Ik dacht dat jij het een kutfilm vond?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:16 schreef Stefan het volgende:
Zou toch leuk zijn, lekker op mn eigen bank de hobbit kijken
Want prachtfilm, goodmorning en koop nu je kaarten zijn wel pareltjes?quote:
Weet ik veel wat jij allemaal denkt?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het een kutfilm vond?
De goodmorning-scene was erg leuk jaquote:Op woensdag 26 december 2012 11:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Want prachtfilm, goodmorning en koop nu je kaarten zijn wel pareltjes?
Sunchaser is er steeds als de kippen bij om maar de lapo te hebben zodat hij weer iets debiels kan verzinnen.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat is dit voor kut TT? Flikker aub op uit dit topic..
Jep, gezien. Als groot fan is het wat moeilijk te verwoorden maar je moet iig niet naar de film gaan met de verwachtingen dat het qua toon hetzelfde is als Lord of the Rings. De film volgt het boek vrij nauwkeurig en is dus ook wat kinderlijker, fantasievoller en luchtiger dan zijn grote broer. Gelukkig heeft Jackson er wel voor gekozen om de thematiek wat te verzwaren door het invoegen van extra verhaallijnen (door Tolkien geschreven) en daardoor krijgt de film een betere structuur. Verder is het - wat mij betreft - puur genieten van de CGI die top notch is, met name de scène met Gollum is adembenemend.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:54 schreef SherlockHolmes het volgende:
Heeft iemand hem gezien en wat vonden jullie ervan?
Lijkt me namelijk een beetje een softe fantasiefilm zonder storyline, maar dat heb ik ook maar van horen zeggen.
-SH
CGI, dat heeft toch met de special effects te maken oid?quote:Op woensdag 26 december 2012 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep, gezien. Als groot fan is het wat moeilijk te verwoorden maar je moet iig niet naar de film gaan met de verwachtingen dat het qua toon hetzelfde is als Lord of the Rings. De film volgt het boek vrij nauwkeurig en is dus ook wat kinderlijker, fantasievoller en luchtiger dan zijn grote broer. Gelukkig heeft Jackson er wel voor gekozen om de thematiek wat te verzwaren door het invoegen van extra verhaallijnen (door Tolkien geschreven) en daardoor krijgt de film een betere structuur. Verder is het - wat mij betreft - puur genieten van de CGI die top notch is, met name de scène met Gollum is adembenemend.
Die Aardmannen scene was wel vrij triestquote:Op woensdag 26 december 2012 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep, gezien. Als groot fan is het wat moeilijk te verwoorden maar je moet iig niet naar de film gaan met de verwachtingen dat het qua toon hetzelfde is als Lord of the Rings. De film volgt het boek vrij nauwkeurig en is dus ook wat kinderlijker, fantasievoller en luchtiger dan zijn grote broer. Gelukkig heeft Jackson er wel voor gekozen om de thematiek wat te verzwaren door het invoegen van extra verhaallijnen (door Tolkien geschreven) en daardoor krijgt de film een betere structuur. Verder is het - wat mij betreft - puur genieten van de CGI die top notch is, met name de scène met Gollum is adembenemend.
Het is een redelijke softe, maar leuke, fantasiefilm met het eerste kleine stukje van een storyline. Er zit veel meer leuks in de volgende delen, dat straalt helemaal van dit deel af.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:54 schreef SherlockHolmes het volgende:
Lijkt me namelijk een beetje een softe fantasiefilm zonder storyline, maar dat heb ik ook maar van horen zeggen.
-SH
En ze kunnen Smaug weer niet uitspreken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, na Riddles in the Dark (dus z'n ontmoeting met Bilbo) zien we hem niet meer terug tot in Lord of the Rings.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:48 schreef Stefan het volgende:
Anyway ontopic, wordt Gollums rol in de andere delen groter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Jellereppe op 27-12-2012 13:04:22 ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:13 schreef Jellereppe het volgende:
Ik kijk al uit naar Beorn, de reusachtige mens die in een beer kan veranderen. Komt pas in de derde film aan de orde, maar zal meevechten in de slag van de vijf legers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kijk al uit naar Beorn, de reusachtige mens die in een beer kan veranderen. Komt pas in de derde film aan de orde, maar zal meevechten in de slag van de vijf legers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Een visueel spectakelquote:Op woensdag 26 december 2012 11:54 schreef SherlockHolmes het volgende:
-SH
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:19 schreef Jivis het volgende:
[..]Klopt, maar de acteur die voor de rol van Beorn is gecast komt volgens IMDB pas in de derde film aan de beurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt er wel een beetje op dat meer dan 50% van de actie in deel 3 komt te zitten. De eerste twee delen zijn erg mak. Vind ik niet heel erg, maar ook niet ideaal.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt, maar de acteur die de rol van Beorn is gecast komt volgens IMDB pas in de derde film aan de orde.
Het derde deel wordt inderdaad een spektakel vergeleken met de eerste 2 delen. De eerste 2 delen zijn voornamelijk avontuur.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:21 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het lijkt er wel een beetje op dat meer dan 50% van de actie in deel 3 komt te zitten. De eerste twee delen zijn erg mak. Vind ik niet heel erg, maar ook niet ideaal.
Spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]Vreemd, maar IMDB is niet altijd even accuraat met dat soort info.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Het kan inderdaad anders lopen. Je weet het nooit zeker, tot de films uit zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vreemd, maar IMDB is niet altijd even accuraat met dat soort dingen.
Volgens het boek ja, maar de kans is groot dat Jackson flarden laat zien van Gollum in de volgende delen.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:06 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Nee, na Riddles in the Dark (dus z'n ontmoeting met Bilbo) zien we hem niet meer terug tot in Lord of the Rings.
Misschien hoe hij gevonden word door ik dacht een nazgul en gegeizeld word en dan moet vertellen waar de ring is.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens het boek ja, maar de kans is groot dat Jackson flarden laat zien van Gollum in de volgende delen.
Dat is ten tijde van Lord of the Ringsquote:Op woensdag 26 december 2012 22:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Misschien hoe hij gevonden word door ik dacht een nazgul en gegeizeld word en dan moet vertellen waar de ring is.
Ja idd, maar wat zou je nog met hem willen doen verder?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:27 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat is ten tijde van Lord of the Rings.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja idd, maar wat zou je nog met hem willen doen verder?
Jackson kan iig laten zien dat Gollum de Misty Mountains verlaat om op zoek te gaan naar Bilbo.quote:Gollum eventually left the Mountains and pursued Bilbo a few years later, but the trail was cold. He made his way south into Mordor where all evil was being drawn at the time, discovering the secret stair located near Minas Morgul and surviving an encounter with Shelob. He was captured on his return and taken to the enemy's stronghold and forced to reveal under torture what he knew about the Ring. Gollum was then strangely freed, as he shows no particular loyalty towards Sauron, but caught by Aragorn, then interrogated by Gandalf, who placed him in the care of the Silvan Elves living in Thranduil's kingdom in Mirkwood. Assisted by orcs he escaped them, and set off looking for the Shire. He passed through Moria, but could not make it out of the East gate. Seemingly he then just waited there until he got lucky when the Fellowship passed through. However, as Frodo was a ring-bearer he might have foreseen the passing of the ring. Alternatively, some of Saruman's or Sauron's spies may have revealed to him the Fellowship was heading towards Moria.
Nop.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Piperidine het volgende:
Gollum blijft toch in de Misty Mountains zitten waar uiteindelijk Sauron hem weet te vinden?
Waaronder ik. Maar toch, uit principe.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Denk dat 95% van de mensen hier sowieso al weet hoe het verhaal gaat.
Dat wil ik ook wel weten. Ben ook alles aan het vergeten.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:04 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ben het helemaal vergeten, waar werd Gollum dan gevonden?
quote:"'Yes, to Mordor,' said Gandalf. 'Alas! Mordor draws all wicked things, and the Dark Power was bending all its will to gather them there. The Ring of the Enemy would leave its mark, too, leave him open to the summons. And all folk were whispering then of the new Shadow in the South, and its hatred of the West. There were his fine new friends, who would help him in his revenge!
'Wretched fool! In that land he would learn much, too much for his comfort. And sooner or later as he lurked and pried on the borders he would be caught, and taken - for examination. That was the way of it, I fear. When he was found he had already been there long, and was on his way back. On some errand of mischief. But that does not matter much now. His worst mischief was done."
Nou dat doe ik dus niet. Met 3 klikken heb je spoilertags. Wel zo sympathiek als je dat effe doet.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ach, je kunt toch op het net al lezen hoe het verhaal grotendeels gaat verlopen.
Zal ik voortaan doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou dat doe ik dus niet. Met 3 klikken heb je spoilertags. Wel zo sympathiek als je dat effe doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |