abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120738974
Ey beepz,

Uhm, nu wil ik een varsity jacket bestellen van Obey, deze: http://www.urbanoutfitter(...)tail.jsp?id=24749491

Ik draag nooit Obey, aangezien iedereen het draagt, maar deze heb ik bij niemand gezien, valt Obey groot uit?

Ik ben 1.80 en weeg 60 kilo, dus best dun, maar wat is nou de beste maat? Maat m of s. Zelf heb ik kleren van maat m en s, wat ik opmerk ik dat maat s mij vaker beter past, maar heb wel maat m jassen die mij passen.

Kennen jullie dit probleem ook? Dat je tussen 2 maten inzit? Ik weet dus niet of ik de jacket moet bestellen of niet, hij komt uit Engeland, als ik hem bestel en wil eigenlijk geen gezeik met retour etc, zal ik hem gewoon bestellen of? Er is enkel maat s overigens, dus bestellen of laten liggen? Wil hem overigens erg graag..
pi_120739215
M
pi_120739282
XL

Om het simpel te zeggen, altijd net wat groter doen, zeker bij bombers/varsity jacks. Desnoods doe je er nog een trui/vest onder.
pi_120739805
zoiezo M

als je S pakt heb je de kans dat het te klein valt en dan liever ietsje te groot dan te klein

vind het trouwens wel vet om baggy kleding te dragen

maarja smaken verschillen dan wel weer

en gezien jouw lengte zou ik zoiezoo voor een M gaan, ik ben zelf 1,87 weeg 73 kg behoorlijk mager maar ik koop altijd XL en soms L want kleiner dat trek ik echt niet
A little learning is a dangerous thing.
pi_120740104
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 22:06 schreef Crazy-Al het volgende:
XL

Om het simpel te zeggen, altijd net wat groter doen, zeker bij bombers/varsity jacks. Desnoods doe je er nog een trui/vest onder.
of dit ja, en dan zo een bruine sweater zonder kap deronder aandoen

dan is het pas vet.. heb je zo een beetje die skaterlook maarja nogmaals maken verschillen :p
A little learning is a dangerous thing.
pi_120740218
1,80 meter zijn en 60 kilo wegen... :').

Gast.
  dinsdag 25 december 2012 @ 00:10:22 #7
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_120744671
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 22:26 schreef zarGon het volgende:
1,80 meter zijn en 60 kilo wegen... :').

Gast.
Wat is jou lengte en breedte dan :p
pi_120744953
Als je slim bent pas je het model van deze jas ergens in de winkel. En dan bestel je hem voor een lagere prijs op een webshop. Of koop hem in verschillende maten en stuurt de jassen terug die te groot/klein zijn.

Ik denk dat een M te klein zal zijn.
Draag zelf een jas van de H&M in maat L en ben maar 1.65. Je jas moet lekker los zitten zodat je goed kan bewegen.
Over 9000!
pi_120747878
Ik ben even lang en 5 kilo zwaarder en ik draag altijd M in Obey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')