Ik dacht dat jij het een kutfilm vond?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:16 schreef Stefan het volgende:
Zou toch leuk zijn, lekker op mn eigen bank de hobbit kijken
Want prachtfilm, goodmorning en koop nu je kaarten zijn wel pareltjes?quote:
Weet ik veel wat jij allemaal denkt?quote:Op woensdag 26 december 2012 11:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het een kutfilm vond?
De goodmorning-scene was erg leuk jaquote:Op woensdag 26 december 2012 11:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Want prachtfilm, goodmorning en koop nu je kaarten zijn wel pareltjes?
Sunchaser is er steeds als de kippen bij om maar de lapo te hebben zodat hij weer iets debiels kan verzinnen.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat is dit voor kut TT? Flikker aub op uit dit topic..
Jep, gezien. Als groot fan is het wat moeilijk te verwoorden maar je moet iig niet naar de film gaan met de verwachtingen dat het qua toon hetzelfde is als Lord of the Rings. De film volgt het boek vrij nauwkeurig en is dus ook wat kinderlijker, fantasievoller en luchtiger dan zijn grote broer. Gelukkig heeft Jackson er wel voor gekozen om de thematiek wat te verzwaren door het invoegen van extra verhaallijnen (door Tolkien geschreven) en daardoor krijgt de film een betere structuur. Verder is het - wat mij betreft - puur genieten van de CGI die top notch is, met name de scène met Gollum is adembenemend.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:54 schreef SherlockHolmes het volgende:
Heeft iemand hem gezien en wat vonden jullie ervan?
Lijkt me namelijk een beetje een softe fantasiefilm zonder storyline, maar dat heb ik ook maar van horen zeggen.
-SH
CGI, dat heeft toch met de special effects te maken oid?quote:Op woensdag 26 december 2012 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep, gezien. Als groot fan is het wat moeilijk te verwoorden maar je moet iig niet naar de film gaan met de verwachtingen dat het qua toon hetzelfde is als Lord of the Rings. De film volgt het boek vrij nauwkeurig en is dus ook wat kinderlijker, fantasievoller en luchtiger dan zijn grote broer. Gelukkig heeft Jackson er wel voor gekozen om de thematiek wat te verzwaren door het invoegen van extra verhaallijnen (door Tolkien geschreven) en daardoor krijgt de film een betere structuur. Verder is het - wat mij betreft - puur genieten van de CGI die top notch is, met name de scène met Gollum is adembenemend.
Die Aardmannen scene was wel vrij triestquote:Op woensdag 26 december 2012 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep, gezien. Als groot fan is het wat moeilijk te verwoorden maar je moet iig niet naar de film gaan met de verwachtingen dat het qua toon hetzelfde is als Lord of the Rings. De film volgt het boek vrij nauwkeurig en is dus ook wat kinderlijker, fantasievoller en luchtiger dan zijn grote broer. Gelukkig heeft Jackson er wel voor gekozen om de thematiek wat te verzwaren door het invoegen van extra verhaallijnen (door Tolkien geschreven) en daardoor krijgt de film een betere structuur. Verder is het - wat mij betreft - puur genieten van de CGI die top notch is, met name de scène met Gollum is adembenemend.
Het is een redelijke softe, maar leuke, fantasiefilm met het eerste kleine stukje van een storyline. Er zit veel meer leuks in de volgende delen, dat straalt helemaal van dit deel af.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:54 schreef SherlockHolmes het volgende:
Lijkt me namelijk een beetje een softe fantasiefilm zonder storyline, maar dat heb ik ook maar van horen zeggen.
-SH
En ze kunnen Smaug weer niet uitspreken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, na Riddles in the Dark (dus z'n ontmoeting met Bilbo) zien we hem niet meer terug tot in Lord of the Rings.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:48 schreef Stefan het volgende:
Anyway ontopic, wordt Gollums rol in de andere delen groter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Jellereppe op 27-12-2012 13:04:22 ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:13 schreef Jellereppe het volgende:
Ik kijk al uit naar Beorn, de reusachtige mens die in een beer kan veranderen. Komt pas in de derde film aan de orde, maar zal meevechten in de slag van de vijf legers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kijk al uit naar Beorn, de reusachtige mens die in een beer kan veranderen. Komt pas in de derde film aan de orde, maar zal meevechten in de slag van de vijf legers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Een visueel spectakelquote:Op woensdag 26 december 2012 11:54 schreef SherlockHolmes het volgende:
-SH
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:19 schreef Jivis het volgende:
[..]Klopt, maar de acteur die voor de rol van Beorn is gecast komt volgens IMDB pas in de derde film aan de beurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt er wel een beetje op dat meer dan 50% van de actie in deel 3 komt te zitten. De eerste twee delen zijn erg mak. Vind ik niet heel erg, maar ook niet ideaal.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt, maar de acteur die de rol van Beorn is gecast komt volgens IMDB pas in de derde film aan de orde.
Het derde deel wordt inderdaad een spektakel vergeleken met de eerste 2 delen. De eerste 2 delen zijn voornamelijk avontuur.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:21 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het lijkt er wel een beetje op dat meer dan 50% van de actie in deel 3 komt te zitten. De eerste twee delen zijn erg mak. Vind ik niet heel erg, maar ook niet ideaal.
Spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]Vreemd, maar IMDB is niet altijd even accuraat met dat soort info.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |