PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
smeagol/gollemquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:30 schreef Fuszy het volgende:
Niet doen dus. Foei Fuszy. Niet doen, but.... my precioussss
of felgroen met rood, als kerselfjequote:
Kan ik van de kerstman een pvr verwachten?quote:
terecht, afstand schietersquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Halve finale van het bronze toernooi. Ik schiet 1 keer van afstand en meteen volgt er een ragequit bij 0-0
oh die kleur heb ik ook nog wel. Heb schoenen in elke kleur van de regenboogquote:
quote:
100k was volgens mij met TOTY dus tweede week januari ofzo?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:19 schreef DutchSL het volgende:
Over de crash: komende dagen gaan er ongetwijfeld nog andere dingen gebeuren, zoals er vorig jaar ook 25k, 50k en zelfs 100k pakjes op een gegeven moment kwamen in deze periode.
Spelers gaan sowieso wel verder crashen. Als er player only packs komen gaan de consumables zich wel weer herstellen.
Packs van 100k...daar moet wel iets heel moois inzitten, wil je dat goedmakenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
100k was volgens mij met TOTY dus tweede week januari ofzo?
1 januari was datquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
100k was volgens mij met TOTY dus tweede week januari ofzo?
In 1 pack?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
1 januari was dat
Ik had Messi er inen IF Sirigu.
Ah oke. Vorig jaar had ik er 1 of 2 geopend maar dat doe ik dit jaar niet. Vond die 35k van gister wel de maxquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
1 januari was dat
Ik had Messi er inen IF Sirigu.
Waarom niet, yolooooooooo.quote:
Nog een, slechter worden ze niet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het ook wel maar kan wel wat lijen qua coins. En yolo, het is toch virtueelquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik haat het om achteraf mijn gelijk te halen (A)
Cultheld tijdens de Kerstdagenquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:47 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Ineens verkopen ze allemaal.
Allemaal 5k winst. Had er 40, alleen ging er eentje perongeluk voor 1500 en paar goedkoper omdat ze gister niet verkocht en ik haast kreeg. Gemiddeld wel 4k per stuk.quote:
heb je met hem gespeeld? Ik wil hem als spits om zijn shootingquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Had de mijne voor 87,5k
Fijne kerst allemaal
Ja als CAM was hij wel aardig maar hij lijkt me als CF beter of ST. Hij heeft geen super balbeheersing die ik van een CAM verwacht.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
heb je met hem gespeeld? Ik wil hem als spits om zijn shooting
PS3 1,520,379quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:06 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er ook 300.000 meer dan afgelopen dagen.
Zullen wel een keer vastgestaan hebben.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:08 schreef ThadCastle het volgende:
Opeens staan er 3 spelers in mijn unassigned items .. wtf
Er is helemaal niets naar de klote. Je verkoopt voor minder maar je kan ze ook goedkoper inkopen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
PS3 1,520,379![]()
Alles naar de klote.
Musa ipv Olisehquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat Elm geen zilver meer is
Ik wil Kokorin erinquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Musa ipv Oliseh
Mauricio ipv Kokorin (als Bukharov dan nog 9 chem heeft)
Musa is goed en Med Med work ratesquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil Kokorin erin
Musa is kut op zijn fysieke stats na
Was een bin denk ik?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja aangezien niemand anders heeft geboden
Nja 59ste min bij formatie kaarten hoef je geen autobuyer te hebben hahaquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
ff autobuyer testen jwz
Als het een bin was staat er nog iets boven, was open bid.
Zat daar eerder even te kijken maar zag daar weinigquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nja 59ste min bij formatie kaarten hoef je geen autobuyer te hebben haha
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb pato en welliton ingeruild voor aguero en balotelli. Ook bij mij loopt het voor geen meter meer, waarbij balotelli me nog het meest bekoort. Aguero raakt echt geen knikker.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
2 potjes gespeeld met RVP en Aguero in de spits, en ik ben nog niet bepaald overtuigd: beiden scoorden 1x, en mijn aanvalsspel lijkt ineens helemaal weg (hiervoor had ik Mirallas en Ba). ik kijk het nog een paar potjes aan, maar ik overweeg Ba er terug in te halen, of Balotelli (lijkt me een betere versie van Ba)....vreemd dat het ineens niet meer loopt met 2 spitsen die op alle vlakken beter zouden moeten zijn
zou best kunnen ja...misschien moet ik het ook nog wat meer tijd geven, en minder verwachten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:29 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb pato en welliton ingeruild voor aguero en balotelli. Ook bij mij loopt het voor geen meter meer, waarbij balotelli me nog het meest bekoort. Aguero raakt echt geen knikker.
Ach, misschien is het psychisch. Ga ik nu gewoon te geforceerd op zoek naar die spitsen omdat ik teveel van ze verwacht. En speel ik ze aan op het moment dat ik eigenlijk een andere keuze moest maken.
De spelers waar ik in handel zijn nog ongeveer even duur. Die silver player packs hadden meer invloed op de prijzen van die spelers dan die mega packs.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:36 schreef ThadCastle het volgende:
De ekte expensive silvers zijn niet veel gezakt. Jerome en Mayuka allebei nog boven 40k en 50k.
35-38k ongeveerquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
ronaldo?
oh Taarabt voor 20k, wat is nu de normale prijs?
Moet je 1 ding doenquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:26 schreef vandermar het volgende:
Ik zou om 3 uur de rollade braden, godverdomme vergeten
Over 2 uur staat de markt er vol meequote:
hoop ik ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Over 2 uur staat de markt er vol mee
Ja lol, was even druk bezig met fifa omdat ik tegen een irritante kerel moest spelenquote:
Mijn taarabtjes willen maar niet weg gister voor 55k gekocht uur daarna stortte alles in.:'(quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Over 2 uur staat de markt er vol mee
ik wil ook graag Cazorla kopen maar ja, wat gaat Januari brengen met de upgradesquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:42 schreef leoon. het volgende:
[..]
Mijn taarabtjes willen maar niet weg gister voor 55k gekocht uur daarna stortte alles in.:'(
59th minute of open bid?quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:40 schreef vandermar het volgende:
Is een 4-1-2-1-2 kaartje voor 400 coins goed en 442 en 433 voor minder ook?pak er namelijk heel erg veel, ook ca>>>CAM voor onder de 300 coins heel veel
Dat had iedereen je hier wel kunnen vertellenquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:42 schreef leoon. het volgende:
[..]
Mijn taarabtjes willen maar niet weg gister voor 55k gekocht uur daarna stortte alles in.:'(
Ik zag VDM een taarabt kopen voor 62k en verkopen voor 69k. Toen ging ik kijken zag ik er twee voor 55k zelfde opstelling en zette ik er voor 61k op en gingen nog niet eens wegquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat had iedereen je hier wel kunnen vertellen
Open bid alles.quote:
Xbox héquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:46 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik zag VDM een taarabt kopen voor 62k en verkopen voor 69k. Toen ging ik kijken zag ik er twee voor 55k zelfde opstelling en zette ik er voor 61k op en gingen nog niet eens weg
Hm, ja. Ik zit op PS3 en ik dacht ik heb geen risico omdat de PS3 altijd duurder is! Fuck fuck fuckquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Xbox héwas toen veruit de goedkoopste dus geen risico
Heb er nu 442 ST en 4231 ST van gemaakt. Nu stond er zelf als een 442 CF voor 40k op, die is voor 45k ST dus.. gvdquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:49 schreef Maver24 het volgende:
mijn Taarabt nog voor 60k verkocht vanochtend, wel ST en 41212, dat helpt dan wel eventjes mee
Na 21 december is alles bergafwaarts gegaan. Iedereen doet de spelers er maar op voor weinig omdat we allemaal dood gaan, we bloeden allemaal langzaam dood!quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:50 schreef Doublepain het volgende:
Hoezo ineens al die prijzen omlaag?
Heb ik iets gemist?
meerdere factoren:quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:50 schreef Doublepain het volgende:
Hoezo ineens al die prijzen omlaag?
Heb ik iets gemist?
Die fietsquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
meerdere factoren:
Mega packs
nieuwe gebruikers door kerst
bestaande gebruikers spenderen doormiddel van kerst meer geld in pakjes
vakantie
Oh ligt het niet aan 21 decemberquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
meerdere factoren:
Mega packs
nieuwe gebruikers door kerst
bestaande gebruikers spenderen doormiddel van kerst meer geld in pakjes
vakantie
Doe je goed. 59e min?quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat zakken die prijzen
Veel geluk gehad danquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nope, gewoon ff zoeken onder de 50k. Doe ik dagelijks een paar keer
Open bid of BIN?quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nope, gewoon ff zoeken onder de 50k. Doe ik dagelijks een paar keer
quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:09 schreef Rijst het volgende:
is gewoon een photoshopHij staat niet op UDB
Das wel ziek nicequote:Op dinsdag 25 december 2012 15:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Niet gekeken, toen ik zag dat het een Agbon was en geen Delph wist ik niet hoe snel ik moest klikkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das wel ziek nicehoelang stond tie er al op ?
Neuh die blijftquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:43 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Is het verstandig om Sneijdertje een aantal keer te kopen in verband met z'n aanstaande vertrek?
Na TOTY moet je pas echt een team maken, als je dat nog niet begrijpt..quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:51 schreef Maver24 het volgende:
Ik durf gewoon geen Cazorla te kopen vanwege misschien wel een upgrade, dalijk wordt tie 86 normaal, zit je dan mooi met je SIF versie die niks meer waard wordt
Mietje.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:51 schreef Maver24 het volgende:
Ik durf gewoon geen Cazorla te kopen vanwege misschien wel een upgrade, dalijk wordt tie 86 normaal, zit je dan mooi met je SIF versie die niks meer waard wordt
Tenzij je gewoon lekker wil spelenquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na TOTY moet je pas echt een team maken, als je dat nog niet begrijpt..
En niet bang zijn. Want het is heel eng allemaal.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je je team wel voor altijd zo houden dan.
Elke keer als je de markt opgaat, hartkloppingen van 250quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En niet bang zijn. Want het is heel eng allemaal.
chillquote:
Nare dromen van een UPquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke keer als je de markt opgaat, hartkloppingen van 250
Naar welke competitie gaat hij? Uit het spel?quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:01 schreef BDIL het volgende:
Er zijn fucking veel transfers in Liga MX deze winter
Waaronder = [ afbeelding ]
Sommige transfers waren vorige week al uitgekomenquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:01 schreef BDIL het volgende:
Er zijn fucking veel transfers in Liga MX deze winter
Waaronder = [ afbeelding ]
Dit geeft #SMLENO een hele nieuwe betekenisquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hij gaat naar Atletico MGquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Naar welke competitie gaat hij? Uit het spel?
Hoeveel is SIF Cazorla ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:15 schreef Rijst het volgende:
Taarabt verkocht. Wou die 35k winst pakkenSIF Cazorla halen xp 98 FK's
Zag er 1 voor 86k bin maar wist toen de prijzen nog niet dus had hem niet gekochtquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
goedkoopste op de xbox is 99k op dit moment, ik ga em toch aanschaffen vanavond denk ik
Wanneer was dat ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zag er 1 voor 86k bin maar wist toen de prijzen nog niet dus had hem niet gekocht
86k is wel erg netjes voor hem, had het wel geweten, ik kan em in 2 teams gebruikenquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Uur terug maar staat niet tussen udb
hahaha zit jij ook op die open bids?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Bidbumper, op 2 seconden plaatst hij nog een bod van 1000 meer en bij 6 seconden ineens expired
Kan je dat soort mongolen niet aangeven bij EA ofzo?
Hehe, nee alleen even kijkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahaha zit jij ook op die open bids?Ik zat daar ook op te bieden
quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan echt niet overweg met 352 formatie, weet niet wat het is maar de LM en RM komen helemaal niet uit de verf bij mij, ze staan er eigenlijk bij als voor jan met de korte achternaam
Je zou eens met hem moeten spelen, hij is verrassend goedquote:
Heb jij enige tips hoe ik 352 het beste moet spelen, en komen die LM en RM bij jou ook niet zoveel in het spel voor, nou ja, ze staan altijd te ver naar achterquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nog Feyenoord in 4-2-3-1
Stats zijn niet eens héél slecht inderdaad.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je zou eens met hem moeten spelen, hij is verrassend goedmoest ook voor chemistry redenen. Ik wilde eerst Zeballos maar dat kon niet met CHemistry
Mijn LM en RM hebben allemaal hoge attack WRquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb jij enige tips hoe ik 352 het beste moet spelen, en komen die LM en RM bij jou ook niet zoveel in het spel voor, nou ja, ze staan altijd te ver naar achter
Merk wel dat die Cech fucking traag isquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn LM en RM hebben allemaal hoge attack WRdaarbij moet je ze zelf in het spel betrekken. Ik heb bijna alleen maar wingers die naar binnen komen om te schieten met hun sterke been.
Gewoon lekker spelen, je kan passen, over de zijkant, skillen. Alles werkt prima.
Cech = slechste Gold keeper uit FIFA 13quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Merk wel dat die Cech fucking traag isDacht ff paar meter naar voren omdat gast 1 op 1 kwam alleen dat werkte echt voor geen meter. Moet echt op de lijn blijven staan volgens mij.
En idd wat je zegt ja, ze zelf in het spel betrekken.
iedereen zit lekker aan een kerstdiner joh, komt wel weer goed, schatje. Ik ben in afwachting van de zeeduivel (L)quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:36 schreef Maver24 het volgende:
IF Taarabt wordt niet echt bepaald goedkoper dan vanochtend , beetje jammer
Ik heb inmiddels mijn kerstdiner al opquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
iedereen zit lekker aan een kerstdiner joh, komt wel weer goed, schatje. Ik ben in afwachting van de zeeduivel (L)
quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Cech = slechste Gold keeper uit FIFA 13
quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:09 schreef Reemi het volgende:
Carpaccio
Varkenshaas, stoofpeertjes, salade
Grand desert (3 ijsdingen)
Ik had ook stoofpeertjes.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:09 schreef Reemi het volgende:
Carpaccio
Varkenshaas, stoofpeertjes, salade
Grand desert (3 ijsdingen)
Coquilles Saint-Jacques?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:12 schreef Tim86 het volgende:
Coquilles, zeeduivel, iets van een ijsding. Niks mis mee
quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had ook stoofpeertjes.
[ afbeelding ]
Hoe komen ze nu zo goedkoop dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:39 schreef vandermar het volgende:
Maar even wat gouden squadfitness kopen, alles voor 1000 binnen, die gaan soberso weer stijgen.
IK HEB ECHT GEEN IDquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe komen ze nu zo goedkoop dan?
4-2-3-1 of 4-2-2-2quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:59 schreef Maver24 het volgende:
welke formatie is nou het beste te spelen voor een BPL team?
ik heb em nu in 41212 maar ja, die RM is nicht echt heel fijn,
De meeste mensen hebben hun MP wel verneukt aan pakjes of doen het morgen wanneer nieuwe TOTW er komt. Maar vaak zijn IF's een dag voordat ze eruit gaan op het goedkoopst.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:32 schreef Maver24 het volgende:
Die taarabt stijgt alleen maar weer in prijs, hoe is dat toch mogelijk
Nice, je gaat hem als spits gebruiken dus?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
Ik heb hem maar gekocht, goedkoper wordt hij toch niet.
[ afbeelding ]
Ja, lijkt hij mij het beste voor. Goede acceleratie en goede schiet stats. Passing is maar matig voor een CAMquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:40 schreef poker4lifee het volgende:
godver dacht ik ff een chille film te gaan kijken met Requiem for a dream.
leuke film om op kerstmis te kijken ook echt, wat een spijtpff
[..]
Nice, je gaat hem als spits gebruiken dus?
Haha nicequote:
Is het bronze toernooi het enige dat je speelt?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik won de finale van het bronze toernooi makkelijk met mijn MLS bronzes dus toen ging ik de 1e ronde doen met mijn Engelse bronzes en ik stond na 90 minuten 4-3 achter terwijl de tegenstander serieus 4 schoten hadVervolgens maak ik vanaf de aftrap de 4-4 en daarna in de verlenging nog 2 goals dus de eindstand was 4-6. In totaal had ik na 120 minuten 26 schoten.
Dat nieuwe toernooi had ik in 1 keer gewonnen, gisteravond de 1e 3 wedstrijden en vanmorgen de finalequote:Op dinsdag 25 december 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is het bronze toernooi het enige dat je speelt?
Ik wilde dat ook gaan vragen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is het bronze toernooi het enige dat je speelt?
Heb je al seasons gespeeld of niet?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat nieuwe toernooi had ik in 1 keer gewonnen, gisteravond de 1e 3 wedstrijden en vanmorgen de finaleMet attacking aan gaat het veel beter.
1 wedstrijd om die manager tasks te halen maar ik heb daar geen zin in met mijn bronze en silver teams.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je al seasons gespeeld of niet?
Tot en met divisie 2 kan je makkelijk met silvers omdat de tegenstanders niet zo irritant als in divisie 1 zijn. Daarbij krijg je prima coins bonussen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
1 wedstrijd om die manager tasks te halen maar ik heb daar geen zin in met mijn bronze en silver teams.
Looks nice. Ik ben alleen niet zo weg van die Hoilett, heb zelf Nani op LM en daar ben ik zeer tevreden overquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:28 schreef OudeBok het volgende:
Wat vindt men van dit team ? http://www.futhead.com/fifa/squads/2774198/
Ik ga HAM met Hernandez. 36 uit 40.
Young op links wil niet werken voor mij, Hoilett daarentegen.
CAM wisselt tussen Lampard, Gerrard, Cazorla en Kagawa. Afhankelijk van m'n tegenstander.
Jammer dat Terry zo traag is, vorig jaar vond ik hem echt heel erg goed met 61 pacequote:Op dinsdag 25 december 2012 22:28 schreef OudeBok het volgende:
Wat vindt men van dit team ? http://www.futhead.com/fifa/squads/2774198/
Ik ga HAM met Hernandez. 36 uit 40.
Young op links wil niet werken voor mij, Hoilett daarentegen.
CAM wisselt tussen Lampard, Gerrard, Cazorla en Kagawa. Afhankelijk van m'n tegenstander.
Zo lang je hem maar centraal houdt met 2 snelle buitenste CB's kom je best een eindquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer dat Terry zo traag is, vorig jaar vond ik hem echt heel erg goed met 61 pace
Nani is duurquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Looks nice. Ik ben alleen niet zo weg van die Hoilett, heb zelf Nani op LM en daar ben ik zeer tevreden over
Daar merk je gelukkig niet zo veel vanquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer dat Terry zo traag is, vorig jaar vond ik hem echt heel erg goed met 61 pace
^quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo lang je hem maar centraal houdt met 2 snelle buitenste CB's kom je best een eind
Hoeveel chem hebben je CAM's? En open je gratis pakjes eens.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:46 schreef Spoortie het volgende:
Zojuist derde keer divisie 1 titel op rij gewonnen met dit teampje; http://screencloud.net/v/luXU
Geen geweldig team, maar past heerlijk bij elkaar.
Serie A teamsquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:46 schreef Spoortie het volgende:
Zojuist derde keer divisie 1 titel op rij gewonnen met dit teampje; http://screencloud.net/v/luXU
Geen geweldig team, maar past heerlijk bij elkaar.
Biabiany 5, rest 9. En nee, wacht ik even tot vanavond mee haha.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoeveel chem hebben je CAM's? En open je gratis pakjes eens.
Klopt, zie ook Joe Hart. Wat een beest van een keeper, maar er hangt een prijskaartje van +- 30k aan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor kwaliteit moet je betalen
Ik zou overigens Biabiany wegdoen en Coutinho of Sneijder daar zetten. Misschien Giovinco als je in de trend van LM en RM's op CAM wil blijven. Giovinco is een enorm lekkere speler. Voelt qua snelheid aan als Biabiany, maar Biabiany kan alleen maar snelheid en voor de rest niks. Giovinco wel !quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:48 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Biabiany 5, rest 9. En nee, wacht ik even tot vanavond mee haha.
Podolski moet je niet gebruiken als targetman om ballen vast te houden, daarin is ie echt bagger. Gewoon in een combinerend team doet ie 't prima lijkt mijquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:49 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Klopt, zie ook Joe Hart. Wat een beest van een keeper, maar er hangt een prijskaartje van +- 30k aan.
Was het meer dan waard !
Ben ik trouwens de enige die Podolski echt pure grafbagger vind ?
Ja klopt, maar wacht even met kopen van Giovinco die zo 20k kost. Mijn hele team voor nog geen 20k bij elkaar gehaald.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:51 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik zou overigens Biabiany wegdoen en Coutinho of Sneijder daar zetten. Misschien Giovinco als je in de trend van LM en RM's op CAM wil blijven. Giovinco is een enorm lekkere speler. Voelt qua snelheid aan als Biabiany, maar Biabiany kan alleen maar snelheid en voor de rest niks. Giovinco wel !
Ik pass enorm veel ( 30-50 passes voor m'n spelverdeler per wedstrijd ), en probeer zoveel mogelijk te combineren. Hij werd door elke verdediger geblokt gewoon. Kwam niet aan z'n sterke punt, schieten met z'n linkervoet, toe. Gelijk weer verkocht.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:51 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Podolski moet je niet gebruiken als targetman om ballen vast te houden, daarin is ie echt bagger. Gewoon in een combinerend team doet ie 't prima lijkt mij
Vooral ook uit de duels houden, veel in de diepte of breedte, in de vrije ruimte is het een prima spelerquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:53 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik pass enorm veel ( 30-50 passes voor m'n spelverdeler per wedstrijd ), en probeer zoveel mogelijk te combineren. Hij werd door elke verdediger geblokt gewoon. Kwam niet aan z'n sterke punt, schieten met z'n linkervoet, toe. Gelijk weer verkocht.
Waar speel je op ? Op de 360 is 'ie 10k hooguit. Meestal heb je 'm voor 6-8k.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:52 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wacht even met kopen van Giovinco die zo 20k kost. Mijn hele team voor nog geen 20k bij elkaar gehaald.
PCquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:56 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Waar speel je op ? Op de 360 is 'ie 10k hooguit. Meestal heb je 'm voor 6-8k.
Da's hard nodig als je een eind wil komenquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:59 schreef OudeBok het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van containen ?
Ik krijg heel veel mensen die erop haten..quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's hard nodig als je een eind wil komen
Ik doe het ook vrij veel (voor mijn gevoel dan), maar krijg nooit commentaar. Overigens, als jij een gouden team hebt dat in een toernooi of seasons meedoet, moet je niet verwachten dat je tegen een precies gelijkwaardig ander gouden team speelt, zo zit de wereld nou eenmaal niet in elkaar. Zou vreemd zijn dat als ik met mijn beste team speel (rond de 83 denk ik), alleen maar tegen andere 83-teams zou spelen. Zo wordt het bouwen van een ultiem team redelijk ontmoedigt, want hoe beter je team, hoe beter ook het team van je tegenstanderquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:03 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik krijg heel veel mensen die erop haten..
Goals speel ik doorgaans uit of van afstand met tegen tegenstanders van 85+ rating wel veel sweat goals ( trouwens wtf een 81 rated team tegen een 85 rated team, fucked up matchmaking ? ), maar verdedigen contain ik constant. Krijg alleen maar fuck you etc x-x. Kan aan mij liggen, maar voor mij is het de eenvoudigste en handigste manier om geen tegengoals te krijgen ;o.
Ik krijg alleen maar 85-rated teamsquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik doe het ook vrij veel (voor mijn gevoel dan), maar krijg nooit commentaar. Overigens, als jij een gouden team hebt dat in een toernooi of seasons meedoet, moet je niet verwachten dat je tegen een precies gelijkwaardig ander gouden team speelt, zo zit de wereld nou eenmaal niet in elkaar. Zou vreemd zijn dat als ik met mijn beste team speel (rond de 83 denk ik), alleen maar tegen andere 83-teams zou spelen. Zo wordt het bouwen van een ultiem team redelijk ontmoedigt, want hoe beter je team, hoe beter ook het team van je tegenstander
Misschien heeft het daar wel mee te maken. Ik contain niet, ik gebruik altijd LT om de bal te proberen te pakken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:03 schreef OudeBok het volgende:
[..]
tegen tegenstanders van 85+ rating wel veel sweat goals
Krijg alleen maar fuck you etc x-x.
Zal eens testen hoe dat in z'n werking gaat.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien heeft het daar wel mee te maken. Ik contain niet, ik gebruik altijd LT om de bal te proberen te pakken.
Zou kunnen, mensen hier hebben het geregeld over hele winstreeken die abrupt eindigen, waarna ineens niets meer lukt, en er weinig meer wordt gewonnen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:10 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar 85-rated teams. Dat ontmoedigt ook aardig.
Kan het ook te maken hebben met winstreeksen en zo ? Ik won twintig potjes op een rij tegen verschillende tegenstanders, en krijg nu opeens alleen maar OP teams tegenover me waartegen ik meestal gelijk speel xd.
Denk dat je ook wel lam bent na ruim 25 potjes achter elkaar. Dan wil het gewoon niet meer zo smooth. Na een poosje wordt het gewoon geestdodend xD.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou kunnen, mensen hier hebben het geregeld over hele winstreeken die abrupt eindigen, waarna ineens niets meer lukt, en er weinig meer wordt gewonnen.
Balotelli is een horror voor alle keepers.. Jezus wat knijp ik hem als hij erin komt bij de tegenstander. Tegen zijn kopballen is niemand opgewassen, zelfs geen Diakité..quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zo, heb maar even de druk opgevoerd voor mijn spitsen. Balotelli gekocht. Als RVP en Aguero morgen niet presteren, zit er een knotsgekke zwarte man met geblondeerde hanekam op de bank die het wel even voor komt doen
Enige jammere is dat ik nooit met crosses speel, ik probeer altijd tikkie-takkie.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:18 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Balotelli is een horror voor alle keepers.. Jezus wat knijp ik hem als hij erin komt bij de tegenstander. Tegen zijn kopballen is niemand opgewassen, zelfs geen Diakité..
Ik kwam eens in de silver finale tegen een team met 57 chem oid, makkie dacht ik. Zijn enige speler met 9 chem was een zilveren LW van Real, en die knalde er zo even 5 in. Trauma.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het niveau bij het bronze toernooi is nu blijkbaar zo laag dat ik zelfs in de finale een starter team met slechte chemistry tegenkomDat is natuurlijk makkelijk winnen dan.
Zelfde hier. Alleen als je tegen een stel kasten van CB's staat lukt dat niet meer zo, hah.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Enige jammere is dat ik nooit met crosses speel, ik probeer altijd tikkie-takkie.
Tegen diezelfde kasten van CB's zijn crosses vaak nog moeilijker.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:21 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Zelfde hier. Alleen als je tegen een stel kasten van CB's staat lukt dat niet meer zo, hah.
Ook. Afwisseling is the key in zulke gevallen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tegen diezelfde kasten van CB's zijn crosses vaak nog moeilijker.
Constant sprint + A ingedrukt houden. Dan blijft je verdediger de speler volgen en is hij bijna niet meer vatbaar voor skill moves en zulks. Je laat de AI dan bijna al het werk doen, in plaats van zelf je skills te gebruiken, wat eigenlijk het doel was van tactical defending.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:40 schreef Jelle_96 het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat is cointainen precies?
Welke speler gebruik je? Krijg je voor een lagere rating speler ook meer punten?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik sta in de top 100 van die free kick skill challengeEindelijk ging het zoals het zou moeten en ik scoorde 154.546 terwijl ik iets meer dan 142.000 nodig had. Daarvoor was mijn record iets van 130k
Ik gebruik Matland, een 61 rated speler met 85 FK acc, 83 shot power en 81 curve. Zijn vrije trappen zijn te goedquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Welke speler gebruik je? Krijg je voor een lagere rating speler ook meer punten?
Thanks, stond bij mij dus bekend als de term 'auto-verdedigen'quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:47 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Constant sprint + A ingedrukt houden. Dan blijft je verdediger de speler volgen en is hij bijna niet meer vatbaar voor skill moves en zulks. Je laat de AI dan bijna al het werk doen, in plaats van zelf je skills te gebruiken, wat eigenlijk het doel was van tactical defending.
10euroquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat kost een nieuwe code op de PS3 om online Fifa 13 te kunnen spelen?
Ik zeg JAquote:Op woensdag 26 december 2012 00:04 schreef Thorb het volgende:
JA OF NEE.
Duurt wel even voordat ik mezelf de trap op heb gehesen
?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |