Waarom houd je dat bij?quote:
Op woensdag 23
januari 2013 20:46 schreef
het_fokschaap het
volgende:
Er is een update voor de uitzending gemist app. Iemand gezien wat er
veranderd is ? Stond niks in de notes
Dat was best grappig eigenlijk.quote:
Op dinsdag 22
januari 2013 12:52 schreef
CaptainCookie het
volgende:
[..]
Ja, alle vernieuwingen eruit slopen en dan zeuren dat het niks toevoegt.
[..]
Dat heeft ook vast niks met je gesloop te maken.
Jep, werkt allemaal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:56 schreef JaimyLee het volgende:
Is het aan te raden mijn game pc te upgraden naar w8? Werken bijvoorbeeld steam en origin games op w8 en zelfs de stiekem gedownloadde spellen?
ja het werkt.. maar niet sneller (ik heb het idee dat W8 zelfs iets aan performance laat inleveren bij games, maar heb dit niet 100% goed getest)quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:56 schreef JaimyLee het volgende:
Is het aan te raden mijn game pc te upgraden naar w8? Werken bijvoorbeeld steam en origin games op w8 en zelfs de stiekem gedownloadde spellen?
Maakt vrijwel geen verschil:quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ja het werkt.. maar niet sneller (ik heb het idee dat W8 zelfs iets aan performance laat inleveren bij games, maar heb dit niet 100% goed getest)
ja hoor, werkt op de startknop na precies hetzelfde.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:56 schreef JaimyLee het volgende:
heel veel verschil is er niet als je vooral desktop mode zal gebruiken, als je een touchscreen zou toevoegen aan je desktop in de toekomst is het zeker het overwegen waard.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:46 schreef Iwanius het volgende:
En toch weerhoudt iets mij om van W7 naar W8 te gaan gewoon omdat de UI veel meer uitnodigt aan te raken op een tablet dan op een desktop pc.
Ik vraag mij ook af of ik nou echt heel veel mis door niet te upgraden naar W8 behalve de eye-candy.
De desktop is volledig open, net zoals bij win7. Ook illegale software draait dus zonder problemen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:56 schreef JaimyLee het volgende:
Al die apps die jij opnoemt doen het gewoon prima bij mij, net als de Store.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:36 schreef Schadenfreude het volgende:
Die apps falen hard, de store doet het 9 van de 10 keer niet, uitzending gemist app doet het niet, skype app doet het niet, muziek app doet het niet. Bagger. Sowieso zelden goede apps gezien (heb ook een ipod touch), maar dit is wel triest.
Skype belt bij mij wel maar verbreekt direct de verbinding, bij de store krijg ik elke keer de melding 'your purchase couldn't be completed' en uitzending gemist geeft de melding 'de video kan niet worden afgespeeld'. het nare met zo'n gesloten systeem is dat je nergens kunt zien wat er eventueel mis is...quote:Op zondag 27 januari 2013 16:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Al die apps die jij opnoemt doen het gewoon prima bij mij, net als de Store.
Ik vraag me dus af waar je het over hebt.
Er zijn inderdaad helaas nog niet zoveel mainstream apps als bij Apple. Maar dat komt wel. Google en Apple willen natuurlijk niet dat W8 een succes wordt dus ze zullen niet snel zijn maar Youtube en Gmail-apps en dergelijke.
Apart? Heb hier nergens last vanquote:Op zondag 27 januari 2013 16:36 schreef Schadenfreude het volgende:
Die apps falen hard, de store doet het 9 van de 10 keer niet, uitzending gemist app doet het niet, skype app doet het niet, muziek app doet het niet. Bagger. Sowieso zelden goede apps gezien (heb ook een ipod touch), maar dit is wel triest.
Dat is wel meteen het nadeel inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:49 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Skype belt bij mij wel maar verbreekt direct de verbinding, bij de store krijg ik elke keer de melding 'your purchase couldn't be completed' en uitzending gemist geeft de melding 'de video kan niet worden afgespeeld'. het nare met zo'n gesloten systeem is dat je nergens kunt zien wat er eventueel mis is...
Nee, maar als die apps niet draadloos werken hoeft 't van mij niet. Het moet wel iets toevoegen qua gebruiksgemak.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef het_fokschaap het volgende:
uitzending gemist deed het in begin bij mij ook niet, maar lag aan mijn videodriver. Na die vernieuwd te hebben met een beschikbare beta driver van nvidia ging het werken.
maar, daarnaast lijken je gezamenlijke problemen ook een relatie te hebben met netwerkstoringen. Heb je ook al bedraad geprobeerd of een reset van je router, of al deze zaken bij iemand anders op het netwerk ?
ze werken wel draadloos, bij mij in ieder geval wel..maar door het met een draadje te proberen kun je eens kijken of jouw draadloze netwerk mogelijk een probleem geeft.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:11 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Nee, maar als die apps niet draadloos werken hoeft 't van mij niet. Het moet wel iets toevoegen qua gebruiksgemak.
quote:Uw gratis productcode voor Windows 8 Media Center Pack** verloopt als u deze niet voor 1 februari 2013 activeert:
xxxx-xxxx-xxxx-xxxx
Volg deze stappen om Windows 8 Media Center Pack aan uw pc met Windows 8 Pro toe te voegen:
1 Veeg vanaf de rechterkant van het scherm en tik vervolgens op Zoeken. (Of wijs met de muis de rechterbovenhoek van het scherm aan en klik vervolgens op Zoeken).
2 Typ onderdelen toevoegen in het zoekvak en tik of klik vervolgens op Instellingen.
3 Tik of klik op Functies toevoegen aan Windows 8.
4 Tik of klik op Ik heb al een productcode gekocht.
5 Voer de productcode in en klik vervolgens op Volgende.
6 Lees de licentievoorwaarden, schakel het selectievakje in om de licentievoorwaarden te accepteren en klik vervolgens op Onderdelen toevoegen.
Dat zit er gewoon in hoor?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef mcwops het volgende:
vraag!!! krijg een mail van MS dat ik mijn media center pack voor 1 feb moet activeren.
zit een productcode bij en een instructie hoe deze in te voeren.
maar die hele instructie krijg ik niet te zien in W8.![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |