Overigens doet het me onnoemelijk veel plezier dat er ook nog een 'Karel Martel' op dat forum rondstruint.
Anderzijds: Waarom zouden dit soort extreem rechtse gedachtes eigenlijk gefiltert moeten worden
Wat mij betreft mag iedereen zijn/haar mening openlijk ventileren, zodat de buitenwereld kan zien wat voor (enge) gedachtes sommigen erop nahouden! We willen toch geen wereld vol gesencureerde onzin
quote:maar ja, jij hebt wel vaker verkeerde ideeën
Op woensdag 28 augustus 2002 19:13 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Ik zo'n idee dat de topicstarter helemaal geen mailtje gestuurd heeft.
ik heb een mailtje gestuurd naar MDI
kafka heb ik geen emailadres van en de site is niet te bereiken momenteel
en ik heb een mailtje gestuurd naar network54.com
het haalt allemaal waarschijnlijk niks uit, maar ik heb het wel gedaan...
quote:Nou, dan wachten we eerst een reactie af alvorens we kafka en het MDI er van te beschuldigen dat ze niks doen. Ze kunnen overigens niks doen omdat de server in het buitenland staat, zoals je al 10 keer hebt kunnen lezen.
Op woensdag 28 augustus 2002 19:55 schreef realist_ik het volgende:[..]
maar ja, jij hebt wel vaker verkeerde ideeën
ik heb een mailtje gestuurd naar MDI
kafka heb ik geen emailadres van en de site is niet te bereiken momenteel
en ik heb een mailtje gestuurd naar network54.comhet haalt allemaal waarschijnlijk niks uit, maar ik heb het wel gedaan...
quote:Goed argument.
Op woensdag 28 augustus 2002 15:04 schreef DJ-L3 het volgende:
Staat op een buitenlandse server, evenals polinco. Ook al zo'n site. Waarom maak je je daar niet druk over eigenlijk ?
Ga ik voortaan ook zeggen. Let op, ik schop iemand helemaal de tering, gewoon omdat ik dat leuk vind.
Word ik opgepakt, zeg ik, JAAA!!! maar dat doet Henk van der Waal ook! JAAA!!! Waarom maakt je je daar niet druk over eigenlijk, AGENT?
quote:pas op,daalijk word je weer door een stelletje gekken hier beschuldigt dat je een racist bent enzo en gaan ze "delen" van je post quoten om zo maar door te zeuren.
Op woensdag 28 augustus 2002 20:20 schreef 3NtR0pY het volgende:
Ik vind het dus wel keimegaoneerlijk dat die $*$% buitenlanders mogen zeggen wat ze willen over de ongelovige honden, maar als ik nog maar de woorden vuile en turk samen in een zin gebruik heb ik de flikken al op men dak! Dixit Pim Fortuyn: De islam is een achterlijke godsdienst. Geen commentaar.
maar ik begrijp je wel ja,maar dat maakt die gelovige honden toch niks uit wat ze zeggen over ons westerlingen
quote:dat bedoel ik,het is niet racistisch maar sommige denken van wel(onterecht) net als je niet op buitenlandse vrouwen valt dat dat racisme zou zijn(pas nog geweest hier ergens).
Op woensdag 28 augustus 2002 20:29 schreef 3NtR0pY het volgende:
Sorry als iemand mijn vorige reactie interpreteert als racisme, ik ben geen racist, ik vind alleen dat zij volgens dezelfde regels behandeld moeten worden als wij en niet telkens bevoordeeld mogen worden
quote:Aanzetten tot haat is nog steeds verboden in Nederland, vandaar dat de site gehost wordt in de VS. En polinco is net zo'n site, maar dan voor "den rasechten hollander", daar mag je die flauwekul van je wel posten. En je hebt duidelijk niks van Fortuyn begrepen.
Ik vind het dus wel keimegaoneerlijk dat die $*$% buitenlanders mogen zeggen wat ze willen over de ongelovige honden, maar als ik nog maar de woorden vuile en turk samen in een zin gebruik heb ik de flikken al op men dak! Dixit Pim Fortuyn: De islam is een achterlijke godsdienst. Geen commentaar.
quote:dit is geen aanzetten tot haat,beter lezen aub
Op woensdag 28 augustus 2002 21:30 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Aanzetten tot haat is nog steeds verboden in Nederland, vandaar dat de site gehost wordt in de VS. En polinco is net zo'n site, maar dan voor "den rasechten hollander", daar mag je die flauwekul van je wel posten. En je hebt duidelijk niks van Fortuyn begrepen.
quote:Flikker toch op zeurpiet. Als jij een server in Amerika huurt mag je al je domme bullshit vrijelijk verkondigen net als die gasten van het forum waar het hier om gaat. Loop de zaken asjeblieft niet te chargeren.
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 29-08-2002 10:30]
quote:Gelukkig wordt hier nooit denigrerend over marokkanen gepraat ...
Op donderdag 29 augustus 2002 00:33 schreef LangeJan het volgende:
Moet je voor de grap eens kijken in sommige topics op -edit-
Ik heb me echt gigantisch zitten ergeren aan die lui.. denigrerend praten over blonde hollandse meisjes en lompe nederlandse boeren... ik heb me daar maar niet geregistreerd, omdat ik me daar dan toch kwaad zou gaan zitten maken.. en dat is nou net iets wat ik niet meer wil doen...
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 29-08-2002 10:30]
quote:Nee, gelukkig niet. Voor je het weet laten ze een vliegtuig op je kop neerstorten
Op donderdag 29 augustus 2002 01:43 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Gelukkig wordt hier nooit denigrerend over marokkanen gepraat ...
quote:Het gaat erom dat deze site op een server in de VS staat en je er dus niks aan kan doen...
Op woensdag 28 augustus 2002 20:01 schreef X-Ray het volgende:[..]
Goed argument.
Er is nog iemand die zo iets stouts doet dus het telt niet.Ga ik voortaan ook zeggen. Let op, ik schop iemand helemaal de tering, gewoon omdat ik dat leuk vind.
Word ik opgepakt, zeg ik, JAAA!!! maar dat doet Henk van der Waal ook! JAAA!!! Waarom maakt je je daar niet druk over eigenlijk, AGENT?
quote:Wel dus.
Op woensdag 28 augustus 2002 16:52 schreef realist_ik het volgende:[..]
Volgens mij kun je dat niet met elkaar vergelijken.
Daar gaat absoluut geen dreiging van uit... kan wel schokkend zijn enzo, maar er wordt niet opgeroepen om ergens wat moskeeën of synagoges plat te branden.
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 29-08-2002 09:51]
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 29-08-2002 09:52]
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 29-08-2002 09:52]
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 29-08-2002 09:53]
hoezo offtopic dan?
quote:X-Ray geeft een mening/oplossing aangaande mensen van buitenlandse afkomst die hier in Nederland wonen, dat mag, maar de mening die hij hier verwoordde had gewoon helemaal niets met die site te maken en draaide het gesprek een heel andere wending op. Dus dat was wel degelijk offtopic.
Op donderdag 29 augustus 2002 09:55 schreef realist_ik het volgende:
het ging toch wel heel zeker over het gedachtengoed van de users van betreffend forumhoezo offtopic dan?
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 29-08-2002 10:02]
quote:Verwijder je ook even de off-topic opmerkingen van Verballeke en Ulx dan, lief off-topic prinssesje?
Op donderdag 29 augustus 2002 09:58 schreef ElizabethR het volgende:[..]
X-Ray geeft een mening/oplossing aangaande mensen van buitenlandse afkomst die hier in Nederland wonen, dat mag, maar de mening die hij hier verwoordde had gewoon helemaal niets met die site te maken en draaide het gesprek een heel andere wending op. Dus dat was wel degelijk offtopic.
Of is dat niet zo eng? Immers, je zou maar logisch beredeneren he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |