jullie zullen wel denken wat voor meloot denkt nou weer dat er een ww3 komt, maar ik denk dat dit mogelijk een oorzaak word ! =(
voor dat je veder leest let niet op me falende Nederlands !
Nederland stuurt patriots naar Turkije omdat Turkije niet de juiste voertuigen of systemen hebben om alle raketten tegen te houden die van Syrië afkomstig zijn. nu Nederland patriots daar neer zet hoeven ze niet meer bang te zijn voor mogelijke raket aanvallen vanuit syrië zal Turkije een groot grondoffensief beginnen tegen syrië aangezien dat rusland bondgenoten van syrië zijn ( of wapen aanleveren of wat ze doen ) zal het mogelijk zijn dat rusland er mee gaat bemoeien?
ik wil de gevolgen niet weten wat er gebeurt als rusland er mee zich zal gaan bemoeien.
en wat ook mogelijk mee gaat spelen is de finacele crisis, in europa/amerika gaat het niet helemaal perfect maar in china word de economie steeds beter en steker, en dan weer terug te komen over het midden oosten zal amerika iran niet binnen vallen voor hun nucleare programma *kuch olie*??
om dit verhaalt je kort te maken:
kan er een ww3 onstaan door de onrust in het middenoosten en de finacele crisis ?
laat je mening A.U.B even achter
en ga niet zitten haten