Als iemand zo'n code over heeft, en hij nu nog werkt, hou ik me aanbevolenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, die gast heeft meerdere codes aangevraagd, en wordt er nu aan herinnerd dat hij die ene code nog niet gebruikt heeft. Ik heb dat mailtje ook gekregen, op het mailadres waar ik een nog-niet-gebruikte code naartoe heb laten sturen toen ooit.
De code in die mail kan hij dus gewoon aan iemand anders geven oid, of op 1 februari laten verlopen.
even je dump analyzeren om de boosdoender te vinden !quote:
Ja, volgens mij wel!quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:26 schreef gijsman het volgende:
door windows 8 ben ik nu continue beschikbaar om te chatten terwijl ik dat niet wil.
helpt het uitzetten van de berichten "tegel" zodat ik niet beschikbaar ben om te chatten?
Nee. Ik kreeg een echte blauwe scherm.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt een blauwe screensaver ingesteld?
Na één blauw scherm vind ik dat nog niet de moeite.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
even je dump analyzeren om de boosdoender te vinden !
http://blogs.microsoft.nl(...)-simpele-manier.aspx
Dat eerste is volgens mij via metro scherm, ga je met je muis over bureaublad, rechtermuisknop, staat rechtsonderin alle apps en dan staan daar de accessoires etc.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:55 schreef Iwanius het volgende:
Vragen:
Heeft Windows 8 een startbalk die wij kennen van vorige Windows edities?
Ik wilde namelijk mijn bureau accessoires,wordpad e.d.vinden.
Ik heb dus Windows 8 Pro gekocht en ik wilde na installatie van Windows 8
(64bit) het allemaal activeren en de meegeleverde code werkt niet!
Oplossingen?
Niet onbelangrijk: Ik draai het op een Mac met Paralells 8.
Bedankt maar ik heb intussen mijn probleem met activatie gevonden en wel dat ik een upgrade heb gekocht en geen volledige Windows 8 versie en ik daardoor niet de boel kan activeren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat eerste is volgens mij via metro scherm, ga je met je muis over bureaublad, rechtermuisknop, staat rechtsonderin alle apps en dan staan daar de accessoires etc.
wat voor key heb je en hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Bedankt maar ik heb intussen mijn probleem met activatie gevonden en wel dat ik een upgrade heb gekocht en geen volledige Windows 8 versie en ik daardoor niet de boel kan activeren.![]()
M.a.w ik moet even W7 of Windows XP installeren en dan een upgrade doen met de aangeschafte Windows 8 pro versie. Blijf ik met deze versie werken dan zal deze ondanks de aankoop na 30 dagen niet meer werken zegt de helpdesk.![]()
Ik peins erover om de aankoop terug te brengen alleen weet ik niet of de Media Markt dit terug neemt.
Je hebt nu dus Win8 geinstalleerd met de trial-periode? Probeer nu nog eens de installatie te doorlopen, bij vorige Windowsen pakte hij dan de geinstalleerde trial-versie als geldige eerdere licentie en kon je met een upgrade-versie een clean-install doen (precies wat jij wil dus)quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Bedankt maar ik heb intussen mijn probleem met activatie gevonden en wel dat ik een upgrade heb gekocht en geen volledige Windows 8 versie en ik daardoor niet de boel kan activeren.![]()
M.a.w ik moet even W7 of Windows XP installeren en dan een upgrade doen met de aangeschafte Windows 8 pro versie. Blijf ik met deze versie werken dan zal deze ondanks de aankoop na 30 dagen niet meer werken zegt de helpdesk.![]()
Ik peins erover om de aankoop terug te brengen alleen weet ik niet of de Media Markt dit terug neemt.
volgens mij zie je per update in je update history een link naar meer informatie of anders een kb nummer. Met dat kb nummer kun je vaak in de Microsoft knowledgebase terecht voor meer informatie over de bewuste fix.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:19 schreef De_Guidance het volgende:
Heb de laatste tijd redelijk wat updates. Nu ben ik benieuwd wat voor soort updates dat zijn.
Kan ik dat ergens desnoods online terugzien?
In eerdere Windows versies kon je altijd wel het type zien (beveiliging/bugfix/etc)
http://tweakers.net/nieuw(...)ronde-microsoft.htmlquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:19 schreef De_Guidance het volgende:
Heb de laatste tijd redelijk wat updates. Nu ben ik benieuwd wat voor soort updates dat zijn.
Kan ik dat ergens desnoods online terugzien?
In eerdere Windows versies kon je altijd wel het type zien (beveiliging/bugfix/etc)
ik lees wisselende verhalen: de een zegt dat je kan voldoen zonder XP te installeren; de ander spreekt dit tegenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:31 schreef gogosweden het volgende:
Even een vraag. Als ik een upgrade licentie koop (met dvd) hoe moet ik dan doen om een oude liggende xp code te gebruiken voor een upgrade?
Xp installeren --> activeren --> win8 dvd er in en installeren terwijl ik 64bit kies?
Hoe moet dat als ik later mijn pc dan eens wil herinstalleren? moet ik dan weer eerst XP er op knallen?
ok, dan zullen we zienquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik lees wisselende verhalen: de een zegt dat je kan voldoen zonder XP te installeren; de ander spreekt dit tegen
Ik word er gek van want ik heb nu op Paralells 8 Windows XP geïnstalleerd en ernaast Windows 8.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je hebt nu dus Win8 geinstalleerd met de trial-periode? Probeer nu nog eens de installatie te doorlopen, bij vorige Windowsen pakte hij dan de geinstalleerde trial-versie als geldige eerdere licentie en kon je met een upgrade-versie een clean-install doen (precies wat jij wil dus)
je hebt toch ook een upgrade gekocht. Dan moet je ook wel upgradenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik word er gek van want ik heb nu op Paralells 8 Windows XP geïnstalleerd en ernaast Windows 8.
Doet die key het nog niet! en de Media Markt zegt dat zij niks terugnemen en ervan uitgaan dat alles werkt m.a.w. je hebt als klant maar pech als het niet werkt ondanks dat je +/- E 70,- hebt betaalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |