abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5575181
Rechtser dan dit kan het haast niet. Kafka laat hen hooguit ongemoeid omdat ze niet blank zijn.

Overigens doet het me onnoemelijk veel plezier dat er ook nog een 'Karel Martel' op dat forum rondstruint.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  woensdag 28 augustus 2002 @ 19:43:42 #27
28156 qbus
Walk of fame.
pi_5575382
Dat soort gasten zijn werkelijk waar zuhm kotsen!

Anderzijds: Waarom zouden dit soort extreem rechtse gedachtes eigenlijk gefiltert moeten worden

Wat mij betreft mag iedereen zijn/haar mening openlijk ventileren, zodat de buitenwereld kan zien wat voor (enge) gedachtes sommigen erop nahouden! We willen toch geen wereld vol gesencureerde onzin

pi_5575521
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 19:13 schreef DJ-L3 het volgende:

[..]

Ik zo'n idee dat de topicstarter helemaal geen mailtje gestuurd heeft.

maar ja, jij hebt wel vaker verkeerde ideeën

ik heb een mailtje gestuurd naar MDI
kafka heb ik geen emailadres van en de site is niet te bereiken momenteel
en ik heb een mailtje gestuurd naar network54.com

het haalt allemaal waarschijnlijk niks uit, maar ik heb het wel gedaan...

woensdag 28 augustus 2002 @ 19:58:37 #29
34219 DJ-L3
memento mori..
pi_5575569
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 19:55 schreef realist_ik het volgende:

[..]

maar ja, jij hebt wel vaker verkeerde ideeën

ik heb een mailtje gestuurd naar MDI
kafka heb ik geen emailadres van en de site is niet te bereiken momenteel
en ik heb een mailtje gestuurd naar network54.com

het haalt allemaal waarschijnlijk niks uit, maar ik heb het wel gedaan...

Nou, dan wachten we eerst een reactie af alvorens we kafka en het MDI er van te beschuldigen dat ze niks doen. Ze kunnen overigens niks doen omdat de server in het buitenland staat, zoals je al 10 keer hebt kunnen lezen.
Carpe diem !
  woensdag 28 augustus 2002 @ 20:01:53 #30
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5575610
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 15:04 schreef DJ-L3 het volgende:
Staat op een buitenlandse server, evenals polinco. Ook al zo'n site. Waarom maak je je daar niet druk over eigenlijk ?
Goed argument.
Er is nog iemand die zo iets stouts doet dus het telt niet.

Ga ik voortaan ook zeggen. Let op, ik schop iemand helemaal de tering, gewoon omdat ik dat leuk vind.
Word ik opgepakt, zeg ik, JAAA!!! maar dat doet Henk van der Waal ook! JAAA!!! Waarom maakt je je daar niet druk over eigenlijk, AGENT?

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  woensdag 28 augustus 2002 @ 20:20:32 #31
35067 3NtR0pY
F*ck Authority
pi_5575875
Ik vind het dus wel keimegaoneerlijk dat die $*$% buitenlanders mogen zeggen wat ze willen over de ongelovige honden, maar als ik nog maar de woorden vuile en turk samen in een zin gebruik heb ik de flikken al op men dak! Dixit Pim Fortuyn: De islam is een achterlijke godsdienst. Geen commentaar.
[url]http://www28.brinkster.com/keitaro0123[/url]
pi_5575924
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 20:20 schreef 3NtR0pY het volgende:
Ik vind het dus wel keimegaoneerlijk dat die $*$% buitenlanders mogen zeggen wat ze willen over de ongelovige honden, maar als ik nog maar de woorden vuile en turk samen in een zin gebruik heb ik de flikken al op men dak! Dixit Pim Fortuyn: De islam is een achterlijke godsdienst. Geen commentaar.
pas op,daalijk word je weer door een stelletje gekken hier beschuldigt dat je een racist bent enzo en gaan ze "delen" van je post quoten om zo maar door te zeuren.

maar ik begrijp je wel ja,maar dat maakt die gelovige honden toch niks uit wat ze zeggen over ons westerlingen

ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  woensdag 28 augustus 2002 @ 20:29:29 #33
35067 3NtR0pY
F*ck Authority
pi_5575997
Sorry als iemand mijn vorige reactie interpreteert als racisme, ik ben geen racist, ik vind alleen dat zij volgens dezelfde regels behandeld moeten worden als wij en niet telkens bevoordeeld mogen worden
[url]http://www28.brinkster.com/keitaro0123[/url]
pi_5576056
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 20:29 schreef 3NtR0pY het volgende:
Sorry als iemand mijn vorige reactie interpreteert als racisme, ik ben geen racist, ik vind alleen dat zij volgens dezelfde regels behandeld moeten worden als wij en niet telkens bevoordeeld mogen worden
dat bedoel ik,het is niet racistisch maar sommige denken van wel(onterecht) net als je niet op buitenlandse vrouwen valt dat dat racisme zou zijn(pas nog geweest hier ergens).
  woensdag 28 augustus 2002 @ 21:30:35 #35
34219 DJ-L3
memento mori..
pi_5576854
quote:
Aanzetten tot haat is nog steeds verboden in Nederland, vandaar dat de site gehost wordt in de VS. En polinco is net zo'n site, maar dan voor "den rasechten hollander", daar mag je die flauwekul van je wel posten. En je hebt duidelijk niks van Fortuyn begrepen.
Carpe diem !
pi_5577544
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 21:30 schreef DJ-L3 het volgende:

[..]

Aanzetten tot haat is nog steeds verboden in Nederland, vandaar dat de site gehost wordt in de VS. En polinco is net zo'n site, maar dan voor "den rasechten hollander", daar mag je die flauwekul van je wel posten. En je hebt duidelijk niks van Fortuyn begrepen.

dit is geen aanzetten tot haat,beter lezen aub
pi_5578579
quote:
Flikker toch op zeurpiet. Als jij een server in Amerika huurt mag je al je domme bullshit vrijelijk verkondigen net als die gasten van het forum waar het hier om gaat. Loop de zaken asjeblieft niet te chargeren.
Unox, the worst operating system.
pi_5580065
Moet je voor de grap eens kijken in sommige topics op -edit- link weggehaald -edit-
Ik heb me echt gigantisch zitten ergeren aan die lui.. denigrerend praten over blonde hollandse meisjes en lompe nederlandse boeren... ik heb me daar maar niet geregistreerd, omdat ik me daar dan toch kwaad zou gaan zitten maken.. en dat is nou net iets wat ik niet meer wil doen...

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 29-08-2002 10:30]

donderdag 29 augustus 2002 @ 01:43:18 #39
34219 DJ-L3
memento mori..
pi_5580683
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 00:33 schreef LangeJan het volgende:
Moet je voor de grap eens kijken in sommige topics op -edit-
Ik heb me echt gigantisch zitten ergeren aan die lui.. denigrerend praten over blonde hollandse meisjes en lompe nederlandse boeren... ik heb me daar maar niet geregistreerd, omdat ik me daar dan toch kwaad zou gaan zitten maken.. en dat is nou net iets wat ik niet meer wil doen...
Gelukkig wordt hier nooit denigrerend over marokkanen gepraat ...

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 29-08-2002 10:30]

Carpe diem !
pi_5580706
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 01:43 schreef DJ-L3 het volgende:

[..]

Gelukkig wordt hier nooit denigrerend over marokkanen gepraat ...

Nee, gelukkig niet. Voor je het weet laten ze een vliegtuig op je kop neerstorten
  donderdag 29 augustus 2002 @ 04:47:45 #41
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_5581510
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 20:01 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Goed argument.
Er is nog iemand die zo iets stouts doet dus het telt niet.

Ga ik voortaan ook zeggen. Let op, ik schop iemand helemaal de tering, gewoon omdat ik dat leuk vind.
Word ik opgepakt, zeg ik, JAAA!!! maar dat doet Henk van der Waal ook! JAAA!!! Waarom maakt je je daar niet druk over eigenlijk, AGENT?

Het gaat erom dat deze site op een server in de VS staat en je er dus niks aan kan doen...
Zoals al eerder gezegd weegt daar het recht op vrije meningsuiting zwaarder dan het verbod op discriminatie, of je dat nou leuk vindt of niet. Er kan dus niks aan gedaan worden.
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_5581789
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 16:52 schreef realist_ik het volgende:

[..]

Volgens mij kun je dat niet met elkaar vergelijken.
Daar gaat absoluut geen dreiging van uit... kan wel schokkend zijn enzo, maar er wordt niet opgeroepen om ergens wat moskeeën of synagoges plat te branden.

Wel dus.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 29 augustus 2002 @ 08:50:50 #43
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5581929
-edit- X-Ray, het gaat hier over dat forum, en waarom dat niet uit de lucht is. Jouw opmerking draait de discussie weer een heel andere kant uit en is dus offtopic. Ik wil dit topic, nadat ik heb nagevraagd aan een FA (als die online komt) of de links mogen blijven staan, gewoon tot de oorspronkelijke discussie beperken. -edit-

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 29-08-2002 09:51]

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_5582111
-edit- reactie op offtopic opmerking -edit-

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 29-08-2002 09:52]

pi_5582237
-edit- reactie op offtopic opmerking -edit-

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 29-08-2002 09:52]

donderdag 29 augustus 2002 @ 09:48:56 #46
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5582272
-edit- offtopic -edit-

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 29-08-2002 09:53]

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_5582335
het ging toch wel heel zeker over het gedachtengoed van de users van betreffend forum

hoezo offtopic dan?

pi_5582366
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 09:55 schreef realist_ik het volgende:
het ging toch wel heel zeker over het gedachtengoed van de users van betreffend forum

hoezo offtopic dan?

X-Ray geeft een mening/oplossing aangaande mensen van buitenlandse afkomst die hier in Nederland wonen, dat mag, maar de mening die hij hier verwoordde had gewoon helemaal niets met die site te maken en draaide het gesprek een heel andere wending op. Dus dat was wel degelijk offtopic.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 29 augustus 2002 @ 09:59:04 #49
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_5582376
[edit]verwijderd[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 29-08-2002 10:02]

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 29 augustus 2002 @ 10:00:39 #50
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5582394
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 09:58 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

X-Ray geeft een mening/oplossing aangaande mensen van buitenlandse afkomst die hier in Nederland wonen, dat mag, maar de mening die hij hier verwoordde had gewoon helemaal niets met die site te maken en draaide het gesprek een heel andere wending op. Dus dat was wel degelijk offtopic.

Verwijder je ook even de off-topic opmerkingen van Verballeke en Ulx dan, lief off-topic prinssesje?

Of is dat niet zo eng? Immers, je zou maar logisch beredeneren he?

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')