Preciesquote:
Goeie shit, werkt dat ook voor sleep?quote:
Je moet ze echt gaan toevoegen onder de map afbeeldingen. Zelf in een mapje steken werkt inderdaad niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:19 schreef fyah het volgende:
waarom ziet de foto tile mijn foto's niet, als deze al dagen in mijn library staan?
dankquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:29 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Je moet ze echt gaan toevoegen onder de map afbeeldingen. Zelf in een mapje steken werkt inderdaad niet.
Heb ik ook vaak, computer start meestal op in 1 minuut.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:25 schreef mcwops het volgende:
oei oei![]()
![]()
dat heeft een paar dagen geduurd. maar nog niet opgelost.
sinds maandag start w8 niet meer op. na de inlog blijf er een zwart scherm met cursor over. via taakbeheer en zo kan ik wel de browser starten. en zie ik dus ook dat de rest van de programma's start.
t euvel is dat ie niet goed doorschiet naar t startscherm![]()
iemand de oplossing???
dank je.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:32 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak, computer start meestal op in 1 minuut.
Maar ik heb in een week een 3-4 tal keren dat het echt 5 minuten duurt. Ik zie dan enkel een zwart scherm maar hoor m'n pc wel draaien.
Gewoon ff wachten, duurt ff langer om alles te laden.
Afsluiten heeft mij al eens een nacht geduurd, opstarten niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:35 schreef mcwops het volgende:
[..]
dank je.![]()
![]()
nou er zijn al veel 5 minuutjes verstrekenzelfs een keer een nacht laten draaien. maar hij blijft hangen. probeer nu de check bij Intel te doen op de graphic driver
kijk in taakbeheer even bij more details (linksonder) en dat de startup tab. Misschien dat je daar wat zaken (tijdelijk) uit kunt schakelen om te zien of het het opstartproces fixed.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:35 schreef mcwops het volgende:
[..]
dank je.![]()
![]()
nou er zijn al veel 5 minuutjes verstrekenzelfs een keer een nacht laten draaien. maar hij blijft hangen. probeer nu de check bij Intel te doen op de graphic driver
bedankt voor de tip. zat al te kijken bij de start up, maar heb geen idee welke ik in/uit moet schakelenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kijk in taakbeheer even bij more details (linksonder) en dat de startup tab. Misschien dat je daar wat zaken (tijdelijk) uit kunt schakelen om te zien of het het opstartproces fixed.
oeps, vergeten te melden. was een pre installed W7 en heb online w8 geinstalleerd. dus geen dvds voorhandenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Opstarten met een Windows 7 DVD en het installatieproces doorlopen.
Ik denk niet dat je dan zomaar Windows 7 kunt installeren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:02 schreef mcwops het volgende:
[..]
oeps, vergeten te melden. was een pre installed W7 en heb online w8 geinstalleerd. dus geen dvds voorhanden
Wel als 'ie zijn herstelpartitie heeft laten zitten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dan zomaar Windows 7 kunt installeren.
ah, en waar vind ik die?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wel als 'ie zijn herstelpartitie heeft laten zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |