abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5571030
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 14:52 schreef kikkerlikker het volgende:

[..]

nou ik vond lowlands geweldeg de programering kon wel wat sterker maar der was genoeg te zein als je goed zohct en die modder hoort der bij das bijna lek jaar en tegen een hek pissen is juist harstikke atlernateif iedereen doet et al in zon dixi en het vreten was wel duur ja maar dat was vorege kere ook maar goed dat is mijn mening

dus jij stond naast mij tegen de hekken te zeiken
  woensdag 28 augustus 2002 @ 14:56:50 #52
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_5571066
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 14:54 schreef Frenkie het volgende:

[..]

dus jij stond naast mij tegen de hekken te zeiken

zou kenne was et een gozer met een zwarte pet en een baard en leger kiste
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_5571087
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 14:56 schreef kikkerlikker het volgende:

[..]

neej da was ik dan weer
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5571153
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 14:56 schreef kikkerlikker het volgende:

[..]

zou kenne heb je een biertje gekrege
pi_5571270
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 14:53 schreef Frenkie het volgende:

[..]

zul je zien is hij nog monogaam ook

Erhmm wat is fout met monogaam zijn?
  woensdag 28 augustus 2002 @ 15:12:40 #56
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_5571288
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 15:02 schreef Frenkie het volgende:

[..]

zou kenne heb je een biertje gekrege

zou kenne
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_5571294
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 14:52 schreef kikkerlikker het volgende:
tegen een hek pissen is juist harstikke atlernateif
!
pi_5571314
Nou Aneurism, ik ben in ieder geval blij dat jij er volgend jaar niet bij bent.
pi_5571347
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 15:12 schreef kikkerlikker het volgende:

[..]

zou kenne

dan zou het kenne dat jij naast mij stond te zeike..
pi_5571371
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 15:14 schreef zodiakk het volgende:

Wat mij betreft al een reden om misschien toch weer eens een keer te gaan!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_5571411
quote:
Nogmaals kan jij niet even lekker je bek houden.
pi_5571440
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 15:19 schreef Jarno het volgende:
Wat mij betreft al een reden om misschien toch weer eens een keer te gaan!
Mark my words: dan schijnt vast het hele weekend de zon.
pi_5571538
Ik ben in totaal een keer of 5 naar Lowlands geweest, maar de laatste 2 keer niet meer. De laatste keer dat ik er was was het nog mogelijk 2-literpakken Bar-le-Duc (in de campingwinkel gekocht voor een muntje) mee het terrein op te nemen; ik had al van vrienden gehoord dat dat sinds vorig jaar niet meer mocht. Onlangs was ik op een festival in België waar je gewoon plastic flessen mee kon nemen en deze kon vullen bij verschillende kranen op het terrein; het festival ontaarde dan ook niet in de dronken klerezooi waar Lowlands wel de laatste jaren steevast in veranderd.

Ik krijg ook het idee dat het festival aan het veranderen is van een feest waar bezoekers kwamen van pak 'm beet een jaar of 16 tot een jaar of 60 tot een voornamelijk jongerenfestijn. Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik een ouwe lul aan het worden ben!

woensdag 28 augustus 2002 @ 15:38:30 #64
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_5571638
Ik heb het prima naar m'n zin gehad. Wel een beetje duur maar dat is m'n eigen schuld (250 meuro aan munten opgemaakt)
Donderdagavond om 7 uur vertrokken met een man of 30. Eerst stuurde de pilotie securitata de boel mijlenver om, maar als je gewoon je poot stijf houdt en net doet alsof je ze niet ziet, kun je gewoon doorrijden. Om een uur of half 11 camping 7 (camperterrein) opgekomen en de zooi uitpakken. Toen even over het hek naar camping 6 klimmen (die was nog leeg) om de flessen met mixjens naar camping 3 te sjouwen. De securitata stond bij het pad van 7 naar 6
Kom je op camping 3 ligt iedereen al te maffen!! GVD om 4 uur 's nachts al op de eerste nacht. Wat een zoute lui zeg, gelukkig had ik onderweg nog wat pakjes Durex gekocht en die heb ik ook maar allemaal over mijn kop opgeblazen. Heb ik tenminste nog een beetje lol.
De volgende dag een partij bier in mijn kop gegoten, wat wazig rondlopen en een beetje schommelen bij de Alpha tent
Op zondag (van de zaterdag weet ik bijzonder weinig meer) een waarschuwing voor schommelen gekregen en tot maandag lekker schreeuwen en de (kinder)boerderij nadoen. Overdag met 3 auto's de LL-radio zo hard mogelijk zetten en 's nacht tot een uur of 5 zo hard mogelijk de meest wazige grafherrie blazen.
Af en toe nog met een blad bier op je muil gaan bij de Alpha tent, af en toe in slaap vallen op de WC en 3 uur later wakker worden. Lekker belangrijk. het gaat mij om de sfeer en als die goed is, maakt de muziek me niet zoveel uit.
Het is een festival mensen, geen familiecamping, als je niet tegen de herrie kunt, neem dan oordoppen mee, of ga lekker thuis slapen. En als je haast heb, ben je mijns inziens helemaal fout bezig. God o god, je zou eens ergens een half uur moeten wachten, wat een ramp.
Oh oh oh wat een modder. Spring gewoon in de plomp bij de Alpha tent dan ben je zo weer schoon en anders pas je ook prima in de wasbakken bij de plee's (ik met m'n 1.85 in ieder geval wel) Als je je zooi uitwringt en een beetje tussen de mensen staat is het prima uit te houden en ben je in 2 uur weer droog (of niet ofzo, maar dat komt dan door het bier / zweet) Hoef je niet eens het festival terrein voor af.
Ik heb niet zoveel bands gezien, ik heb blauwe plekken all over the place, maar ik vond het prima.
LL11, I'll be there.
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
  woensdag 28 augustus 2002 @ 15:48:40 #65
16228 Postman_Pat
I've got mail for U
pi_5571807
quote:
Dan kan er in ieder geval iemand ipv jou komen...die wel plezier zal hebben....

En ik ben er ook gewoon weer bij...er gaat niks boven Lowlands!!!

[url=http://www.wip-inn.nl]WIP-INN[/url] [url=http://www.dekanientjes.nl]De Kanientjes[/url]
pi_5571978
Hoop gewauwel, weinig steekhoudende argumenten.

LL10 Was gewoon een lekker feestje. De line up was wel ok, al had nog EEN grote naam (RHCP ofzo) het helemaal af gemaakt. Korn maakte voor mij alles goed

De prijzen? Ach ik ben aan 2 euro voor een biertje gewend hier in Amsterdam, dus wat maakt het uit. Alles is duurder geworden dus ook LL. Heb 220 Euro uitgegeven, jammer dan.

De modder is gewoon niets tegen te doen, ook al hadden ze lekker met stro lopen strooien, tegen 24 uur regen doe je niets. Mijn tentje heeft het prima gehouden en mijn kisten kunnen wel tegen een druppeltje. Dan moet je je maar op een festival voorbereiden hoor. Naar sensation kan je in je nichtenkleding ja....

Ik hou ook niet zo van Dance, en DJ triesto hoeft al helemaal niet, maar ja het trekt publiek he?
Maar de diversiteit is een sterktepunt van LL. Er is gewoon voor iedereen iets te doen.

De sfeer is gewoon top, ik heb geen wanklank gezien, ondanks de cultuurverschillen (boeren/randstad/rock/house). Als is het wel apart om te zien wat de agrarische medemens als humor beschouwt. Bier smijten is een sport blijkbaar

Volgend jaar gewoon weer, lekker met heeeeeel veeeeel zon hoop ik.

LL roeled!

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_5571993
Lowlands is al een jaar of 5 niet alternatief meer, dat geeft niet, maar "alternatief"...nee. Een alternatief voor wat zou het moeten zijn? Mainstream? Met een programmering waar Nickelback en DJ Tiësto op staan? De LMK is dit jaar voor het eerst in negen jaar eens een keer niet naar Lowlands geweest. In de allereerste plaats omdat de programmering hem niet aanstond. (Ja, noem de LMK ouderwets, maar de muziek is toch het belangrijkste imo) en omdat het wel erg duur was (tegenover ongeveer 90 gulden in de eerste jaren)

Maar desalniettemin heeft de LMK zich ook de afgelopen 5 jaar op Lowlands prima vermaakt. Dan moet je je instelling veranderen.

Wil je een echt "alternatief" festival (zonder getverderriese house), ga dan zelf een alternatief festival zoeken, DAT is alternatief. Maar ga niet lopen jammeren dat Lowlands -waar 60000 man op af komt, met volledige sponsoring en een commercieel uitgangspunt (MOJO)- niet meer voor de "echte alternatievelingen" meer is...

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_5572257
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 15:59 schreef Love Mae King het volgende:
Maar desalniettemin heeft de LMK zich ook de afgelopen 5 jaar op Lowlands prima vermaakt. Dan moet je je instelling veranderen.
Precies!
quote:
Wil je een echt "alternatief" festival (zonder getverderriese house), ga dan zelf een alternatief festival zoeken, DAT is alternatief. Maar ga niet lopen jammeren dat Lowlands -waar 60000 man op af komt, met volledige sponsoring en een commercieel uitgangspunt (MOJO)- niet meer voor de "echte alternatievelingen" meer is...
Sowieso vind ik de term "echte alternatievelingen" een beetje triest.. Sommige mensen willen gewoon alternatief zijn om het alternatief zijn.. Stelletje sukkels.. Je eigen smaak is je eigen smaak, maar als je je laat leiden door de smaak van de grote massa (door je juist daartegen af te zetten) dan ben je juist niet alternatief..
pi_5572418
vandaar de "aanhalingstekens"
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_5574244
quote:
mee eens...
trouwens annieboy, lag jij met je meisje te wippen in een tent..??
wij deden tentenrace en kwamen wel een wippend stelletje tegen

sorry

pi_5582402
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 18:24 schreef Frenkie het volgende:

[..]

mee eens...
trouwens annieboy, lag jij met je meisje te wippen in een tent..??
wij deden tentenrace en kwamen wel een wippend stelletje tegen

sorry

annieboy? Wat ben ik nu inene? Je fagget?

Mijn vriendin en ik 1 dag samen en geen sex... impossible..

anyway ik ga het even samenvatten wat de irritatie punten waren, veel mensen hebben toch nog moeite met begrijpend lezen:

24 uurs house beat, lag op camping 3 MET oordoppen (waarvan er 1 spoorloos verdwenen is en nooit meer terug is gevonden) en ik VOELDE de beat 24 hours a day. Ik heb zoiets van komop, er is wel meer dan flaman en mental theo. Draai the cure of andere NIET beat muziek tussendoor.

Kotsen in de rij: Drink bier en kan er tegen, of doe het gewoon niet... Het is gewoon enorm ranzig om de spetters rond te zien vliegen omdat jij de stoere jongen uit wil hangen en daardoor je grensen niet kent.

Modder: Het modder was ranzig, niemand zal zeggen: Ha lekker, een 30cm hoge laag modder... Wat lekker. DAT was geen probleem, het probleem was dat lowlands personeel OP het moment dat het festival weer begon pas stro ging gooien... Hadden ze een hele nacht de tijd voor.

Vorig jaar waren muntjes in GULDENS, kortom prijzen zijn 2x zo duur geworden en dan ook nog 2x zoveel muntjes. Een pak coolbest was 3x zo veel dan in een winkel...

3.50 € = 7.00 HFL bijna...

Laatste keer dat ik ging was er een betere line up voor iets van 120 piek, nu is dat 105 EURO!

kortom bijna weer x2...

pi_5582561
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 10:02 schreef Aneurism het volgende:
24 uurs house beat, lag op camping 3 MET oordoppen (waarvan er 1 spoorloos verdwenen is en nooit meer terug is gevonden) en ik VOELDE de beat 24 hours a day. Ik heb zoiets van komop, er is wel meer dan flaman en mental theo. Draai the cure of andere NIET beat muziek tussendoor.

Modder: Het modder was ranzig, niemand zal zeggen: Ha lekker, een 30cm hoge laag modder... Wat lekker. DAT was geen probleem, het probleem was dat lowlands personeel OP het moment dat het festival weer begon pas stro ging gooien... Hadden ze een hele nacht de tijd voor.

Vorig jaar waren muntjes in GULDENS, kortom prijzen zijn 2x zo duur geworden en dan ook nog 2x zoveel muntjes. Een pak coolbest was 3x zo veel dan in een winkel...

3.50 € = 7.00 HFL bijna...

Laatste keer dat ik ging was er een betere line up voor iets van 120 piek, nu is dat 105 EURO!

kortom bijna weer x2...

Je hebt in een heleboel dingen gelijk, en da's ook niet eens het probleem.. Maar je kunt er zo weinig aan veranderen en daarom had je er beter schijt aan kunnen hebben..

Wat betreft die muziek, ik kan me goed voorstellen dat dat storend is ja, wij lagen achterin op camping 5 en daar was het prima te doen, wat zacht gezoem op de achtergrond van de 24 uurs tent maar wat bier doet het dan prima..

Alles is duurder geworden, da's klote, maar ik ga dit jaar dan ook om 100% loonsverhoging vragen..

pi_5582786
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 10:18 schreef TripleM het volgende:

[..]

Je hebt in een heleboel dingen gelijk, en da's ook niet eens het probleem.. Maar je kunt er zo weinig aan veranderen en daarom had je er beter schijt aan kunnen hebben..

Wat betreft die muziek, ik kan me goed voorstellen dat dat storend is ja, wij lagen achterin op camping 5 en daar was het prima te doen, wat zacht gezoem op de achtergrond van de 24 uurs tent maar wat bier doet het dan prima..

Alles is duurder geworden, da's klote, maar ik ga dit jaar dan ook om 100% loonsverhoging vragen..

Op dat moment stoorde ik me er weinig of niet aan, ik was meer bezig met regen ontduiken, modderplassen omzeilen en op zoek naar iets leuks te doen. Maar achteraf stond ik in de super, en zag het pak coolbest... Ik bedacht me ineens dat het niet GULDENS meer waren, maar euro's... en toen ging ik denken: He hoe was het op roskilde, pukkelpop en andere festivals..

Kortom voor een europees festival is de kwantiteit laag zeker voor de prijzen... Net als alles duurder is geworden sinds de euro.

pi_5620319
zucht... wat verwachte je nou eigelijk ervan? dat 60.000 mensen alles netjes opruimen en netjes naar de wc gaan en niet dronken worden en niet drugs gebruiken en blij allemaal ruimte voor je maken in de tent???????

ik vind dat alle naieve mensen niet meer moeten komen naar dit soort dingen kijk lekker naar de tv of luister naar de radio dan hoef je je ook niet druk te maken.

het ergste wat ik heb meegemaakt is dat een vriend van me zijn vriendin mee nam maar zij hield helemaal niet van de muziek enzo maar ze ging mee omdat hij ging..

Aneurism doet me een beetje denken aan haar.

ga je ook zitten met pissen Aneurism????

Deal with it; rock 'n roll
pi_5620679
ach het is altijd een enorm groot feest, maar het is wel terecht dat er over bepaalde dingen gezeken word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')