quote:Op donderdag 27 december 2012 07:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Jammer RD... Echt eentje van de categorie "been there done that" dus.
Goed bezig!!quote:Op donderdag 27 december 2012 07:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
maar ja, snel vergeten en vooruit kijken naar alle leuke evenementen die voor komend jaar op de loopkalender staan.
That's the spirit!quote:Op donderdag 27 december 2012 07:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
maar ja, snel vergeten en vooruit kijken naar alle leuke evenementen die voor komend jaar op de loopkalender staan.
Ja want kerst vieren ze alleen in Nederlandquote:Op donderdag 27 december 2012 09:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed zowij denken erover volgend jaar toch maar het land uit te vluchten...
volgens mij komt Guppers net uit een land terug waar kerst toch wel een beetje te ontwijken is met de grootste moslimpopulatie ter wereldquote:Op donderdag 27 december 2012 09:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja want kerst vieren ze alleen in Nederland
datquote:Op donderdag 27 december 2012 09:38 schreef Jumparound het volgende:
gister valsgespeeld om mn pr op de km te verbreken
een mooi hellend stuk gevonden om omlaag te rennen, remmen los en lopen maar!
http://goo.gl/maps/F0UTT
cheaterquote:Op donderdag 27 december 2012 09:38 schreef Jumparound het volgende:
gister valsgespeeld om mn pr op de km te verbreken
een mooi hellend stuk gevonden om omlaag te rennen, remmen los en lopen maar!
http://goo.gl/maps/F0UTT
nee hoorquote:
ik probeerde nog IDDQD in te toetsen om mn garmin, maar dat werkte nietquote:
volgende keer zal ik het heuvel op proberenquote:Op donderdag 27 december 2012 09:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
even de unlike knop zoeken op endo
zo mag ik het horen, dat is tenminste mannentaal!!quote:Op donderdag 27 december 2012 09:43 schreef Jumparound het volgende:
[..]
volgende keer zal ik het heuvel op proberen
Veel plezier met je garminquote:Op donderdag 27 december 2012 09:47 schreef hatsaflats het volgende:
Aangezien het nog geen 2013 is en ik dit jaar toch niet mee doe met de challenge heb ik vandaag een "boehoe ik kan niet lopen want ik moet een paper schrijven"-dag. En als het goed is komt morgen m'n Garmin, dus heb ik nog een extra reden om morgen te gaan lopen in plaats van vandaag
quote:Op donderdag 27 december 2012 09:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
even de unlike knop zoeken op endo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |