Weggaan is gezellig hier?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:51 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo ook ff gezellig doen hier. tot morgen!
Goodbye Yellow Brick Road is eruitquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:51 schreef laxus13 het volgende:
Jammer dat Elton steeds zo zakt, en waar is Tiny Dancer
Je danst niet mee met alle nummers?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik ben moeVan het niksdoen
Ik dacht dat je gegamed had?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik ben moeVan het niksdoen
joquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:51 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo ook ff gezellig doen hier. tot morgen!
Je hoeft niet per se te schuifelen op schuifelnummers. Wees creatiefquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou van schuifelnummers word je niet echt moe en de meeste waren dat het laatste uurtje.
Ik ben niet zo creatiefquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se te schuifelen op schuifelnummers. Wees creatief
Morgen mag je naar de Ikeaquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben alleen bij mn ma wezen eten, maar tsja wat valte er uberhaupt te doen op eerste kerstdag?
Alsjeblieft zeg, ik vind de Ikea al verschrikkelijk genoeg als er nagenoeg geen klandizie aanwezig isquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen mag je naar de IkeaHeb je wat te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |