abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 december 2012 @ 16:26:59 #1
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_120722080

De nieuwste telg in de Windows familie. Wordt dit een waardige opvolger voor Windows 7 of zal Microsoft opnieuw falen zoals ze deden met Vista? We kunnen het alleen maar afwachten.

Metro interface

Windows klassieke interface

Wat filmpjes

Beetje oud maar deze bekijkt toch niemand

Waar kan ik de release preview downloaden?

Hierzo: 32 bit of 64 bit
Ja koop hem nou maar gewoon
  maandag 24 december 2012 @ 16:27:39 #2
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_120722112
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:46 schreef very het volgende:

[..]

Jawel. De hele core is vernieuwd.
Windows NT, wat in wezen de windows-core is, is nog steeds hetzelfde toch?
pi_120722767
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Windows NT, wat in wezen de windows-core is, is nog steeds hetzelfde toch?
Volgens mij hebben ze de kernel wel flink geoptimaliseerd en herschreven. Versienummer 6.2 volgens mij.
  maandag 24 december 2012 @ 16:49:54 #4
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_120723178
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze de kernel wel flink geoptimaliseerd en herschreven. Versienummer 6.2 volgens mij.
Ik dacht dat Windows NT al sinds 2000 hetzelfde was :')
pi_120723194
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:49 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Nee joh. :P
pi_120823776
Is het mogelijk om win7 ultimate te activeren met de serial van win7 home premium? De eerste is een illegale kopie, de tweede de versie die ik bij aankoop van mijn computer kreeg. Ik wil graag updaten naar win8, maar dat kon niet doordat ik windows niet geactiveerd had. Dit kunnen ze bij microsoft blijkbaar zien. Ik vrees dus dat ze ook kunnen zien dat dit niet de juiste versie is. Ik kan home premium niet installeren omdat de bijgeleverde dvd beschadigd is...
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_120824314
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:00 schreef Schadenfreude het volgende:
Is het mogelijk om win7 ultimate te activeren met de serial van win7 home premium? De eerste is een illegale kopie, de tweede de versie die ik bij aankoop van mijn computer kreeg. Ik wil graag updaten naar win8, maar dat kon niet doordat ik windows niet geactiveerd had. Dit kunnen ze bij microsoft blijkbaar zien. Ik vrees dus dat ze ook kunnen zien dat dit niet de juiste versie is. Ik kan home premium niet installeren omdat de bijgeleverde dvd beschadigd is...
Nee, dat kan niet.

Maar download gewoon Home Premium.
pi_120824470
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:13 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet.

Maar download gewoon Home Premium.
Is het ook mogelijk om nu win8 te installeren en dan later te activeren? Ik heb al contact gehad met de service desk van microsoft (voor kerst) en zij kunnen met in principe een serial geven voor win8 aangezien mijn computer 3 maanden oud is, het probleem is alleen dat dit niet via de reguliere weg kon doordat de dvd beschadigd was.
pi_120929061
Even een vraagje, het is een beetje lastig zoeken op google. Is het ook mogelijk om een apart wachtwoord te kiezen ipv dat je per se met je Microsoft/Hotmail account moet inloggen? Die foto vind ik irritant en die code heb ik nu, maar ik wil gewoon een simpel wachtwoord instellen die anders is dan mijn Microsoft/Hotmail account.
pi_120931935
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef Onufriev het volgende:
Even een vraagje, het is een beetje lastig zoeken op google. Is het ook mogelijk om een apart wachtwoord te kiezen ipv dat je per se met je Microsoft/Hotmail account moet inloggen? Die foto vind ik irritant en die code heb ik nu, maar ik wil gewoon een simpel wachtwoord instellen die anders is dan mijn Microsoft/Hotmail account.
dat kan:
nieuw microsoft/outlook.com account aanmaken
of een offline/lokaal account maken, alleen kanje dan niet alle features gebruiken schijnt...
pi_120938900
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:39 schreef mschol het volgende:

[..]

dat kan:
nieuw microsoft/outlook.com account aanmaken
of een offline/lokaal account maken, alleen kanje dan niet alle features gebruiken schijnt...
Dat laatste lijkt me niet handig dan. Dat eerste is dus je computer koppelen aan een nieuw en fictief account dus eigenlijk. Kan dat proberen, maar zal misschien ook wel nadelen hebben...
  zondag 30 december 2012 @ 00:50:20 #12
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_120940010
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:49 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Nee, maar Vista was wel de laatste echte revolutie. Zowel Windows 7 als 8 borduren daar op voort.
pi_120940091
quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2012 00:28 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me niet handig dan. Dat eerste is dus je computer koppelen aan een nieuw en fictief account dus eigenlijk. Kan dat proberen, maar zal misschien ook wel nadelen hebben...
een 2de (online) account zou geen nadeel moeten hebben
pi_120962440
Windows 8 is wel erg strak, ben er zeer over te spreken. Het switchen tussen meta en desktop gaat heel simpel en vloeiend en de besturing werkt intuitief prima. Wat ik wel vervelend vind is dat je in de store niets kunt downloaden voordat je je creditcard hebt gekoppeld. Is er een manier om hier onderuit te komen? Bij de apple store kan het wel zonder...
  zondag 30 december 2012 @ 17:33:55 #15
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_120964044
quote:
0s.gif
Op zondag 30
december 2012 16:59
schreef
Schadenfreude het
volgende:

Windows 8 is wel erg strak, ben er zeer over te spreken. Het switchen
tussen meta en desktop gaat heel simpel en vloeiend en de besturing
werkt intuitief prima. Wat ik wel vervelend vind is dat je in de store
niets kunt downloaden voordat je je creditcard hebt gekoppeld. Is er een
manier om hier onderuit te komen? Bij de apple store kan het wel
zonder...
Geen last van?
pi_120965645
Ik krijg een foutmelding wanneer ik een app will installeren, en bij mijn account staat dat ik een payment method moet kiezen
pi_121090306
Hoe kun je paint btw op je bureaublad krijgen?
pi_121090707
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:31 schreef overflow- het volgende:
Hoe kun je paint btw op je bureaublad krijgen?
ga naar start scherm, type paint, rechtsklik, open bestands locatie, kopieer shortcut naar je desktop
maar je kan paint ook aan je taakbalk pinnen natuurlijk
pi_121121713
Ik zou graag de bestandlocaties weten van de standaardafbeeldingen in Windows 8 waar de bureaublad achtergronden (aarde en bloemen) staan.

Ik zou deze locaties willen gebruiken om eigen foto's
Cindy De Vuyst
pi_121121802
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:52 schreef einzeinz het volgende:
Ik zou graag de bestandlocaties weten van de standaardafbeeldingen in Windows 8 waar de bureaublad achtergronden (aarde en bloemen) staan.

Ik zou deze locaties willen gebruiken om eigen foto's
Je wil een eigen foto als achtergrond gebruiken?
pi_121122434
quote:
5s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:54 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je wil een eigen foto als achtergrond gebruiken?
Ik heb het gevonden C://Windows/Web/Wallpaper

Kan nu netjes de oorspronkelijke foto's er uit gooien en er mijn eigen foto's in plaatsen :)
Cindy De Vuyst
pi_121122744
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:09 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Ik heb het gevonden C://Windows/Web/Wallpaper

Kan nu netjes de oorspronkelijke foto's er uit gooien en er mijn eigen foto's in plaatsen :)
Dat is nergens voor nodig. Net als in W7 kan je gewoon je eigen foto('s) kiezen die je als wallpaper wil gebruiken.

Op 'Bladeren' klikken.
pi_121134992
Ik heb voor Skydrive mijn hotmail adres ingetypt om te kijken hoe het werkt.
Maar inmiddels heb ik m'n Gmail omgevormd tot Windows Live ID en heb ik eenmaal ingelogd in Agenda en meteen werd het overal doorgevoerd (behalve mail en Skydrive)

Hoe kan ik terug bij Skydrive uitloggen en inloggen met m'n Gmail?
Cindy De Vuyst
pi_121185291
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef Onufriev het volgende:
Heb jij t al opgelost? Ik vind dit dus ook irritant . Wat ik nu heb gedaan is een pincode toevoegen zodat ik bij m'n zelfde account iig niet met m'n hotmail wachtwoord hoef in te loggen.

Ik heb ook een fictief account aangemaakt maar ik weet niet hoe ik ervoor zorg dat deze dan mijn hoofd account word. Iemand anders wel ??
pi_121186855
Ben ik naief/dom als ik geen antivirus draai op mijn windows8 bak? Alle software legaal, alle data op 3-4 fysiek aparte locaties (en alles AES encrypted :')). Ik denk goed te weten wat ik doe, dus ik zou niet zomaar executables runnen.
graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')