Volgens mij hebben ze de kernel wel flink geoptimaliseerd en herschreven. Versienummer 6.2 volgens mij.quote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Windows NT, wat in wezen de windows-core is, is nog steeds hetzelfde toch?
Ik dacht dat Windows NT al sinds 2000 hetzelfde wasquote:Op maandag 24 december 2012 16:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de kernel wel flink geoptimaliseerd en herschreven. Versienummer 6.2 volgens mij.
Nee joh.quote:Op maandag 24 december 2012 16:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Windows NT al sinds 2000 hetzelfde was
Nee, dat kan niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:00 schreef Schadenfreude het volgende:
Is het mogelijk om win7 ultimate te activeren met de serial van win7 home premium? De eerste is een illegale kopie, de tweede de versie die ik bij aankoop van mijn computer kreeg. Ik wil graag updaten naar win8, maar dat kon niet doordat ik windows niet geactiveerd had. Dit kunnen ze bij microsoft blijkbaar zien. Ik vrees dus dat ze ook kunnen zien dat dit niet de juiste versie is. Ik kan home premium niet installeren omdat de bijgeleverde dvd beschadigd is...
Is het ook mogelijk om nu win8 te installeren en dan later te activeren? Ik heb al contact gehad met de service desk van microsoft (voor kerst) en zij kunnen met in principe een serial geven voor win8 aangezien mijn computer 3 maanden oud is, het probleem is alleen dat dit niet via de reguliere weg kon doordat de dvd beschadigd was.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Maar download gewoon Home Premium.
dat kan:quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef Onufriev het volgende:
Even een vraagje, het is een beetje lastig zoeken op google. Is het ook mogelijk om een apart wachtwoord te kiezen ipv dat je per se met je Microsoft/Hotmail account moet inloggen? Die foto vind ik irritant en die code heb ik nu, maar ik wil gewoon een simpel wachtwoord instellen die anders is dan mijn Microsoft/Hotmail account.
Dat laatste lijkt me niet handig dan. Dat eerste is dus je computer koppelen aan een nieuw en fictief account dus eigenlijk. Kan dat proberen, maar zal misschien ook wel nadelen hebben...quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan:
nieuw microsoft/outlook.com account aanmaken
of een offline/lokaal account maken, alleen kanje dan niet alle features gebruiken schijnt...
Nee, maar Vista was wel de laatste echte revolutie. Zowel Windows 7 als 8 borduren daar op voort.quote:Op maandag 24 december 2012 16:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Windows NT al sinds 2000 hetzelfde was
een 2de (online) account zou geen nadeel moeten hebbenquote:Op zondag 30 december 2012 00:28 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me niet handig dan. Dat eerste is dus je computer koppelen aan een nieuw en fictief account dus eigenlijk. Kan dat proberen, maar zal misschien ook wel nadelen hebben...
Geen last van?quote:
Op zondag 30
december 2012 16:59 schreef
Schadenfreude het
volgende:
Windows 8 is wel erg strak, ben er zeer over te spreken. Het switchen
tussen meta en desktop gaat heel simpel en vloeiend en de besturing
werkt intuitief prima. Wat ik wel vervelend vind is dat je in de store
niets kunt downloaden voordat je je creditcard hebt gekoppeld. Is er een
manier om hier onderuit te komen? Bij de apple store kan het wel
zonder...
ga naar start scherm, type paint, rechtsklik, open bestands locatie, kopieer shortcut naar je desktopquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:31 schreef overflow- het volgende:
Hoe kun je paint btw op je bureaublad krijgen?
Je wil een eigen foto als achtergrond gebruiken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:52 schreef einzeinz het volgende:
Ik zou graag de bestandlocaties weten van de standaardafbeeldingen in Windows 8 waar de bureaublad achtergronden (aarde en bloemen) staan.
Ik zou deze locaties willen gebruiken om eigen foto's
Ik heb het gevonden C://Windows/Web/Wallpaperquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je wil een eigen foto als achtergrond gebruiken?
Dat is nergens voor nodig. Net als in W7 kan je gewoon je eigen foto('s) kiezen die je als wallpaper wil gebruiken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:09 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden C://Windows/Web/Wallpaper
Kan nu netjes de oorspronkelijke foto's er uit gooien en er mijn eigen foto's in plaatsen
Heb jij t al opgelost? Ik vind dit dus ook irritant . Wat ik nu heb gedaan is een pincode toevoegen zodat ik bij m'n zelfde account iig niet met m'n hotmail wachtwoord hoef in te loggen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef Onufriev het volgende:
Even een vraagje, het is een beetje lastig zoeken op google. Is het ook mogelijk om een apart wachtwoord te kiezen ipv dat je per se met je Microsoft/Hotmail account moet inloggen? Die foto vind ik irritant en die code heb ik nu, maar ik wil gewoon een simpel wachtwoord instellen die anders is dan mijn Microsoft/Hotmail account.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |