abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_352849
Jahhh zegt Jolanda ik mis wel de diepe gesprekken HOOR!!!
Nou dan zullen we vaker babelen zegt tattoo opa (forgot his name)
gadverdamme gadverdamme gadverdamme

Als je die twee alleen al 100 dagen zou moeten aanhoren, dan kies je tussen twee dingen.

1 zelfmoord in het vijvertje

2 spontane verlating van het huis.

Ben ik nou gek of is het meerendeel daar toch het ergste volk wat je op de beeldbuis kan laten zien.

Eigenlijk is het wel grappig hoor!

Ik heb gister 10 minuten voor de buis gezeten en ik kwam maar niet bij.

Jahh zegt moederkindje ik ben er effe doorheen

Jaahhh zegt jolanda ik mis wel de diepe gesprekken

Ik wist niet dat mensen die graag lak en leer dragen zulke diepe gesprekken aan gaan

Ja zegt die boerin
Ik voel me nog 18 HOOR!!!

En de ander is zoooo hyper actief dat ik er in de eerste 4 minuten niet meer kon luchten.

over de rest hou ik maar helemaal mijn bek

pi_352855
Pas je op , je begint je nog verslaafd te ergeren
pi_352856
Hmmm je bent niet echt sterk in namen is het niet?
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_352866
Namen zijn ook niet belangrijk het gaat oom de merken die men (gaat) vertegenwoordigen
pi_352871
Nou ik meen het serieus dat ik een anticolomn stukje erover wil gaan schrijven!

(meer dan 5 minuten kijken per dag heb ik eigenlijk niet nodig)

Als een persoon wel interresant zou zijn zou de naam me bij blijven

Dat zegt dus veel over de personen

pi_352872
Aneurism heeft een beetje last van het "sex voor de buch syndroom" zeggen dat ie er geen hol aan vindt maar wel elke dag kijken
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_352877
Ja het is een comercieel circus geworden, maar dat is nog niet eens zoooo erg
De mensen die dat circus zouden moeten vertolken zijn echt typerend voor de Edah Dreft en Always reclames

Er zit GEEN smaak aan!!

waardoor het hetzelfde gevoel word gestimuleerd als een zoutvrij dieet

pi_352880
is 2 keer elke dag herald???

ik durf te wedden dat jij ook wel eens tijdens het zappen de meest gare dingen bent tegengekomen

pi_352887
Neuh maar dan heb je het meer over dagblad reclames {"De Nationale Hotelbon") etc. of van die mislukte call tv presentatortjes die ze uit datn soort programmas rukkken
pi_358433
waar ik het over heb is dat ik geen kwaliteit in dit programma zie,
de reclames zijn slechts een bijzaak
pi_361498
Beweer jij dan dat de commerciele omroepen behalve (goede) Amerikaanse films/series ook nog kwaliteits programma's kan maken ??
MUHAHAHA Never !! het begon met GTST daarna vage shows als rons honeymoon quiz en als daarna de mensen er op uit gekeken zijn ga je toch een "the real world" kloon maken waar jouw patent op zit aangezien "het volk" (nogmaals MUHAHAHA) nu beslist wie er uit gat of niet , ik kan mij nog herinneren dat deze truc een jaar of 5 geleden ook al in "Wedden dat?" geweest is . En dan noemen ze BB/de Bus vernieuwend ?? misschien is het meer omdat mensen (hele domme waarschijnlijk) zich met de hoofdpersonen kunnen identificeren , of omdat ze hevige sex/geweld scenes verwachten , maar nee toenvallig heb ik gisteren ff gekeken en het enige wat ze aan het doen waren was rondejes over/door het veld rennen en ontbijt klaarmaken.
BB is allemaal verbonden aan een scenario , op het moment dat een deelnemer het niet meer eens is dan word hij er zogenaamd "door de kijker" er uitgestemd.
pi_361589
ik wil er niets eens IN, hoef ik er ook niet 'halsoverkots' uit

[Dit bericht is gewijzigd door King Ð op 26-09-2000 12:30]

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')