Thanks babequote:Op woensdag 26 december 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen!!
Debs nog gefeliciteerd!
Echt zo gaaf die hotpants. Die moet je morgen wel ff showen hequote:Op woensdag 26 december 2012 11:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai !
Nog even mn bdaypresents showen van cif
[ afbeelding ]![]()
![]()
Joahhhh ben ook uber blijquote:Op woensdag 26 december 2012 11:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt zo gaaf die hotpants. Die moet je morgen wel ff showen he.
quote:Op woensdag 26 december 2012 11:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks babe. Vandaag m'n Michael Kors tas voor het eerst mee naar buiten
![]()
![]()
.
Hij gaat morgen heel enthousiast tegen je aan springen en blaffen jaaaa (be warnedquote:Op woensdag 26 december 2012 12:24 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga morgen Samson aaienik ga morgen Samson aaien
Ooh dat mag hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij gaat morgen heel enthousiast tegen je aan springen en blaffen jaaaa (be warnedvooral als mensen binnen komen is het 1 overenthousiaste puppy
![]()
)
Ennnnn terwijl ik dit over hem typ is ie aan het kwispelen en blaffen in zijn slaap ermahgerd![]()
![]()
Uhhhh ook zo iemand die mega veel bulten/puisten/kraters heeft zonder make-up en dan maar honderdmiljoenmiljard zooi op haar gezicht gooitquote:Op woensdag 26 december 2012 12:51 schreef Debsterr het volgende:
Ermahgerd, als dit meisje naar rechts kijkt (voor ons links) dan zit er echt een huge bult onder haar oog. En ze praat vervelend.
Ik volg jequote:Op woensdag 26 december 2012 12:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga even taart pakken voor ontbijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |