Thanks babequote:Op woensdag 26 december 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen!!
Debs nog gefeliciteerd!
Echt zo gaaf die hotpants. Die moet je morgen wel ff showen hequote:Op woensdag 26 december 2012 11:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai !
Nog even mn bdaypresents showen van cif
[ afbeelding ]![]()
![]()
Joahhhh ben ook uber blijquote:Op woensdag 26 december 2012 11:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt zo gaaf die hotpants. Die moet je morgen wel ff showen he.
quote:Op woensdag 26 december 2012 11:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks babe. Vandaag m'n Michael Kors tas voor het eerst mee naar buiten
![]()
![]()
.
Hij gaat morgen heel enthousiast tegen je aan springen en blaffen jaaaa (be warnedquote:Op woensdag 26 december 2012 12:24 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga morgen Samson aaienik ga morgen Samson aaien
Ooh dat mag hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij gaat morgen heel enthousiast tegen je aan springen en blaffen jaaaa (be warnedvooral als mensen binnen komen is het 1 overenthousiaste puppy
![]()
)
Ennnnn terwijl ik dit over hem typ is ie aan het kwispelen en blaffen in zijn slaap ermahgerd![]()
![]()
Uhhhh ook zo iemand die mega veel bulten/puisten/kraters heeft zonder make-up en dan maar honderdmiljoenmiljard zooi op haar gezicht gooitquote:Op woensdag 26 december 2012 12:51 schreef Debsterr het volgende:
Ermahgerd, als dit meisje naar rechts kijkt (voor ons links) dan zit er echt een huge bult onder haar oog. En ze praat vervelend.
Ik volg jequote:Op woensdag 26 december 2012 12:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga even taart pakken voor ontbijt.
Wat is zij ontzettend irritant! Maar inderdaad niet zo charmant, die gigantische moedervlek met 3 lagen concealer eroverheen.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:51 schreef Debsterr het volgende:
Ermahgerd, als dit meisje naar rechts kijkt (voor ons links) dan zit er echt een huge bult onder haar oog. En ze praat vervelend.
Ja datquote:Op woensdag 26 december 2012 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uhhhh ook zo iemand die mega veel bulten/puisten/kraters heeft zonder make-up en dan maar honderdmiljoenmiljard zooi op haar gezicht gooit
Hier nog drie kwartierquote:Op woensdag 26 december 2012 14:34 schreef Sharana_LV het volgende:
nog half uurtje wachten hier tot taart
Welke palettes?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Palettes vergelijken enzo. Vermoeiend dit.Als mijn schoonzus nou niks gezegd had, was ik nu ook niet zo aan het twijfelen, mwehe.
quote:
Ik ga sowieso het Urban Decay Naked palette halen, maar omdat die vooral shimmer is had ik bedacht het Sleek Au Natural palette ook te bestellen, zodat ik ook matte kleuren had.quote:
Geen idee, maar dat heb ik uberhaupt niet, want op het moment gebruik ik nog nauwelijks oogschaduw. Maar juist daarom denk ik dat matte kleuren handig is, want dan is het wat minder opvallend, zeg maar.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
UD heeft nu ook een matte palette hč. Ik vind hem zelf alleen niet zo geweldig. Maar als jij twijfelt tussen Au naturel en Storm en je voorkeur gaat uit naar au naturel, dan zou ik die gewoon doen. Je kiest uiteindelijk zelf wat je gebruikt. Zou je die Storm ook echt gebruiken?
ffffuuuuuuuquote:Op woensdag 26 december 2012 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ongeveer 200 meter voor het huis van je schoonouders gebeld worden door je schoonmoeder. Of je een extra gourmetstel hebt want er zijn onverwachts meer gasten. Argh
Die kleuren van Naked zijn allemaal heel goed te gebruiken hoor. Mensen denken echt niet van omg wat een glitterbomquote:Op woensdag 26 december 2012 15:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat heb ik uberhaupt niet, want op het moment gebruik ik nog nauwelijks oogschaduw. Maar juist daarom denk ik dat matte kleuren handig is, want dan is het wat minder opvallend, zeg maar.
ontdooien in demmagnetron jongequote:Op woensdag 26 december 2012 16:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu pas bedenken dat ik het vlees voor de gourmet vanavond nog uit de vriezer moet halen
Dat wordt laat eten
Daar wordt het toch bruin van?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ontdooien in demmagnetron jonge
Ik moet zo ook maar 's wat vlees ontdooien, ben er nog niet uit of het boterzachte beenham of rollade wordt
nee, niet als je het niet te lang ontdooitquote:Op woensdag 26 december 2012 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar wordt het toch bruin van?. Maar misschien doen we het als het straks nog niet ontdooit is
.
En niet op volle kracht. Veel magnetrons hebben er ook wel een speciale stand voor.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, niet als je het niet te lang ontdooit
Haha, thanks. Daar was ik ook niet bang voor hoor, maar is meer voor mezelf.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die kleuren van Naked zijn allemaal heel goed te gebruiken hoor. Mensen denken echt niet van omg wat een glitterbom
Mijn magnetron heeft net iets meer vermogen dan een waxinelichtjequote:Op woensdag 26 december 2012 16:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En niet op volle kracht. Veel magnetrons hebben er ook wel een speciale stand voor.
gaat helemaal goedkomen anquote:Op woensdag 26 december 2012 17:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn magnetron heeft net iets meer vermogen dan een waxinelichtje.
Maar zelfs die heeft een ontdooi-stand
aan tafel?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMNOM en tijdens het toetje terwijl je vraagt of ie even kan wachtenecht
Nee we zitten niet aan tafel want we hebben makkelijk eten weet je nog? Maar nog steedsquote:
Hč das kutquote:Op woensdag 26 december 2012 19:23 schreef Mirjam het volgende:
Nee, kennelijk. In theorie had het allang moddergaar moeten zijn, ws. As het ewoon van binnen nog keihard bevroren. Wat een baggerzooi
een halve? Amateur!quote:Op woensdag 26 december 2012 19:36 schreef Incantrix het volgende:
Ik denk dat ik de komende 3 dagen hier op de bank die halve bak Ben & Jerry's die ik naar binnen heb geschept ga liggen verteren zoals een slang
quote:Op donderdag 27 december 2012 00:05 schreef Mirjam het volgende:
81 dollar voor een telefoonhoesje wat je opvreet.
ik hou zo van chinezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, geeft niks. Het is niet alsof ik vandaag de winkel in ging. Maar heb je nog tips dan? Want morgen denk ik wel kwasten te gaan halen.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:32 schreef Stormqueen het volgende:
Oh bambi, ik heb geen bereik bij mijn schoonouders anders had ik wel gereageerd
+1quote:Op donderdag 27 december 2012 01:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het zou toch zo verstandig zijn om gewoon te gaan slapen
Mag ik u er even aan herinneren dat dit met een ca. gekwartificeerde maaginhoud wegens kilo's aan baby, vruchtwater, placenta en baarmoeder is?quote:
Geen idee waarom ik dat ook niet aan het doen benquote:
Is de koter je weer aan het wakker houden?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mag ik u er even aan herinneren dat dit met een ca. gekwartificeerde maaginhoud wegens kilo's aan baby, vruchtwater, placenta en baarmoeder is?
Op het moment zit ik al vol van een halve boterham, overgeven begint bij 2 croissants. Best een prestatie dus, m.i.
Dat stemmetje heeft echt heul erg gelijkquote:Op donderdag 27 december 2012 01:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zit in de sex SC. Werd uitgenodigd omdat het daar nog wat drukker is, maar in mijn hoofd gaat steeds zo'n stemmetje "jij hebt hier helemaal niks te zoeken!".
Dat weet ik. Maar nu gaat het niet over seks. Dus dat scheelt.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat stemmetje heeft echt heul erg gelijk![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Aan de andere kant.. Ik heb vandaag kpd, sex, digi, k&w, f&f, wgr, onz en gc al gehad. Heb zelfs een uitstapje naar oud gemaakt![]()
![]()
Daarom zou ik gewoon moeten gaan slapen
Ik ga al die zeiktopics dus ook echt niet lezen.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
In Oud schiet het echt niet op met mij. Ik denk bij bijna elk zeiktopic "DAN HAD JE MAAR GEEN KINDEREN MOETEN NEMEN"
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat een matig topic, dat sex SC
Behoorlijk! Weet niet wat ze aan het doen is, maar echt alles beweegtquote:Op donderdag 27 december 2012 01:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik dat ook niet aan het doen ben.
[..]
Is de koter je weer aan het wakker houden?
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit topic en alle topics die in betreffende topic genoemd worden hebben mij wel veel vermaak bezorgd vandaag![]()
WGR / Proces beginnen tegen ex
quote:Op donderdag 27 december 2012 01:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Aan de andere kant.. Ik heb vandaag kpd, sex, digi, k&w, f&f, wgr, onz en gc al gehad. Heb zelfs een uitstapje naar oud gemaakt![]()
![]()
Daarom zou ik gewoon moeten gaan slapen
Als ik in oud kom, dan betekent dat dat ik inmiddels elk willekeurig topic een zeiktopic vindquote:Op donderdag 27 december 2012 01:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij in oud?? En welke zeiktopics?
Oow, ja zo, ik zat meer te denken aan shizzle als kinderkamertjes en kleding enzo, da's meer wat ik leesquote:Op donderdag 27 december 2012 02:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik in oud kom, dan betekent dat dat ik inmiddels elk willekeurig topic een zeiktopic vind.
Maar deze ging over de kinderopvang en hoe duur en onflexibel alles wel niet is![]()
Ik vind morgen (cq vandaag) wel een mooie dag om het jong eruit te gooien. Net na de kerstdagen, iedereen kan er nog wel een dagje bij hebben, veel mensen zijn vrij.
kinderboerderijtje bezoeken met nichtje en proef make-uppen voor bruiloft van mijn zusje, gaat goed komenquote:
eigenlijk moet je dan augurken uitdelen, voor de zure bejaardenquote:Op donderdag 27 december 2012 08:49 schreef Miezziej het volgende:
Lekker stage lopen weeerrrr.
Gister gewerkt bij de Hema, ik heel aardig PRETTIGE KERST NOG MENEERRRR MEVROUWWWW JOEPIEEE
Heel veel mensen: "Ben blij als het voorbij is, rotkerst, rotfeestdagen ALLES WAS GISTER DICHT IRRITANT MAN KUTFEESTDAGEN DIT DAT"
Ik: ""
Ik weet ook niet of ik het volgend jaar nog wel ga doen hoor, we waren zwaar onderbezet want je mag mensen niet dwingen te werken met kerst blabla, en dan al die zeikmensen (vooral bejaarden iddquote:Op donderdag 27 december 2012 08:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eigenlijk moet je dan augurken uitdelen, voor de zure bejaardes
Het lijkt me trouwens zo kut om met kerst te moeten werkenKerst is me echt heilig
(no pun intended
)
Toen ik stage ging zoeken werd door school gewaarschuwd dat september tot januari wat rustiger is op kantoren in vergelijking met februari - juni (volgende stageperiode), maar daar merk ik niets van hierquote:Op donderdag 27 december 2012 09:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Van die verwende alcoholzuipende te rijke kutbejaarden ja
Ziekenhuis ligt er deze tijd van het jaar weer vol mee, "val op het hoofd bij alcoholgebruik" en dat dan op een dinsdagmiddag ofzo he
gewoon een prak van tafeltje dekje voorzetten of hun muil houden en leuk doen, vind je niet?![]()
Druk zeker nu einde van het jaar, op stage? Of is de afsluiting van het jaar ergens in het voorjaar drukker? (ik weet er niks van hoor, dus ik roep maar wat)
Was je de enige?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:46 schreef Mss het volgende:
Goeden matigen privé therapie was dat.
Maar als je bij een accountant zit heb je nu toch juist al zo'n beetje de jaarrekeningen en balansen enzo?quote:Op donderdag 27 december 2012 09:05 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Toen ik stage ging zoeken werd door school gewaarschuwd dat september tot januari wat rustiger is op kantoren in vergelijking met februari - juni (volgende stageperiode), maar daar merk ik niets van hierVeel nieuwe klanten maar nog steeds evenveel personeel, dus hier is nog wel genoeg te doen gelukkig. Hoor van sommige klasgenoten dat ze alleen maar rotklusjes krijgen enzo
En de wijn ging gister goed over de toonbank.. Dus ik begin het verband te zien
Ik loop nu mee met een samenstel kantoor, we zijn nu bezig met jaarrekeningen maken over 2011. Jullie accountant klinkt meer als controle danquote:Op donderdag 27 december 2012 10:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar als je bij een accountant zit heb je nu toch juist al zo'n beetje de jaarrekeningen en balansen enzo?Onze accountant zat volgens mij altijd tussen kerst en oud en nieuw bij ons op kantoor met een stapel gedoe en een rekenmachine
Debs, Skjoe en Priem, velen plezier
En ik ga zo lekker mijn bed in, Stef is bij opa en oma spelen dus ik kan ff mijn rust nemen
Dan was jij de grootste bikkelquote:Op donderdag 27 december 2012 11:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Jep, vandaag was niet verplicht, maar de meeste mensen zouden toch wel komen. Niet dus
Nee, ik heb er wel veel aan gehad! Ook met het oog op oud en nieuw enzo. En ik heb ook wel door gekregen dat ik wel moet leren om ook de focus te leggen op dingen die wél goed gaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan was jij de grootste bikkel![]()
Heb je er wel wat aan gehad? Of was het awkward?
Ooww, zou heel goed kunnen inderdaad, mijn werkgever had zijn zaakjes altijd streng op orde en was zelf een enorme cijfermuis, dus het zou me niet verbazen als onze accountant eigenlijk vooral voor de sier meewerktequote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik loop nu mee met een samenstel kantoor, we zijn nu bezig met jaarrekeningen maken over 2011. Jullie accountant klinkt meer als controle dan
En rust lekker uit! Bij mijn schoonfamilie was er ook een zwangere vrouw en het zag er heel vermoeiend uit(ik zie niet zo vaak zwangere vrouwen in het wild
)
Het glas is halfvolquote:Op donderdag 27 december 2012 11:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, ik heb er wel veel aan gehad! Ook met het oog op oud en nieuw enzo. En ik heb ook wel door gekregen dat ik wel moet leren om ook de focus te leggen op dingen die wél goed gaan.
Het viel zeer mee. Tot nu toe was ik ongeveer 2,5e kilo kwijt. Ik vreesde heel erg voor aankomen met de feestdagen maar ik ben gelijk gebleven en dat vind ik eigenlijk best netjes.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het glas is halfvol![]()
![]()
Maar individueel kan wel heel fijn zijn wat dat betreft.
En het valt niet mee wat je doet, dus het is logisch dat niet alles perfect gaat.![]()
Viel het wegen mee?
Zeker netjesquote:Op donderdag 27 december 2012 11:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Het viel zeer mee. Tot nu toe was ik ongeveer 2,5e kilo kwijt. Ik vreesde heel erg voor aankomen met de feestdagen maar ik ben gelijk gebleven en dat vind ik eigenlijk best netjes.
Daar kom ik straks als ik thuis ben wat uitgebreider op terug. Dat is mobiel een beetje veel typewerk.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeker netjes![]()
Het lijft werkt gek wat dat betreft.. Afvallen terwijl dat niet logisch is, aankomen terwijl dat niet logisch is, zeeeer slecht voor autistenbreinen
Neem tenminste aan dat je wel wat extra's hebt gegeten met de kerst?
Werken jullie eigenlijk met een eetlijst? Of meer een richtlijn?
Is goedquote:Op donderdag 27 december 2012 11:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar kom ik straks als ik thuis ben wat uitgebreider op terug. Dat is mobiel een beetje veel typewerk.
ik ook niet hoor!quote:Op donderdag 27 december 2012 10:52 schreef Miezziej het volgende:
Ben nog nooit bij de primark geweest
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:52 schreef Miezziej het volgende:
Ik wil mijn zoya gilty pleasures
*Geen geduld
En ik moet wat bekennen.
Ben nog nooit bij de primark geweest
JULLIE LEVEN IS NIET COMPLEETquote:
netjes chickquote:Op donderdag 27 december 2012 11:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Het viel zeer mee. Tot nu toe was ik ongeveer 2,5e kilo kwijt. Ik vreesde heel erg voor aankomen met de feestdagen maar ik ben gelijk gebleven en dat vind ik eigenlijk best netjes.
Extra gratis paddestoelenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:51 schreef Mirjam het volgende:
![]()
lekker beschuitbol nommen terwijl je spelletje speelt op de ipad, naar beneden kijken en 2 schimmelplekken zien net naast de plek waar je net een hap hebt genomen
Heb ik ook weleens gehadquote:Op donderdag 27 december 2012 12:51 schreef Mirjam het volgende:
![]()
lekker beschuitbol nommen terwijl je spelletje speelt op de ipad, naar beneden kijken en 2 schimmelplekken zien net naast de plek waar je net een hap hebt genomen
Zeker een vrouw achter het stuurquote:Op donderdag 27 december 2012 15:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godverdomme, net bij een kruispunt vol op de rem omdat de auto voor me een voetganger voor wilde laten gaan.. Een voetganger die stond te wachten op een rood voetgangerslicht![]()
![]()
![]()
![]()
Kuthoer
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:02 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Zeker een vrouw achter het stuurhaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]. Twee vrouwen in een Ford Ka
Ik wilde wellicht een Ford Ka als eerste auto, maar laat maar dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toen ik net mijn rijbewijs had reed ik als een oud wijf als ik mijn vriend moet gelovenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
In Ford Ka's rijden voornamelijk wijven die er niks van begrijpen en met hun kop met van alles bezig zijn, behalve met wat belangrijk is. En dan heb ik het voornamelijk over die eerste generatie met die zwarte bumpers.![]()
IJs is de uitzondering die de regel bevestigd. (Daar ga ik tenminste vanuit, want ik heb IJs nog nooit zien rijden, maar IJs is stoer, dus het moet haast wel)
En wat vind je van Volvo rijders?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Peugeot-rijders zijn redelijk normaal als ik om me heen kijk, even niet op mezelf gelet. Ik doe ook nog wel eens domme dingen, maar ik weet wel wat doorrijden is.
Citroen c1 zijn ook vaak rare mensen op 1 of andere manier. Zo'n kwaad autootje is het niet, maar het wordt blijkbaar door vreemde chauffeurs gekocht.
de Twingo is ook een wijvenbak, maar die rijden over het algemeen wel redelijk normaal.
Ja ik onthoud in welk merk auto mensen rijden als ik me verwonder over hun rijgedrag![]()
Daar verwonder ik me vrij weinig over, dus dat is positiefquote:Op donderdag 27 december 2012 15:17 schreef Miezziej het volgende:
[..]
En wat vind je van Volvo rijders?haha
Haha, mijn moeder klaagde juist altijd over Volvo rijders, vandaar dat ik er aan moest denkenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar verwonder ik me vrij weinig over, dus dat is positief
Bij sommige automerken is het ook wel heel obvious hoor. Zoals van die typische VW-Golfrijders, de leasebak voor het gewone gepeupel tķt de Golf te sloom werd. Nu rijdt dat hele stel massaal in Seats dus zijn dat de irritatie bumperkleef-ga-weg-want-ik-denk-dat-ik-snel-ben-auto's geworden. En BMW's rijden hard en aso, Alfa rijdt vooral hard (volgens mijn lief ben ik qua rijstijl een Alfa-rijder, maar ikzelf denk altijd meer een BMW.. Maar hij vind dat ik niet in een BMW pas omdat ik mijn richtingaanwijzers gebruikquote:Op donderdag 27 december 2012 15:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Peugeot-rijders zijn redelijk normaal als ik om me heen kijk, even niet op mezelf gelet. Ik doe ook nog wel eens domme dingen, maar ik weet wel wat doorrijden is.
Citroen c1 zijn ook vaak rare mensen op 1 of andere manier. Zo'n kwaad autootje is het niet, maar het wordt blijkbaar door vreemde chauffeurs gekocht.
de Twingo is ook een wijvenbak, maar die rijden over het algemeen wel redelijk normaal.
Ja ik onthoud in welk merk auto mensen rijden als ik me verwonder over hun rijgedrag![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bij sommige automerken is het ook wel heel obvious hoor. Zoals van die typische VW-Golfrijders, de leasebak voor het gewone gepeupel tķt de Golf te sloom werd. Nu rijdt dat hele stel massaal in Seats dus zijn dat de irritatie bumperkleef-ga-weg-want-ik-denk-dat-ik-snel-ben-auto's geworden. En BMW's rijden hard en aso, Alfa rijdt vooral hard (volgens mijn lief ben ik qua rijstijl een Alfa-rijder, maar ikzelf denk altijd meer een BMW.. Maar hij vind dat ik niet in een BMW pas omdat ik mijn richtingaanwijzers gebruik), Citroën zijn tegenwoordig allemaal ouwe vellen want lage instap dus sloom.. Nog meer generalisaties?
Ik zie sowieso regelmatig auto's rijden waarvan ik denk "godsamme, als je het gaspedaal toch niet gebruikt, kķķp dan ook gewoon een slome auto!"quote:Op donderdag 27 december 2012 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder merk in het algemeen: Vrouwen die in een leasebak van nog geen jaar oud rijden... Vaak Audi ofzo. En dan nog met 90 op de middenbaan zitten![]()
![]()
DAT DING KAN VEEL HARDER!
Prius heeft natuurlijk een reputatie van hier tot gunder, maar heb ik persoonlijk nog niet veel last van gehad.
En renault-rijders zijn ook vaak trage vrouwen..
En ik blijf het teleurstellend vinden dat zoveel vrouwen zo ontzettend matig rijden
De mijne hypert niet, maar maakt wel eens opmerkingen. Gelukkig is hij altijd vrij snel weer stil als ik boos word en hem toebijt dat hij dan eerst maar eens zijn rijbewijs mag halenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:47 schreef Dwyn het volgende:
Ik rij vooral erg matig als er een man naast me zit te hyperen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
In Ford Ka's rijden voornamelijk wijven die er niks van begrijpen en met hun kop met van alles bezig zijn, behalve met wat belangrijk is. En dan heb ik het voornamelijk over die eerste generatie met die zwarte bumpers.![]()
IJs is de uitzondering die de regel bevestigd. (Daar ga ik tenminste vanuit, want ik heb IJs nog nooit zien rijden, maar IJs is stoer, dus het moet haast wel)
En spastisch rijden, doen vrouwen ook. Dus 5 km voordat de snelweg splitst in twee wegen alvast op de linkerbaan gaan rijden. Of hem in paniek voor je auto gooien omdat ze drie kruispunten later naar rechts moetenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zie sowieso regelmatig auto's rijden waarvan ik denk "godsamme, als je het gaspedaal toch niet gebruikt, kķķp dan ook gewoon een slome auto!"
En wijven achter het stuur rijden idd veels te vaak veels te sloom en defensief, best wel sneu imhoIk krijg er ook altijd het heen-en-weer van als ik met mijn moeder meerij
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De mijne hypert niet, maar maakt wel eens opmerkingen. Gelukkig is hij altijd vrij snel weer stil als ik boos word en hem toebijt dat hij dan eerst maar eens zijn rijbewijs mag halen![]()
Mijn lief is zijn examen gezakt omdat hij dus reed als een wijf, even voor de beeldvorming
quote:
Oh echt, zo vermoeiend he? Of dan willen ze uit een zijstraat de voorrangsweg op, zien jou aankomen, denken 'boohhh, dat kan nog wel' *neus ervoor* en dan vervolgens *PANIEK PEEUW DIE AUTO KOMT TOCH WEL SNEL DICHTERBIJ!* en dan vol in de rem en als een hert in de koplampen met grote ogen gaan zitten kijken hoe die auto eraan komtquote:Op donderdag 27 december 2012 15:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En spastisch rijden, doen vrouwen ook. Dus 5 km voordat de snelweg splitst in twee wegen alvast op de linkerbaan gaan rijden. Of hem in paniek voor je auto gooien omdat ze drie kruispunten later naar rechts moeten
Zo herkenbaar, vooral die laatste.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh echt, zo vermoeiend he? Of dan willen ze uit een zijstraat de voorrangsweg op, zien jou aankomen, denken 'boohhh, dat kan nog wel' *neus ervoor* en dan vervolgens *PANIEK PEEUW DIE AUTO KOMT TOCH WEL SNEL DICHTERBIJ!* en dan vol in de rem en als een hert in de koplampen met grote ogen gaan zitten kijken hoe die auto eraan komt![]()
Of mijn allergrootste irritatie ooit: snelheid afremmen voor een knalgroen stoplicht, er bijna zijn, stoplicht springt op oranje, en dan 'OHNOES DAAR WIL IK NOG DOORHEEN' *gas* en dan moet degene die erachter zit, a.k.a. ík, stoppen
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, daar moet ik de laatste tijd wat mee oppassen
Zooooo irritant!quote:Op donderdag 27 december 2012 15:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh echt, zo vermoeiend he? Of dan willen ze uit een zijstraat de voorrangsweg op, zien jou aankomen, denken 'boohhh, dat kan nog wel' *neus ervoor* en dan vervolgens *PANIEK PEEUW DIE AUTO KOMT TOCH WEL SNEL DICHTERBIJ!* en dan vol in de rem en als een hert in de koplampen met grote ogen gaan zitten kijken hoe die auto eraan komt![]()
Of mijn allergrootste irritatie ooit: snelheid afremmen voor een knalgroen stoplicht, er bijna zijn, stoplicht springt op oranje, en dan 'OHNOES DAAR WIL IK NOG DOORHEEN' *gas* en dan moet degene die erachter zit, a.k.a. ík, stoppen
Ik moet er ook altijd zo op letten als ik kinderen vervoerquote:Op donderdag 27 december 2012 15:56 schreef Incantrix het volgende:
Dan hoor je ineens vanaf de achterbank in schattig hoog stemmetje "STOMME MENEER! Mama, wat dķettie nou? Damagtochnie! Moette politie komen mama, die is ook boos!"
En de stomme meneer in kwestie sloeg dan eigenlijk alleen maar af, waardoor ik moest remmen
Ik ga bijkans dood aan een hartaanval als iemand dat doet he, echt. Als je míj over de zeik wil hebben moet je twee van die types voor me plempen tijdens één rit, bij de tweede ben ik dan in staat om erachteraan te gaan en ze klem te rijdenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, vooral die laatste.
HAAAAAT!quote:Op donderdag 27 december 2012 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zooooo irritant!
Ik heb een keer een held gehad die hier de snelweg opging, zowaar in een flink tempo (wat ik niet had verwacht, want het was een Franse toerist die duidelijk de weg niet wist).. Komt hij bijna op de invoegstrook, gaat hij boven op z'n rem. Afgeremd tot 30km/h![]()
. Toen heb ik heel hard getoeterd en toen begreep hij dat het niet de bedoeling is om stil te staan als je een snelweg op moet
![]()
En dan kan zo'n figuur lekker snel optrekken, maar mijn bak redt dat dus niet. Gelukkig was het een weefvlak, dus had ik nog genoeg ruimte om snelheid te maken.
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ga bijkans dood aan een hartaanval als iemand dat doet he, echt. Als je míj over de zeik wil hebben moet je twee van die types voor me plempen tijdens één rit, bij de tweede ben ik dan in staat om erachteraan te gaan en ze klem te rijdenOok zonder hormonen
Sowieso denk ik wel eens dat alle langzame mensen van Den Haag een walkie talkie hebben en dat al ik dan in mijn auto stap ze van de centrale állemaal een oproep krijgen, zo van *KKGGGGTT* "Ja, ze gaat nu weg, code rodd, code rood, állemaal de weg op!" *KKGGGTT*
En dan stroomt heel rampenplan Den Haag zijn auto in om voor míj te gaan rijden.
Zo'n complot zit er ook op de a13quote:Op donderdag 27 december 2012 15:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ga bijkans dood aan een hartaanval als iemand dat doet he, echt. Als je míj over de zeik wil hebben moet je twee van die types voor me plempen tijdens één rit, bij de tweede ben ik dan in staat om erachteraan te gaan en ze klem te rijdenOok zonder hormonen
Sowieso denk ik wel eens dat alle langzame mensen van Den Haag een walkie talkie hebben en dat al ik dan in mijn auto stap ze van de centrale állemaal een oproep krijgen, zo van *KKGGGGTT* "Ja, ze gaat nu weg, code rodd, code rood, állemaal de weg op!" *KKGGGTT*
En dan stroomt heel rampenplan Den Haag zijn auto in om voor míj te gaan rijden.
Ik ben wel eens vergeleken met een achtbaanquote:Op donderdag 27 december 2012 16:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Trix rijd gewoon als een baas!
Wahaha, ik vond het best meevallen, maar misschien kwam het ook door de route die we haddenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben wel eens vergeleken met een achtbaan
A13 op vanaf Delft.. Altijd met een rijtje door het stoplicht dat ervoor zit en altijd rijdt de voorste 60quote:Op donderdag 27 december 2012 16:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
HAAAAAT!
Dubbele haat, als jij dan idd in je ragbakkie weer helemaal op gang moet komen
Met onze huidige auto heb ik dat probleem gelukkig niet meer zo heel erg, maar het blijft strontirritant. Sowieso, hele volksstammen die denken dat je met 60 km per uur best de snelweg op kunt rijden
Zolang ik de busbaan maar niet op rijdquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zolang ik de busbaan maar niet op rijd![]()
Dat komt omdat je niet 5 jaar geleden bij me in de auto zatquote:Op donderdag 27 december 2012 16:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wahaha, ik vond het best meevallen, maar misschien kwam het ook door de route die we hadden
Ohja, bij Zoetermeer ook idd! Zulks een mooi stuk weg ookquote:Op donderdag 27 december 2012 16:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
A13 op vanaf Delft.. Altijd met een rijtje door het stoplicht dat ervoor zit en altijd rijdt de voorste 60![]()
Ik heb daar zelfs vrachtwagens naar de middenstrook zien gaan om ruimte te maken voor invoegers![]()
Aan de andere kant.. Vanaf Zoetermeer de a12 op. Mooie lange oprit, loopt nog naar beneden ook. Ruimte zat om snelheid te maken. En toch kan ik zelden meer dan 90 rijden voordat ik langs m'n voorganger kan. Terwijl dat een 120weg is.
Ik zag mensen wel eens expres op de busbaan rijdenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zolang ik de busbaan maar niet op rijd![]()
+1quote:Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat het maar goed is dat ik zelden in de spits rijd, ik zou dood gaan van hoe druk ik mezelf maak om hoe mongolisch alle anderen rijden denk ik
+1 alleen ik moet het nu dagelijks doen DH-R'damquote:Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat het maar goed is dat ik zelden in de spits rijd, ik zou dood gaan van hoe druk ik mezelf maak om hoe mongolisch alle anderen rijden denk ik
Straks is het besmettelijk en ga je straks ook zulk rijgedrag vertonenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
+1 alleen ik moet het nu dagelijks doen DH-R'dam
Ik rijd denk ik een beetje te agressief somsquote:Op donderdag 27 december 2012 16:12 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Straks is het besmettelijk en ga je straks ook zulk rijgedrag vertonen
Vreemd. Paypal bellen?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen met Paypal en ING help, brum kan alleen uitgestelde betalingen doen en geen directe overschrijvingen. Zijn bankrekening is wel bevestigd, echt dafuq
Is er een keer een afschrijving mislukt? Ik vergeet wel eens geld over te maken naar mijn eigen rekening en als het dan een keer mis is gegaan met afschrijven moet het eerst een aantal keer met uitgestelde betaling eer ze weer op afschrijving overgaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen met Paypal en ING help, brum kan alleen uitgestelde betalingen doen en geen directe overschrijvingen. Zijn bankrekening is wel bevestigd, echt dafuq
hij heeft nog nooit iets gedaan ermee, kan het daar aan liggen?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is er een keer een afschrijving mislukt? Ik vergeet wel eens geld over te maken naar mijn eigen rekening en als het dan een keer mis is gegaan met afschrijven moet het eerst een aantal keer met uitgestelde betaling eer ze weer op afschrijving overgaan.
O dat had ik ook de eerste keer paypall dan duurt het even omdat ze van alles moesten verifiërenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hij heeft nog nooit iets gedaan ermee, kan het daar aan liggen?
Oh, dat kan heel goed, dan doen ze ws eerst een paar keer uitgestelde betaling en als je je netjes gedraagt vertrouwen ze je en maken ze op voorhand over en halen ze het met directe afschrijving terugquote:Op donderdag 27 december 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hij heeft nog nooit iets gedaan ermee, kan het daar aan liggen?
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:41 schreef Diconnected het volgende:
Zo ik ben ook weer thuissuper gezellige dag gehad gister bij de schoonfamilie en lekker gegeten
Heb echt een heerlijke salade gemaakt omnom
En met de Wii-U gespeeld, ehrmahgerd WANTS
En vervolgens toch maar blijven slapen want het was kutweer en ik had een dikke opgezette knie
en die heb ik helaas nog steeds
Hmm, ik kon wel gewoon meteen dingen kopen enzoquote:Op donderdag 27 december 2012 16:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, dat kan heel goed, dan doen ze ws eerst een paar keer uitgestelde betaling en als je je netjes gedraagt vertrouwen ze je en maken ze op voorhand over en halen ze het met directe afschrijving terug
Yeah ik begin het steeds meer zat te worden maar ja moet wel doorgaan met leven anders kom ik nergens... Gelukkig is Sjon heel lief voor mequote:Op donderdag 27 december 2012 16:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik zou echt zo ontzettend moe worden van zo'n knie...
nog steeds last van je kniequote:Op donderdag 27 december 2012 16:41 schreef Diconnected het volgende:
Zo ik ben ook weer thuissuper gezellige dag gehad gister bij de schoonfamilie en lekker gegeten
Heb echt een heerlijke salade gemaakt omnom
En met de Wii-U gespeeld, ehrmahgerd WANTS
En vervolgens toch maar blijven slapen want het was kutweer en ik had een dikke opgezette knie
en die heb ik helaas nog steeds
Ja, ik heb dat ook nooit gehad. Maar eerste betalingen zijn idd al een poosje geleden.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:43 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hmm, ik kon wel gewoon meteen dingen kopen enzoNooit geld overgemaakt naar mijn paypal-rekening.
Maar dat is wel al een aantal jaartjes terug... Misschien is hun policy nu anders.
Ik kan me er iets bij voorstellen ja. Maar je hebt zo weinig keus idd...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeah ik begin het steeds meer zat te worden maar ja moet wel doorgaan met leven anders kom ik nergens... Gelukkig is Sjon heel lief voor me
7 dagen in de week, 24 uur per dagquote:Op donderdag 27 december 2012 16:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
nog steeds last van je knie
Oh shit ook in de winkels?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn vingers ruiken nog naar Lush. 50% korting.
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh shit ook in de winkels?Morgen naar R'dam dus
Dan hoop ik heel erg dat ze nog Snowfairy hebbenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ben net bij de Lush in Utrecht in geweest.
Deze heb ik: http://www.lush.nl/shop/p(...)rcup---kortingsactie
Een stuk Snowcake en de Popcorn libscrub.
Ja dat was ik toen, maar ik moest gewoon wachten toenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat ook nooit gehad. Maar eerste betalingen zijn idd al een poosje geleden.
Kan me wel vaag herinneren dat ik dit probleem eerder langs heb zien komen een keer, maar geeen idee wat toen de oplossing was.
Woohooquote:Op donderdag 27 december 2012 16:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
7 dagen in de week, 24 uur per dag![]()
In Utrecht was die op.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan hoop ik heel erg dat ze nog Snowfairy hebben.
Ik heb dus ook een bad-ding want mama's nieuwe huis heeft een bad.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:51 schreef Diconnected het volgende:
Oh dan kan ik ook een bad-ding kopen want Sjon heeft een bad
Nevaahhhhquote:Op donderdag 27 december 2012 16:53 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Behalve de creme brulee, die was voor mij toch?
Alleen als ik slaap heb ik niet zoveel pijn eigenlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 16:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Woohoo![]()
Maar mooi balen zeg! nog niks gehoord over je operatie dan? of loop ik weer achter?
Toe maarquote:Op donderdag 27 december 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nevaahhhh
Viskoekjes, spinazie kaas rondjes, varkenshaasspiesjes, gekruide kip, jacket potatoes, sla, boontjes, OMNOMNOMNOM
OMNOM IK KOM BIJ JOU ETONquote:Op donderdag 27 december 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nevaahhhh
Viskoekjes, spinazie kaas rondjes, varkenshaasspiesjes, gekruide kip, jacket potatoes, sla, boontjes, OMNOMNOMNOM
Ja dat is inderdaad niet erg handig als dat in je tentamens valt, pffft mooi balen zeg!quote:Op donderdag 27 december 2012 16:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Alleen als ik slaap heb ik niet zoveel pijn eigenlijk
Maar ze hadden me ingepland voor 17 januari voor operatie, maar dan zit ik in m'n tentamenweek, dus kan pas weer in de 1e week van februari, maar ik moet dus nog een oproep krijgen.
OMG IK WAS HET BIJNA VERGETEN!quote:Op donderdag 27 december 2012 16:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh Miezziej, wou jij mijn shoplog nog zien? Bedenk me net dat ik die alleen op fb heb neergeplempt.
Zolang je schoonmoeder nog niet 5 keer in het jaar vraagt wanneer het nou eindelijk zover is en wanneer jullie nou eindelijk gaan trouwen...........quote:Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef Miezziej het volgende:
[..]
OMG IK WAS HET BIJNA VERGETEN!
Ja mag ik zien?Ben benieuwd wat ze hebben bij de Primark dus alle beetjes helpen
En verder...
Ik moest weer denken aan Zoya Gilty, en toen aan TMWTGG, en toen aan Incantrix, toen aan zwangere vrouwen, toen aan de echo die mijn schoontante (?)heeft laten zien, en toen aan de evil eye van mijn schoonmoeder
"MIJN ZOON MOET KINDEREN DIT DAT ALLES!"
Tuurlijk! Hij is wel extreem matig, want geluid is zacht en loopt niet gelijk met beeld.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef Miezziej het volgende:
[..]
OMG IK WAS HET BIJNA VERGETEN!
Ja mag ik zien?Ben benieuwd wat ze hebben bij de Primark dus alle beetjes helpen
En verder...
Ik moest weer denken aan Zoya Gilty, en toen aan TMWTGG, en toen aan Incantrix, toen aan zwangere vrouwen, toen aan de echo die mijn schoontante (?)heeft laten zien, en toen aan de evil eye van mijn schoonmoeder
"MIJN ZOON MOET KINDEREN DIT DAT ALLES!"
hij is gewoon porneau aan het kijkenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is brum cadeaus voor mij aan het zoeken, want steeds als ik langs loop klikt ie snel zn scherm weg
Yep, dusja weer afwachtenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad niet erg handig als dat in je tentamens valt, pffft mooi balen zeg!
Heb de link even naar mezelf gemaild, want 5 uurquote:Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tuurlijk! Hij is wel extreem matig, want geluid is zacht en loopt niet gelijk met beeld.Maar vooruit.
http://s1217.photobucket.(...)2-12-21Hoofddorp.mp4
![]()
Altijd leuk, zulke schoonmoeders.
quote:
Mogguhquote:Op donderdag 27 december 2012 17:07 schreef Mss het volgende:
Dus, ik kom rond enen thuis, doodmoe en bedenk dat ik me wel even een uurtje kan gaan liggen. Ik werd een half uur geleden wakker.
Blijkbaar had je het nodigquote:Op donderdag 27 december 2012 17:07 schreef Mss het volgende:
Dus, ik kom rond enen thuis, doodmoe en bedenk dat ik me wel even een uurtje kan gaan liggen. Ik werd een half uur geleden wakker.
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
hij is gewoon porneau aan het kijken
Leugenaarquote:
Hoezo steeds? Je liep één keer naar mij toe.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is brum cadeaus voor mij aan het zoeken, want steeds als ik langs loop klikt ie snel zn scherm weg
Dafuqquote:
*klik*quote:
Zo, nu ga ik eindelijk hier antwoord op geven.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeker netjes![]()
Het lijft werkt gek wat dat betreft.. Afvallen terwijl dat niet logisch is, aankomen terwijl dat niet logisch is, zeeeer slecht voor autistenbreinen
Neem tenminste aan dat je wel wat extra's hebt gegeten met de kerst?
Werken jullie eigenlijk met een eetlijst? Of meer een richtlijn?
Aidsvoorschriftenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Zo, nu ga ik eindelijk hier antwoord op geven.
Ik heb een soort eetvoorschrift gekregen. Het eten is ingedeeld in categorieën, bijvoorbeeld broodbeleg of tussendoortjes of aardappelen/rijst/pasta. Binnen een categorie staat het eten in drie kolommen. De eerste is de gezonde variant, zoals zilvervliesrijst, volkorenpasta en dergelijke. Dan is er een middencategorie voor de... nou ja middencategorie in het eten. Hier staat reguliere pasta in, witte rijst. Daarnaast is er ook een bij uitzondering categorie, hier staan dingen als frietjes in. Het is dan de bedoeling dat we voornamelijk dingen uit de eerste en tweede categorie eten, en bij uitzondering uit de laatste.
Daarnaast moeten we dus een aidsregistratie bij houden, en hier houd je alles bij wat je op een dag eet, en wat je hier bij voelt. Daarnaast moet je ook aangeven wat je gepland hebt om te eten, en waarom je hier al dan niet van bent afgeweken. Vooral als je bent afgeweken is het de bedoeling om je 'triggers' duidelijk te krijgen. Daar hebben we ook hele invulschema's voor om die duidelijk te krijgen.
ik vind dat je erg goed bezig bent! Je was al bijna drie kilo afgevallen he? Supergoed manquote:Op donderdag 27 december 2012 17:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Zo, nu ga ik eindelijk hier antwoord op geven.
Ik heb een soort eetvoorschrift gekregen. Het eten is ingedeeld in categorieën, bijvoorbeeld broodbeleg of tussendoortjes of aardappelen/rijst/pasta. Binnen een categorie staat het eten in drie kolommen. De eerste is de gezonde variant, zoals zilvervliesrijst, volkorenpasta en dergelijke. Dan is er een middencategorie voor de... nou ja middencategorie in het eten. Hier staat reguliere pasta in, witte rijst. Daarnaast is er ook een bij uitzondering categorie, hier staan dingen als frietjes in. Het is dan de bedoeling dat we voornamelijk dingen uit de eerste en tweede categorie eten, en bij uitzondering uit de laatste.
Daarnaast moeten we dus een aidsregistratie bij houden, en hier houd je alles bij wat je op een dag eet, en wat je hier bij voelt. Daarnaast moet je ook aangeven wat je gepland hebt om te eten, en waarom je hier al dan niet van bent afgeweken. Vooral als je bent afgeweken is het de bedoeling om je 'triggers' duidelijk te krijgen. Daar hebben we ook hele invulschema's voor om die duidelijk te krijgen.
steekt vingers opquote:Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie is jaloers?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie is jaloers?
[ afbeelding ]
Goeden omschrijvingquote:Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en dan vooral de JAAAA BANANUUU herpaderpaderp
Dat ziet er best smerig uitquote:Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie is jaloers?
[ afbeelding ]
HELEMAAL NIETquote:Op donderdag 27 december 2012 17:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ziet er best smerig uit
quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat dit nog niet uitgebreid in deze SC aan bod is geweest?quote:
Deze nog niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat dit nog niet uitgebreid in deze SC aan bod is geweest?
ik heb het tot nu toe kunnen negeren, zeg maar.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat dit nog niet uitgebreid in deze SC aan bod is geweest?
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ziet er best smerig uit
geld wol boeken mooie wol geld nagellak meekup chocola geurtje amour haaknaalden grote rondbreinaaldquote:Op donderdag 27 december 2012 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAT WIL IK VOOR MIJN VERJAARDAG
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geld wol boeken mooie wol geld nagellak meekup chocola geurtje amour haaknaalden grote rondbreinaald
Moet ik nog even doorgaan?
quote:
Oh, op die manier. Ergens wel begrijpelijkquote:Op donderdag 27 december 2012 17:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb het tot nu toe kunnen negeren, zeg maar.
jawel he?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Oh, op die manier. Ergens wel begrijpelijk
May the bananas be with youquote:Op donderdag 27 december 2012 17:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jawel he?
But the force was strong on this one.
Die heb ik van m'n vaders kerstpakket.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jamie's 15 minute meals is echt
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In je broek ja, een hele dikke.
ja die wil ik ook eigenlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jamie's 15 minute meals is echt
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu ik ze zo terug zie, zien ze er echt uit als een stel verkrachters.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij moeten zegmaar zoveel mogelijk toewerken naar 6 eetmomenten per dag, drie maaltijden en drie tussendoortjes, en dan bij voorkeur gezonde producten. Ik merk alleen al dat ik overdag veel te weinig eet en daarom 's avonds meer eet.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Aidsvoorschriften![]()
Alles met lijstjes en bijhouden en opschrijven dit dat alles.. Zo goed voor een autist![]()
Maar zo'n lijst lijkt me overzichtelijk, het kan wel echt verhelderend werken. Ik vond die dagboekjes ook altijd wel fijn, want dat deed ik voor het slapen en dan kon het min of meer m'n systeem uit voor de nacht, zodat ik rustig kon slapen.
Wij hadden geen categorieen, wij hadden gewoon eten en uitdagingen![]()
![]()
BANANEN IN PJYAMA'Squote:Op donderdag 27 december 2012 17:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel moeilijk, het is heel confronterend. En zeker met de kerstdagen is het gewoon moeilijk om hoeveelheden bij te houden. Ik hoorde wel dat veel andere mensen in de groep gewoon niet registreren met deze dagen, maar dat vind ik ook niks.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind dat je erg goed bezig bent! Je was al bijna drie kilo afgevallen he? Supergoed man
Lukt het een beetje om alles bij te houden enzo?
Aidsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |