abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121474154
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:09 schreef mcwops het volgende:
ben al sinds vanmorgen bezig om alle opties van in- en uitschakelen te gebruiken via taakbeheer. maar kom er niet achter. zelfs niet hoe ik terug kan naar w7 (gebruikte de vensters van w8, toch eigenlijk niet).
vreemde is dat hij niet doorschiet naar w8 en blijft hangen in een zwart scherm en cursor. uiteindelijk zie ik dat alles vanuit een normale opstart wel laad. alleen moet ik die dan (net zoals firefox) rechtstreeks starten via taakbeheer. erg vreemd en lastig dat hier geen patch oid voor is
er zou een patch voor komen als iedereen er last van heeft. In dit geval is het iets specifieks op jouw systeem wat dit veroorzaakt.

ik zou gaan proberen alle niet Microsoft software één voor één te verwijderen en kijken of dat het probleem verhelpt.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 17:05:14 #77
128384 mcwops
gat in je glas
pi_121474471
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:51 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

er zou een patch voor komen als iedereen er last van heeft. In dit geval is het iets specifieks op jouw systeem wat dit veroorzaakt.

ik zou gaan proberen alle niet Microsoft software één voor één te verwijderen en kijken of dat het probleem verhelpt.
hoe zet ik dat uit in taakbeheer?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_121475059
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:05 schreef mcwops het volgende:

[..]

hoe zet ik dat uit in taakbeheer?
nee, niet taakbeheer, maar configuratiescherm en dan programs & features, in de nederlandse versie zal het iets zijn van configuratiescherm, programma's en toepassingen ofzo.

en ik denk dat je het via taakbeheer terecht kunt komen door explorer.exe op te starten.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 17:31:35 #79
8369 speknek
Another day another slay
pi_121475270
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:23 schreef Revolution-NL het volgende:
Nou ik heb de opvolger voor mijn NC6320 gevonden, bijkomend voordeel is dat ik meteen een volwaardige tablet heb met alle PC functionaliteiten. Nu is het wachten op de release :9~

Asus Transformer Book met Intel i7 :9~
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Als de hybride laptops zometeen massaal uitkomen wie zit er dan nog te wachten op IOS of Android tablet. Niemand toch!?
Die transformer book wordt 13". Ik heb een 11.6" hybrid en het scherm is nu al behoorlijk groot om lekker als tablet te gebruiken (ook omdat het 16:9 is).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 13 januari 2013 @ 11:11:49 #80
128384 mcwops
gat in je glas
pi_121496633
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:25 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

nee, niet taakbeheer, maar configuratiescherm en dan programs & features, in de nederlandse versie zal het iets zijn van configuratiescherm, programma's en toepassingen ofzo.

en ik denk dat je het via taakbeheer terecht kunt komen door explorer.exe op te starten.
helaas. via taakbeheer niet op te starten :( :{
pi_121496854
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:11 schreef mcwops het volgende:

[..]

helaas. via taakbeheer niet op te starten :( :{
en in safe mode ?

http://www.howtogeek.com/(...)dows-8-the-easy-way/
  zondag 13 januari 2013 @ 14:48:42 #82
128384 mcwops
gat in je glas
pi_121503730
quote:
whohoo! *O* heb de trial van Yamicsoft\Windows 8 Manager geDL en op van alles laten controleren. hij loopt weer zoals het hoort :)
pi_121557178
Is Win 8 echt een vooruitgang tov Win 7?
Merken jullie veel verschil?
Eskimo Joe
pi_121558756
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:44 schreef Mercan het volgende:
Is Win 8 echt een vooruitgang tov Win 7?
Merken jullie veel verschil?
Ik vind het nieuwe startscherm erg fijn werken. Maar merk wel dat sommige software redelijk incompatible is.
Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat
  maandag 14 januari 2013 @ 19:18:52 #85
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_121558827
quote:
0s.gif
Op zondag 13
januari 2013 14:48
schreef
mcwops het
volgende:

[..]

whohoo! *O* heb de trial van Yamicsoft\Windows 8 Manager geDL en op
van alles laten controleren. hij loopt weer zoals het hoort :)
Gelukkig!
pi_121560755
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:17 schreef Souteneur het volgende:

[..]

Ik vind het nieuwe startscherm erg fijn werken. Maar merk wel dat sommige software redelijk incompatible is.
zoals ?
pi_121579593
Ik vind W8 netjes draaien. Heb hem even clean geïnstalleerd op een Duo core 2 laptop van 3 jaar oud en het draait echt flink snel en stabiel. Had ik niet verwacht..
Heb deze shell geïnstalleerd: http://classicshell.sourceforge.net/
om mn startmenu weer te krijgen. Nu ik weer een startmenu heb, vind ik het best ok.
pi_121728709
Nou, ik heb hem er ook op gezet.

Het loopt prima, lekker soepel en lekker snel. Wel jammer alleen dat ik ruim 3 uur bezig geweest ben om die Metro onzin eruit te slopen :{ Moet toch niet nodig zijn. Zie verder nu het voordeel er niet echt meer van in, hij lijkt denk ik vooral sneller omdat de Windows 7 setup die erop stond inmiddels alweer bijna een jaar oud was. Daarnaast gaat WIndows 8 aanzienlijk korter mee op de accu van mijn laptop, dus ik vrees dat ik weer terug ja.

De user interface in desktop mode vind ik ook niet zo'n succes. En dan met name het weghalen van schaduwen onder de schermen. Ben normaal gesproken niet zo'n fan van schaduwen maar als je met veel lichte vensters werkt wil nogal eens lastig worden om te zien waar elk venster begint of ophoudt :{ Beetje doorgeslagen in dat clean design..

Nog maar eens goed nadenken of ik terug ga naar Windows 7 of dat ik het maar uit probeer te houden tot Windows 9.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 21 januari 2013 @ 19:48:19 #89
394557 SemvdR
Alles op gebied van design!
pi_121858265
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:00 schreef Schadenfreude het volgende:
Is het mogelijk om win7 ultimate te activeren met de serial van win7 home premium? De eerste is een illegale kopie, de tweede de versie die ik bij aankoop van mijn computer kreeg. Ik wil graag updaten naar win8, maar dat kon niet doordat ik windows niet geactiveerd had. Dit kunnen ze bij microsoft blijkbaar zien. Ik vrees dus dat ze ook kunnen zien dat dit niet de juiste versie is. Ik kan home premium niet installeren omdat de bijgeleverde dvd beschadigd is...
-edit-
Warezlink verwijderd!

[ Bericht 10% gewijzigd door Dubbeldrank op 21-01-2013 19:54:38 ]
tralala
pi_121883954
Lekker dan, userfulder corrupt of iets dergelijks. Kom je steeds in zo'n TEMP profiel als je inlogt.

Het is dat ik nog even wat typewerk te doen heb en nu geen tijd heb, maar als dat morgen af is donder ik dat kutsysteem eraf en ga ik weer lekker naar Windows 7. :W Zal de eerste keer zijn dat ik een Windows versie oversla, maar hoe Windows 8 ooit goedgekeurd is om uit te brengen snap ik werkelijk niet :W
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_121884267
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:08 schreef BlackLining het volgende:
Nou, ik heb hem er ook op gezet.

Het loopt prima, lekker soepel en lekker snel. Wel jammer alleen dat ik ruim 3 uur bezig geweest ben om die Metro onzin eruit te slopen :{ Moet toch niet nodig zijn. Zie verder nu het voordeel er niet echt meer van in, hij lijkt denk ik vooral sneller omdat de Windows 7 setup die erop stond inmiddels alweer bijna een jaar oud was. Daarnaast gaat WIndows 8 aanzienlijk korter mee op de accu van mijn laptop, dus ik vrees dat ik weer terug ja.

De user interface in desktop mode vind ik ook niet zo'n succes. En dan met name het weghalen van schaduwen onder de schermen. Ben normaal gesproken niet zo'n fan van schaduwen maar als je met veel lichte vensters werkt wil nogal eens lastig worden om te zien waar elk venster begint of ophoudt :{ Beetje doorgeslagen in dat clean design..

Nog maar eens goed nadenken of ik terug ga naar Windows 7 of dat ik het maar uit probeer te houden tot Windows 9.
Ja, alle vernieuwingen eruit slopen en dan zeuren dat het niks toevoegt :').

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:44 schreef BlackLining het volgende:
Lekker dan, userfulder corrupt of iets dergelijks. Kom je steeds in zo'n TEMP profiel als je inlogt.

Het is dat ik nog even wat typewerk te doen heb en nu geen tijd heb, maar als dat morgen af is donder ik dat kutsysteem eraf en ga ik weer lekker naar Windows 7. :W Zal de eerste keer zijn dat ik een Windows versie oversla, maar hoe Windows 8 ooit goedgekeurd is om uit te brengen snap ik werkelijk niet :W
Dat heeft ook vast niks met je gesloop te maken.
pi_121884454
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:44 schreef BlackLining het volgende:

ok doei :W
pi_121884493
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:52 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat heeft ook vast niks met je gesloop te maken.
Nee, want dit is een andere machine ;)
pi_121885712
Vanaf weer gaan de prijzen van W8 omhoog? Ik denk dat ik van te voren maar even W8 aanschaf en pas installeer als Office 2013 beschikbaar is.
pi_121885759
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanaf weer gaan de prijzen van W8 omhoog? Ik denk dat ik van te voren maar even W8 aanschaf en pas installeer als Office 2013 beschikbaar is.
1 februari gaan ze omhoog...
pi_121885769
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Februari, ca 110 EUR.
graag verwijderen
pi_121885948
Gebruik al een half jaar windows 8. Erg blij mee, laatst maar geüpgraded voor 30 euro en nu de business versie. Ik snap echt niet dat er zoveel klachten zijn over windows 8.
Ik hoop dat ik m'n studio software goed kan blijven opbouwen in win8 anders bouw ik m'n 2e PC om naar een Linux PC.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_121886098
die 30 euro upgrade, is dat een downloadbare ISO?
pi_121886438
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:39 schreef mschol het volgende:
die 30 euro upgrade, is dat een downloadbare ISO?
Yep, je download een upgrade assistant en geeft aan dat je niets wil bewaren. Dan krijg je de optie tot een media-installatie waarbij je dus de iso kan downloaden. Zo heb ik een clean install gedaan.

Mocht je daar al voorbij zijn en alleen een key hebben dan kan je via de onderstaande manier alsnog de iso downloaden:
http://www.intowindows.co(...)t-using-product-key/