Uiteraardquote:
Dan ben je ziek geworden door iets anders dan rauw vlees...ik durf geen suggestie te doen.quote:
Doe je er van die overheerlijke vegetarische balletjes op?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:23 schreef BestIEverHad het volgende:
Gourmetten vind ik juist gezellig, voordeel is dat ik vlees haat dus hoef ik het niet half rauw te eten.
Dit.quote:
En dit.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:23 schreef BestIEverHad het volgende:
Gourmetten vind ik juist gezellig, voordeel is dat ik vlees haat dus hoef ik het niet half rauw te eten.
Nee, maar het duurt gewoon uren voor je vlees eindelijk eens gaar is en omdat je op een gegeven moment het geduld verliest eet je het rauw opquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan ben je ziek geworden door iets anders dan rauw vlees...ik durf geen suggestie te doen.Heeft je familie vreemde gewoontes TS?
Ik ben niet vegetarisch, ik lust alleen geen vlees (koe e.d.), wel kip enzo.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Doe je er van die overheerlijke vegetarische balletjes op?
Dan moeten ze er niet zulke grote brokken opgooien, halve koeien worden inderdaad niet gaar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee, maar het duurt gewoon uren voor je vlees eindelijk eens gaar is en omdat je op een gegeven moment het geduld verliest eet je het rauw op
Kip is ook vlees hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:26 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ik ben niet vegetarisch, ik lust alleen geen vlees (koe e.d.), wel kip enzo.Ik doe er gewoon meestal groenten in
Ohh...haha, dat kan ook. Mja, heb je niet het idee dat je meer wilt dan alleen een schepje groenten?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:26 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ik ben niet vegetarisch, ik lust alleen geen vlees (koe e.d.), wel kip enzo.Ik doe er gewoon meestal groenten in
Ja okequote:
Struisvogel dan...is ook gevogelte.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:28 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ja okemaar lust geen koe of varken ofzo, alleen kip en vis.
Zit slechts tussen de oren.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:28 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ja okemaar lust geen koe of varken ofzo, alleen kip en vis.
Nee niet echt, ik kan er zelfs niet aan denken om koe of varken te eten, gatverdammequote:Op dinsdag 25 december 2012 01:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ohh...haha, dat kan ook. Mja, heb je niet het idee dat je meer wilt dan alleen een schepje groenten?
Ik pleur de brokken die uit zo'n schotel komen op dat ding dus dat moet goed zijnquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan moeten ze er niet zulke grote brokken opgooien, halve koeien worden inderdaad niet gaar.Dunne plakjes vlees e.d. wel
en neem meer dan 1 pannetje....gratis tip.
![]()
Ik vind het écht vies, ik lust zelfs geen kippenpoten ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zit slechts tussen de oren.
Dat is nou net het praktische van gourmetten; je kookt waar je eet.. Je hoeft dus geen hele pan stamppot in één keer klaar te maken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ohh...haha, dat kan ook. Mja, heb je niet het idee dat je meer wilt dan alleen een schepje groenten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |