deel van de kosten van alle drie de films eruit zouden hebben (maar dat zal wel niet)
Ha, oke. dus het grote werk is al gedaan. Nog wat aanvullende opnames, dan het digitale werk en editen. Als de volgende twee delen ook zoveel gaan opbrengen, dan hebben ze dus echt mega vette winst (en dan hebben we nog de verkoop van DVD/bluray).quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dit jaar gaan ze een maandje of 2 pick up en aanvullende scenes filmen om er een trilogie van te kunnen maken
Ik weet niet of dat door 48fps kwam.quote:Op maandag 31 december 2012 19:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Daarna stoorde ik mij aan de zeer hoge scherpheid waardoor je duidelijk kon zien dat het sets waren in plaats van dat het je de indruk geeft dat je echt naar 'Middle-Earth' zit te kijken.
Als gevolg daarvan kon ik bij de 48FPS variant geen enkele moment van de film genieten.
Waarschijnlijk een remastered LOTR 3D in de bioscoop zoals ze nu ook met alle Disney films en Star Wars doenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:26 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Ha, oke. dus het grote werk is al gedaan. Nog wat aanvullende opnames, dan het digitale werk en editen. Als de volgende twee delen ook zoveel gaan opbrengen, dan hebben ze dus echt mega vette winst (en dan hebben we nog de verkoop van DVD/bluray).
Ik ben benieuwd wat na deze reeks gaat komen. als het zo winstgevend is, dan kunnen ze dat niet laten liggen denk ik (ook al doen de erven van Tolkien lastig).
Ze doen hun best maar als ze dat doen. Ik ga er dan zeker weten niet heen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:41 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een remastered LOTR 3D in de bioscoop zoals ze nu ook met alle Disney films en Star Wars doen
daar zou ik dan weer niet heen gaan. dan moeten ze maar met wheels of time gaan beginnen ofzo!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:41 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een remastered LOTR 3D in de bioscoop zoals ze nu ook met alle Disney films en Star Wars doen
Achteraf een bewerking naar 3D is echt vreselijk. Het kijkdoos-effect krijg je dan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:41 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Het ergste voorbeeld daarvan is wel Clash of the Titans.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Achteraf een bewerking naar 3D is echt vreselijk. Het kijkdoos-effect krijg je dan.
Radagast komt terloops voor in The Hobbit.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:30 schreef Ditty het volgende:
Gister middag eindelijk gezien. Had het heel anders verwacht misschien te veel gedacht aan LOTR maar vond het wel leuk. Verhaal is wel wat aangepast volgens mij komen orks en Radagast helemaal niet voor in het boek en waren het de aardmannen die op de wargs reden.
Maar zeker een mooie film nu nog een jaar wachten op de volgende.....
Uruk-hai zijn orks x aardmannen toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:37 schreef Sloggi het volgende:
Aardmannen = goblins = orcs. Het zijn dezelfde wezens.
http://tolkien.slimy.com/faq/Creatures.html#OrcGoblinquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Uruk-hai zijn orks x aardmannen toch?
Er wordt nog wat gevochten bij Dol Guldur, maar ook dat zal niet genoeg zijn om een film te vullen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:40 schreef Discombobulate het volgende:
Weet iemand waar "The Hobbit 'There and back again'" over moet gaan?
Film 2 gaat namelijk over het doden van Smaug en alles voorafgaand aan dat. Dan houden we alleen Slag om de vijf legers over, maar dat is toch veel te weinig voor een 3e film? Kan iemand mij vertellen wat Peter Jackson nog gaat/wil toevoegen?
ik dacht dat orcs en goblins twee aparte soorten waren. Uruk hai zijn verbeterde orcs (verbeterd door saruman)quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Uruk-hai zijn orks x aardmannen toch?
Dat heeft Peter Jackson verzonnen. In de boeken komen ze gewoon uit Mordor en is er verder weinig over bekend, behalve dan dat ze een stuk groter en sterker zijn dan eerdere Orks.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
ik dacht dat orcs en goblins twee aparte soorten waren. Uruk hai zijn verbeterde orcs (verbeterd door saruman)
Oh oké ik dacht dat daar dus verschil inzat. Als ik tijd heb moet ik de boeken maar weer eens gaan lezenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:39 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Radagast komt terloops voor in The Hobbit.
En aardmannen zijn in de boeken nagenoeg hetzelfde als orks, het onderscheid in de films is veel groter.
Denk over de afronding en de terugreis van Bilbo Baggins en het lot van de dwergen en hoe die dat gaat doen weet ik niet ik laat me verrassenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:40 schreef Discombobulate het volgende:
Weet iemand waar "The Hobbit 'There and back again'" over moet gaan?
Film 2 gaat namelijk over het doden van Smaug en alles voorafgaand aan dat. Dan houden we alleen Slag om de vijf legers over, maar dat is toch veel te weinig voor een 3e film? Kan iemand mij vertellen wat Peter Jackson nog gaat/wil toevoegen?
bedankt voor je antwoord. Maar weet je zeker dat ook in de boeken Saruman niet heeft gesleuteld aan een sommige van de Uruk hai? Dat idee blijf ik wel houden, ik ga het eens opzoeken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat heeft Peter Jackson verzonnen. In de boeken komen ze gewoon uit Mordor en is er verder weinig over bekend, behalve dan dat ze een stuk groter en sterker zijn dan eerdere Orks.
Tolkien gebruikt de term 'goblin' gewoon als synoniem voor Ork, trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof dat Saruman in de boeken inderdaad zelf ook aan het prutsen was, maar wat daaruit voortkwam heeft geen connectie met de Uruk-Hai. Ik meen dat hij orks met mensen combineerde.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:41 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
bedankt voor je antwoord. Maar weet je zeker dat ook in de boeken Saruman niet heeft gesleuteld aan een sommige van de Uruk hai? Dat idee blijf ik wel houden, ik ga het eens opzoeken.
Silmarilliliononon? Daar haal je nog wel een film of 10 uitquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:41 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Als de omschrijvingen op IMDb kloppen, gebeurt er in deel 2 juist weinig en in deel 3 zowat alles.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Denk over de afronding en de terugreis van Bilbo Baggins en het lot van de dwergen en hoe die dat gaat doen weet ik niet ik laat me verrassen
Nou het gevecht met de draak noem ik nou niet niets, juist omdat het eindigde met de draak, weet je al dat die het volgende deel een grote rol gaat spelen .quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als de omschrijvingen op IMDb kloppen, gebeurt er in deel 2 juist weinig en in deel 3 zowat alles.
misschien dat er in het tweede deel meer aandacht aan het verdrijven van de "necromancer" wordt besteed en bevat dat veel actie.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als de omschrijvingen op IMDb kloppen, gebeurt er in deel 2 juist weinig en in deel 3 zowat alles.
ik vraag me wel afquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Deel 2 wordt juist episch met alles wat er rond Smaug gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(moet zoiets in spoilers trouwens, nagenoeg iedereen heeft de Hobbit toch wel gelezen?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:37 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
ik vraag me wel afJa spoilers pls! Ik heb alleen de film gezien ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(moet zoiets in spoilers trouwens, nagenoeg iedereen heeft de Hobbit toch wel gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:57 schreef Bitterlemon het volgende:
Paar dagen geleden gezien, klopt qua verhaal bar weinig van.Dit. Maarja, kunnen ze er lekker 3 delen van maken hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Inderdaad. Maar als Smaug al in de tweede film verslagen zou moeten worden, hoe erg gaan ze alles in de derde film dan wel niet uitmelken?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:02 schreef Silv het volgende:
[..]
Dit. Maarja, kunnen ze er lekker 3 delen van maken hé.
Dit. Maarja, kunnen ze er lekker 3 delen van maken hé.quote:
Paar dagen geleden gezien, klopt qua verhaal bar weinig van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:11 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: mijn versie van het boek is uit 1971, als ik het me goed herinner.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]Het boek is uit 1937, dus dat laatste zal weinig uitmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: mijn versie van het boek is uit 1971, als ik het me goed herinner.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Paar dagen geleden gezien, klopt qua verhaal bar weinig van.Volgensmij is het inmiddels al 48348328 genoemd, maar al die extra informatie staat in de Appendixes. PJ is in The Hobbit trouwer gebleven aan Tolkien dan in LotR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen Azog is er met de haren bijgesleept, die stierf al bij Moria. De kans is echter groot dat dit in de film ook zo was, maar later is aangepast toen bekend werd dat ze er drie films van gingen maken.Amen.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]ik ben benieuwd naar jou versie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: mijn versie van het boek is uit 1971, als ik het me goed herinner.
in de mijne staat dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:36 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar jou versie.
in de mijne staat dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Volgensmij is het inmiddels al 48348328 genoemd, maar al die extra informatie staat in de Appendixes. PJ is in The Hobbit trouwer gebleven aan Tolkien dan in LotR.
Alleen Azog is er met de haren bijgesleept, die stierf al bij Moria. De kans is echter groot dat dit in de film ook zo was, maar later is aangepast toen bekend werd dat ze er drie films van gingen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |