abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121884267
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:08 schreef BlackLining het volgende:
Nou, ik heb hem er ook op gezet.

Het loopt prima, lekker soepel en lekker snel. Wel jammer alleen dat ik ruim 3 uur bezig geweest ben om die Metro onzin eruit te slopen :{ Moet toch niet nodig zijn. Zie verder nu het voordeel er niet echt meer van in, hij lijkt denk ik vooral sneller omdat de Windows 7 setup die erop stond inmiddels alweer bijna een jaar oud was. Daarnaast gaat WIndows 8 aanzienlijk korter mee op de accu van mijn laptop, dus ik vrees dat ik weer terug ja.

De user interface in desktop mode vind ik ook niet zo'n succes. En dan met name het weghalen van schaduwen onder de schermen. Ben normaal gesproken niet zo'n fan van schaduwen maar als je met veel lichte vensters werkt wil nogal eens lastig worden om te zien waar elk venster begint of ophoudt :{ Beetje doorgeslagen in dat clean design..

Nog maar eens goed nadenken of ik terug ga naar Windows 7 of dat ik het maar uit probeer te houden tot Windows 9.
Ja, alle vernieuwingen eruit slopen en dan zeuren dat het niks toevoegt :').

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:44 schreef BlackLining het volgende:
Lekker dan, userfulder corrupt of iets dergelijks. Kom je steeds in zo'n TEMP profiel als je inlogt.

Het is dat ik nog even wat typewerk te doen heb en nu geen tijd heb, maar als dat morgen af is donder ik dat kutsysteem eraf en ga ik weer lekker naar Windows 7. :W Zal de eerste keer zijn dat ik een Windows versie oversla, maar hoe Windows 8 ooit goedgekeurd is om uit te brengen snap ik werkelijk niet :W
Dat heeft ook vast niks met je gesloop te maken.
pi_121884454
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:44 schreef BlackLining het volgende:
Lekker dan, userfulder corrupt of iets dergelijks. Kom je steeds in zo'n TEMP profiel als je inlogt.

Het is dat ik nog even wat typewerk te doen heb en nu geen tijd heb, maar als dat morgen af is donder ik dat kutsysteem eraf en ga ik weer lekker naar Windows 7. :W Zal de eerste keer zijn dat ik een Windows versie oversla, maar hoe Windows 8 ooit goedgekeurd is om uit te brengen snap ik werkelijk niet :W
ok doei :W
pi_121884493
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:52 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nee, want dit is een andere machine ;)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_121885712
Vanaf weer gaan de prijzen van W8 omhoog? Ik denk dat ik van te voren maar even W8 aanschaf en pas installeer als Office 2013 beschikbaar is.
pi_121885759
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanaf weer gaan de prijzen van W8 omhoog? Ik denk dat ik van te voren maar even W8 aanschaf en pas installeer als Office 2013 beschikbaar is.
1 februari gaan ze omhoog...
pi_121885769
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Februari, ca 110 EUR.
graag verwijderen
pi_121885948
Gebruik al een half jaar windows 8. Erg blij mee, laatst maar geüpgraded voor 30 euro en nu de business versie. Ik snap echt niet dat er zoveel klachten zijn over windows 8.
Ik hoop dat ik m'n studio software goed kan blijven opbouwen in win8 anders bouw ik m'n 2e PC om naar een Linux PC.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_121886098
die 30 euro upgrade, is dat een downloadbare ISO?
pi_121886438
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:39 schreef mschol het volgende:
die 30 euro upgrade, is dat een downloadbare ISO?
Yep, je download een upgrade assistant en geeft aan dat je niets wil bewaren. Dan krijg je de optie tot een media-installatie waarbij je dus de iso kan downloaden. Zo heb ik een clean install gedaan.

Mocht je daar al voorbij zijn en alleen een key hebben dan kan je via de onderstaande manier alsnog de iso downloaden:
http://www.intowindows.co(...)t-using-product-key/
Powered by Janetje®
pi_121954664
Er is een update voor de uitzending gemist app. Iemand gezien wat er veranderd is ? Stond niks in de notes :(
  woensdag 23 januari 2013 @ 22:20:08 #101
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_121961053
quote:
0s.gif
Op woensdag 23
januari 2013 20:46
schreef
het_fokschaap het
volgende:

Er is een update voor de uitzending gemist app. Iemand gezien wat er
veranderd is ? Stond niks in de notes :(
Waarom houd je dat bij?
  woensdag 23 januari 2013 @ 22:21:30 #102
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_121961152
quote:
14s.gif
Op dinsdag 22
januari 2013 12:52
schreef
CaptainCookie het
volgende:

[..]

Ja, alle vernieuwingen eruit slopen en dan zeuren dat het niks toevoegt
:').

[..]

Dat was best grappig eigenlijk.
pi_121961795
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:20 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Waarom houd je dat bij?
zou graag weten wat er verbeterd is :)
  donderdag 24 januari 2013 @ 00:56:46 #104
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_121970012
Is het aan te raden mijn game pc te upgraden naar w8? Werken bijvoorbeeld steam en origin games op w8 en zelfs de stiekem gedownloadde spellen?
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_121970371
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 00:56 schreef JaimyLee het volgende:
Is het aan te raden mijn game pc te upgraden naar w8? Werken bijvoorbeeld steam en origin games op w8 en zelfs de stiekem gedownloadde spellen?
Jep, werkt allemaal.
pi_121970457
quote:
ja het werkt.. maar niet sneller (ik heb het idee dat W8 zelfs iets aan performance laat inleveren bij games, maar heb dit niet 100% goed getest)
pi_121972977
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 01:18 schreef mschol het volgende:

[..]

ja het werkt.. maar niet sneller (ik heb het idee dat W8 zelfs iets aan performance laat inleveren bij games, maar heb dit niet 100% goed getest)
Maakt vrijwel geen verschil:

http://www.tomshardware.c(...)erformance,3331.html
pi_121977512
quote:
ja hoor, werkt op de startknop na precies hetzelfde.
Enige verschil in prestatie is mogelijk gerelateerd aan drivers van de hardware fabrikanten.
pi_122033082
En toch weerhoudt iets mij om van W7 naar W8 te gaan gewoon omdat de UI veel meer uitnodigt aan te raken op een tablet dan op een desktop pc.

Ik vraag mij ook af of ik nou echt heel veel mis door niet te upgraden naar W8 behalve de eye-candy.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 15:47:55 ]
pi_122084252
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:46 schreef Iwanius het volgende:
En toch weerhoudt iets mij om van W7 naar W8 te gaan gewoon omdat de UI veel meer uitnodigt aan te raken op een tablet dan op een desktop pc.

Ik vraag mij ook af of ik nou echt heel veel mis door niet te upgraden naar W8 behalve de eye-candy.
heel veel verschil is er niet als je vooral desktop mode zal gebruiken, als je een touchscreen zou toevoegen aan je desktop in de toekomst is het zeker het overwegen waard.
  Donald Duck held zaterdag 26 januari 2013 @ 20:25:34 #111
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_122084332
quote:
De desktop is volledig open, net zoals bij win7. Ook illegale software draait dus zonder problemen.
Alleen de metro-kant is dichtgetimmerd. Echte Metro-apps kunnen alleen maar uit de Windows Store komen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_122118680
Een nieuwe W8 fanboy hierzo.

Kennisgemaakt met W8 met dit apparaat met touchscreen (waar ik ook erg tevreden over ben en die voor een erg redelijke prijs te krijgen is, zeker in 11,6 inch uitovering)
http://www.asus.com/vivo/en/vivoBook.htm

Vooral het gemak en look-and-feel van de metro interface spreekt mij aan. En het feit dat je gewoon niks mist van W7 omdat in de 'desktop-app' gewoon alles kan wat je voorheen ook deed.

Ik was eerst sceptisch, maar vind het een erg fijn OS,
pi_122119097
Die apps falen hard, de store doet het 9 van de 10 keer niet, uitzending gemist app doet het niet, skype app doet het niet, muziek app doet het niet. Bagger. Sowieso zelden goede apps gezien (heb ook een ipod touch), maar dit is wel triest.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_122119506
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 16:36 schreef Schadenfreude het volgende:
Die apps falen hard, de store doet het 9 van de 10 keer niet, uitzending gemist app doet het niet, skype app doet het niet, muziek app doet het niet. Bagger. Sowieso zelden goede apps gezien (heb ook een ipod touch), maar dit is wel triest.
Al die apps die jij opnoemt doen het gewoon prima bij mij, net als de Store.

Ik vraag me dus af waar je het over hebt. :P

Er zijn inderdaad helaas nog niet zoveel mainstream apps als bij Apple. Maar dat komt wel. Google en Apple willen natuurlijk niet dat W8 een succes wordt dus ze zullen niet snel zijn met Youtube en Gmail-apps en dergelijke. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Guidance op 27-01-2013 17:07:41 ]
pi_122119616
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 16:47 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Al die apps die jij opnoemt doen het gewoon prima bij mij, net als de Store.

Ik vraag me dus af waar je het over hebt. :P

Er zijn inderdaad helaas nog niet zoveel mainstream apps als bij Apple. Maar dat komt wel. Google en Apple willen natuurlijk niet dat W8 een succes wordt dus ze zullen niet snel zijn maar Youtube en Gmail-apps en dergelijke. :)
Skype belt bij mij wel maar verbreekt direct de verbinding, bij de store krijg ik elke keer de melding 'your purchase couldn't be completed' en uitzending gemist geeft de melding 'de video kan niet worden afgespeeld'. het nare met zo'n gesloten systeem is dat je nergens kunt zien wat er eventueel mis is...
  zondag 27 januari 2013 @ 16:52:31 #116
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_122119739
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 16:36 schreef Schadenfreude het volgende:
Apart? Heb hier nergens last van :)
pi_122120373
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 16:49 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Skype belt bij mij wel maar verbreekt direct de verbinding, bij de store krijg ik elke keer de melding 'your purchase couldn't be completed' en uitzending gemist geeft de melding 'de video kan niet worden afgespeeld'. het nare met zo'n gesloten systeem is dat je nergens kunt zien wat er eventueel mis is...
Dat is wel meteen het nadeel inderdaad.

Heb echter nog geen last gehad van dingen die je noemt. En al die apps en de store heb ik wel uitgeprobeerd.

Hoe kreeg je uitzending gemist erop trouwens? Of geeft het die melding na de aankoop?
pi_122121111
Na de aankoop.
pi_122129057
uitzending gemist deed het in begin bij mij ook niet, maar lag aan mijn videodriver. Na die vernieuwd te hebben met een beschikbare beta driver van nvidia ging het werken.

maar, daarnaast lijken je gezamenlijke problemen ook een relatie te hebben met netwerkstoringen. Heb je ook al bedraad geprobeerd of een reset van je router, of al deze zaken bij iemand anders op het netwerk ?
pi_122129416
Is het ook mogelijk om tekst op tiles te verwijderen en het pictogram op de tile spreiden over de gehele tile?
Currency War, Trade War, Real War
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')