Hij maakt altijd een nieuw venster aan als je dan klikt. Het is niet zo dat je naar het al openstaande venster gaat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb geen oplossing voor je, maar bedankt voor de tip van OblyTile!
Ik ga m'n custom 'all apps' knop op de taakbalk maar vervangen met een 'metro start menu' knop en allemaal eigen icoontjes maken
Dat hij hetzelfde venster opent vind ik geen probleem, alle programma's waar ik meerdere vensters van open heb staan op m'n taakbalk.
Wat gebeurt er als je met je middelste muisknop klikt op zo'n snelkoppeling tile, krijg je dan wel een nieuw venster misschien?
Oh ik had het fout gelezen, ik dacht andersomquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:25 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hij maakt altijd een nieuw venster aan als je dan klikt. Het is niet zo dat je naar het al openstaande venster gaat.
Ik zie net dat je bij OblyTile 'single instance' kan aanvinkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:25 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hij maakt altijd een nieuw venster aan als je dan klikt. Het is niet zo dat je naar het al openstaande venster gaat.
En dat betekent?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik zie net dat je bij OblyTile 'single instance' kan aanvinken
Games die je op Win7 kunt spelen kun je ook op Win8 spelen, dus met gecrackte versies ditto lijkt mij.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:33 schreef Typisch het volgende:
Kun je nog een beetje games piraten enzo op windows 8? De meeste games koop ik wel, maar toch wil ik er soms wel eentje gratis kunnen spelen.
Okay, gewoon effe checken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Games die je op Win7 kunt spelen kun je ook op Win8 spelen, dus met gecrackte versies ditto lijkt mij.
goeie tip, binnenkort maar eens checkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
OblyTile gebruiken en mooiere iconen van deviantart o.i.d. plukken. Ik heb het zo:
[ afbeelding ]
Een recent venster openen via de daarvoor bestemde balk met recente vensters, niet via de tile. Opgelost.quote:
Ziet er inderdaad wel snazzy uit Len!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:46 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat begint er al op te lijken
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad wel snazzy uit Len!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:46 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat begint er al op te lijken
Hoe maken jullie die icoontjes zo?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:48 schreef Drankster het volgende:
Weet iemand hoe je de groepnamen een andere kleur kan geven? Ik wil ze in het wit.
[ link | afbeelding ]
Hoe:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:54 schreef Onufriev het volgende:
[..]
[..]
Hoe maken jullie die icoontjes zo?
Surface, totaal inclusief toetsenbord 500 euroquote:Op zondag 24 maart 2013 00:05 schreef n00b13 het volgende:
Hebben jullie ook windows tablets?
En zo ja, welke en wat heb je ervoor betaald?
Het lijkt me stiekem toch wel mooi. Helemaal met een dock.
Ik zou per definitie nooit een softonic link gebruiken omdat daar meestal een virus inzit (deze heb ik niet geprobeerd)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hoe:
Download link: http://oblytile.nl.softonic.com/
ik heb een surface RT en binnenkort een Dell XPS 12.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:05 schreef n00b13 het volgende:
Hebben jullie ook windows tablets?
En zo ja, welke en wat heb je ervoor betaald?
Het lijkt me stiekem toch wel mooi. Helemaal met een dock.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hoe:
Download link: http://oblytile.nl.softonic.com/
Bedankt, ik ben nu bezig, maar bedenk me nu dat het originele misschien wel mooier was. Er gaat wel veel tijd in zitten, en als je nieuwe programma's hebt moet je dat ook steeds weer aanpassenquote:Op zondag 24 maart 2013 11:36 schreef mirelia het volgende:
[..]
Ik zou per definitie nooit een softonic link gebruiken omdat daar meestal een virus inzit (deze heb ik niet geprobeerd)
Hier een alternatieve link
Mjah. Ik kan me er ook niet echt druk om maken...quote:Op zondag 24 maart 2013 17:42 schreef BlueRoom het volgende:
druk maken om kleurtjes en lettertypes van tiles, leuk zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |