abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134881396
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 09:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De sportschool is echt overschat bij afvallen. Waarmee ik niet zeg dat je er niet naartoe moet want het is wel goed voor je conditie en kracht. Maar als je echt wel afvallen moet je gewoon stoppen met eten van vet, suiker en koolhydraten.
En goed slapen en stress vermijden.

Een tijd lang (overwegend) vegetarisch eten doet ook wonderen.
pi_134882096
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 15:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Och .. ben al 3 maanden niet naar de kapper geweest, paar dagen baardje en 2e hands kleding. Zelfs dat boeit geen fuck (al houd ik mezelf natuurlijk gewoon schoon, maar dat lijkt me logisch). Dat 2e ben ik het wel enorm mee eens.

TS, zie een vrouw ook eens als een gewoon mens, met een hele eigen wereld en leven, met wie je een conversatie kan hebben, zonder dat er meteen iets achter zit. Je zou denken dat dat heel logisch klinkt, maar het is totaal niet wat je nu doet. Die vrouwen zijn nu niets meer dan actoren (nog net geen objecten) in jouw leven die jij wil hebben om je gelukkig te voelen / meer status / whatever.

TS, al die positieve veranderingen die je wil gaan doorvoeren zijn stuk voor stuk erg leuk, en zullen je vast helpen, maar ze komen imo wel vanuit een verkeerde motivatie.

Verander jezelf nooit voor anderen. Probeer de persoon te worden die jij wilt zijn, wat jij belangrijk vindt en wat jij wil doen. Niet de persoon waarvan je denkt dat anderen die leuk zullen vinden.

Blij leren zijn met jezelf. Afhankelijk zijn van anderen voor je geluk / validatie gaat hooguit een tijdelijke oplossing zijn.
Oh maar je hoeft ook echt niet elke week naar de kapper, of gloednieuwe kleding te kopen. En ik bedoel met zwerverbaard dat je niet van die plukken zo links en rechts laat staan alsof je net voor het eerst haren op je kin krijgt.
Ik bedoel gewoon te zeggen dat het moet lijken alsof je er wel enige moeite aan besteedt. Af en toe naar de kapper, af en toe even scheren of wat dan ook, en kleding die niet uitgelubberd of uit 1953 komt aandoen. We hoeven er inderdaad niet allemaal als Jan Kooijman bij te lopen, gelukkig niet zeg. Maar je snapt m'n punt dan toch wel? ;)
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')