abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120703855
Even mijn verhaal aanpassen dit komt zo kneuteriger over.

Ben een homo alleen niemand ziet dat men meent dat ik gewoon hetero ben. Dat geeft best wel problemen want geen homo die ooit op mij afstapt. Mede door dat ik al heel wat jaren een soort van mafia-maatje ben kon ik mij ook niet gedragen als ''zoiets'' dan namen mijn vrienden kennissen nooit meer serieus.

Nou kan er nu uit verlies er wel wat mee maar dat is te overzien. Als klein mannetje wist ik al waar ik voor viel en heb dat ook vaker verborgen gehouden omdat het nu eenmaal beter was. Wie neemt nu eenmaal zo iemand in dat wereldje serieus.

Probleem is zolang in het wereldje heb gezeten sommigen dingen die jullie als normaal achten maar raar vind en wat jullie bizar en gestoord ik als normaal achten. Inmiddels langzaam de afgelopen weken wat beter in de normale wereld gere-integreerd was daar al veel langer mee bezig trouwens.

Ben daar al eigenlijk 2 jaar mee bezig hier voor en dat komt ook deels door mijn jeugd heb er 10 jaar ingezeten. En deed van alles laten we het daarop houden...

Toch ben van nature heel zacht help graag en wil ook zo worden als persoon. Dat helpen van mensen deed altijd alleen dat is anders. Stoot nog steeds mensen af door mijn manieren en gebruiken.

Ook mijn kledingstijl straalt uit wat ik was en niet wat ik nu ben. Heb verder ook geen noemenswaardige opleidingen op uitzondering van creatief boekhouden. En daar heb je in de echte wereld niet zoveel aan.

Wil ook hip wezen leuke normale dingen doen en vooral gewoon normale mensen leren kennen. Alleen zou bij Gods naam niet weten hoe. Ergens wil ik ook wel liefde uitstralen en gewoon een avondje stappen in plaats van zaakjes regelen met onfrisse figuren ergens in een loods staan. Terwijl je elkaar aankijkt hoe los je dit dan weer op.

Alleen hoe word je van dit alles weer naar een wat normale persoon? Hoe pak je dit aan? En wil vooral niet terugvallen omdat de afgelopen tijd ook erg suïcidaal ben geweest omdat ik nu tussen 2 werelden zweef. Want als ik terugga dan denk ik toch echt dat ik never nooit niet ouder dan 35 word.

Hoop op positieve reacties in plaats van afgebrand worden en daar dank ik u hartelijk voor. En dit is ook een beetje een afsluiter en uit de kast komen over dit alles.

[ Bericht 17% gewijzigd door FAUSTINO op 24-12-2012 02:20:58 ]
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_120704227
Dus je wilt van gangsta naar twink gaan? _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_120704279
quote:
10s.gif Op maandag 24 december 2012 01:53 schreef Rezania het volgende:
Dus je wilt van gangsta naar twink gaan? Serieus?
Dat is serieus... Ben even mij OP aan het aanpassen zodat ik het wat beter kan uitleggen.
pi_120704315
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 01:55 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dat is serieus... Ben even mij OP aan het aanpassen zodat ik het wat beter kan uitleggen.
Oké, maar hoezo zou je iets willen zijn wat je niet bent? Je hebt je niet voor niks tot 'gansta' ontwikkeld.
pi_120704397
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 01:56 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oké, maar hoezo zou je iets willen zijn wat je niet bent? Je hebt je niet voor niks tot 'gansta' ontwikkeld.
Omdat ik mij als maffia maatje nou ook niet zo prettig voel en mag eruit op bepaalde voorwaarden. Een soort van ga direct naar start zonder afgeschoten te worden. Dit klinkt als een grapje maar dat is het niet.
  maandag 24 december 2012 @ 09:16:24 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_120707992
ga normale dingen doen zou ik zeggen... klinkt moeilijk maar is verdomd simpel, zoek iets waar je permanent mensen kunt gaan helpen en ga er een opleiding voor doen oid
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_120708055
Je moet jezelf zijn. Ooit komt het wel uit.

Begin met kleding te kopen die mooi vindt en doen wat je echt wil! Boeiend wat anderen van je vinden. Als ze je niet accepteren hoe je bent zijn ze het niet waard om jou vriend te zijn!
pi_120708432
Koop een witte iPhone. There solved your problem
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_120708494
Heey ik heb ook een witte iPhone...... :p
  maandag 24 december 2012 @ 09:48:51 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120708526
Het is natuurlijk niet zo dat alle homo's nichterige regenboogdansers zijn. Stap uit die shady wereld, niet meer omkijken en wees jezelf als een homo in your own right.

En doe inderdaad iets met je 'roeping' iets voor anderen te betekenen. Het hoeft allemaal niet zo hoogdravend.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 24 december 2012 @ 10:03:55 #11
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120708888
Kleding kopen die je graag wil dragen. Je oude kleding verbranden. Afstand nemen (met die voorwaarden enzo) van dat verleden en die mensen. Je zegt dat dat kan dus ja dan doen. Geen mes op zak nemen. Ga desnoods naar je huisarts om te vragen. Klinkt lam maar bedoel misschien kan je wel tips krijgen van bepaalde instanties (verslavingszorg bijvoorbeeld is echt heel breed, niet van toepassing op jou misschien maar zo is er vast wel een instantie die er wel wat extra ervaring mee heeft). Vragen kan in ieder geval geen kwaad. Zeg dus ook dat je niet direct naar een psycholoog hoeft ofzo maar kan me voorstellen dat gewoon wat hulp goed is en die er vast wel zal zijn.. de huisarts kan zoiets wel weten lijkt me.

Verder misschien wat meer afstand nemen van familie en die kennissen... zeg niet dat je dat moet doen, maar bedoel als je jezelf niet kan zijn bij hen.. dan zorgt dat ervoor dat je ook eerder geneigd blijft om er wat in te blijven steken.

Verder gewoon bedenken dat je juist nu een beter leven krijgt en dat het stom zou zijn om nu juist op te geven. Als je uit die kennissengroep stapt en een burgerlijk leven krijgt (want ja dat kan jij ook krijgen en is helemaal niks mis mee) dan wordt je meestal toch wel wat ouder dan 35 jaar.

Verder je misschien ook wat zachter opstellen als je van jezelf denkt dat je dat bent.. je zegt dat je mensen afstoot. Kost wat tijd om dat te veranderen maar in jouw geval komt het er misschien op neer dat je het gevoel hebt dat mensen wat sneller over je heen kunnen lopen als je wat aardiger doet (gezien dat je stelt dat je uit een vrij extreme situatie komt voor 10 jaar lang). Nadenken en beseffen dat je het misschien wat anders gaat ervaren terwijl het alleen maar beter is juist als je ook echt ernaar gaat handelen als je aardig doet.
we dan
pi_120721075
quote:
3s.gif Op maandag 24 december 2012 09:16 schreef Re het volgende:
ga normale dingen doen zou ik zeggen... klinkt moeilijk maar is verdomd simpel, zoek iets waar je permanent mensen kunt gaan helpen en ga er een opleiding voor doen oid
Vind het maar moeilijk hoor. Ben bezig met iets alleen daar hoor ik dan pas in januari de beslissing over. Heeft wel met mensen helpen te maken overigens.

quote:
7s.gif Op maandag 24 december 2012 09:48 schreef Copycat het volgende:
Het is natuurlijk niet zo dat alle homo's nichterige regenboogdansers zijn. Stap uit die shady wereld, niet meer omkijken en wees jezelf als een homo in your own right.

En doe inderdaad iets met je 'roeping' iets voor anderen te betekenen. Het hoeft allemaal niet zo hoogdravend.
Voor mijn gevoel zijn vrijwel alle homo's dat weer wel op een enkeling na. Er volledig uit stappen dus de rug toekeren is erg lastig dan word men nogal achterdochtig en dat is met sommige figuren niet zo handig. Die roeping wil ik ook gewoon invullen zoals ik al schreef richting Re ben daar al mee bezig.

quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 10:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[quote]Kleding kopen die je graag wil dragen. Je oude kleding verbranden. Afstand nemen (met die voorwaarden enzo) van dat verleden en die mensen. Je zegt dat dat kan dus ja dan doen. Geen mes op zak nemen. Ga desnoods naar je huisarts om te vragen. Klinkt lam maar bedoel misschien kan je wel tips krijgen van bepaalde instanties (verslavingszorg bijvoorbeeld is echt heel breed, niet van toepassing op jou misschien maar zo is er vast wel een instantie die er wel wat extra ervaring mee heeft). Vragen kan in ieder geval geen kwaad. Zeg dus ook dat je niet direct naar een psycholoog hoeft ofzo maar kan me voorstellen dat gewoon wat hulp goed is en die er vast wel zal zijn.. de huisarts kan zoiets wel weten lijkt me.
Ben al bij de huisarts geweest enkel kan die hierin niet zoveel betekenen. Verslaafd ben ik niet geen drugs of drank problemen of wat dan ook. Er zijn weinig instanties wie iets met mij kunnen pas als je lange tijd in de gevangenis hebt gezeten zijn die opties er weer wel.

quote:
Verder misschien wat meer afstand nemen van familie en die kennissen... zeg niet dat je dat moet doen, maar bedoel als je jezelf niet kan zijn bij hen.. dan zorgt dat ervoor dat je ook eerder geneigd blijft om er wat in te blijven steken.
De reden was juist om familie [vaderskant] voor te zijn dat ik wel aan moest sluiten bij een andere familie min of meer uit bescherming juist om mijn eigen familie. Kijk vanaf dat ik geboren ben geworden zat heel de familie in nogal vieze zaakjes. Dat ging verder dan inbreken, vraag mij altijd af op bepaalde momenten of mijn vader wel mijn vader was want zulke dingen laat je net gebeuren met je eigen kind hij liet dat gewoon toe. Kan niet eens uitleggen op papier hoe dat allemaal in elkaar steekt. Ook zijn de familiebanden erg vaag, heb een neefje maar dat is resultaat van mijn nicht... haar vader wat mijn oom dan weer is.

Verder voor wie ik werkte, inmiddels aardig op leeftijd heb toch even een heel verleden met hem. Is een redelijk figuur vrij mild en respectvol. En zijn zoon van 15 is een homo... Wat zijn pa dus niet echt heel erg prettig vind, kom daar later even op terug.

Verder heeft voor wie ik dan werkte, een jongere broer gewelddadig onberekenbaar en zijn verleden vertelde niet veel goeds. Nou hebben hun met elkaar een langdurige ruzie waar genoeg in is gebeurd.
Die broer heeft nogal wat problemen met mij vanwege een hoop akkefietjes in het verleden. En dat gaat er hard aan toe alleen zijn pogingen tot... waren nogal halfbakken uitgevoerd laten we het daar maar ophouden. Kan die man ook echt niet serieus nemen probleem is ook hij heeft veel weg van mijn vader zijn gedrag tenminste.

Nou voor wie ik werkte heeft ook mot mijn mijn eigen familie. Sterker nog wie heeft er nou geen ruzie met mijn eigen familie [ :') ] Hun wisten omdat ik geen contact had met hen voor wie ik werkte. Op een punt komt er bericht na jaren dat mijn vader ziek is en als ik afscheid wil nemen maar beter snel moet gaan. Na lang getwijfel ga ik toch met een reden wou hem dood hebben en alles van hem afpakken wat hij had. Dus langzaam bouw ik een band met mijn vader op waar van mijn vader denkt dat het welgemeend is en dat ik hem heb vergeven. Als mijn vader had geweten waar ik voor kwam had hij mij wel laten omleggen.

Nou heb hem niet vermoord maar wel zover gekregen om mij overal de rechten te geven en heel zijn handel en wandel over te nemen. Vader zegt toe en daarna laat ik voor wie ik werkte, de hele handel weer overnemen tenslotte was dat ook de reden om contact te zoeken en zo diep in vaders kont te gaan zitten. Heel mijn vaders familie wou alles hebben want daarmee heb je macht in de handen en op alle manieren voorkomen dat het in andere handen valt. Tenslotte als dat zou gebeuren had mij vaders familie niets meer geen recht van spreken meer heeft.

Mijn vader komt erachter belt op en bedreigt mij paar uur later is hij overleden aan een hartaanval. Daarmee is in een klap heel mijn familie vleugellam geslagen en hebben ze niet meer. Geloof mij dat mijn eigen familie nog wel een appeltje met mij te schillen heeft

Maar aangezien dat voor wie ik werkte zijn jongere broer samenwerkte met mijn vader eveneens vleugellam word geslagen op deze manier en een aantal maanden later in hun thuisland word opgepakt en in het gevang terecht komt is voor wie ik werkte ineens alles opgelost is. En voor mij ik heb mijn familie kunnen terug pakken op alles wat zij hebben aangericht. En daar heb ik jaren opgewacht om dat te kunnen doen en dat voelt goed trouwens.. En het heeft de voordeel dat mijn familie niets meer kunnen doen.

Nog een aantal maanden bij voor wie ik werkte gebleven en daarna opgestapt. Probleem is alleen zijn zoon is in die tijd nogal stapel verliefd op mij geworden en dat heeft nogal wat voordelen moet ik bekennen :')

Daar heb ik ook niet echt een oplossing voor eigenlijk en bovenal denk ik toch echt dat als ik ga laten merken dat ik zijn jongen afwijs dat er echt gedonder gaat komen. Heel verhaal maar zo zit het dus in elkaar.

quote:
Verder gewoon bedenken dat je juist nu een beter leven krijgt en dat het stom zou zijn om nu juist op te geven. Als je uit die kennissengroep stapt en een burgerlijk leven krijgt (want ja dat kan jij ook krijgen en is helemaal niks mis mee) dan wordt je meestal toch wel wat ouder dan 35 jaar.
Dat burgerlijke leventje staat mij dus totaal niet aan. Heb het geprobeerd hoor van 9 tot 5 werken beetje leuk doen tegen collega's, en dan naar huis en weer om 9 uur in de ochtend op je werk komen. In het weekend uitgaan boodschapjes doen. Echt je word geleefd dan dus dat moet ik nog een weg in zien te vinden.

quote:
Verder je misschien ook wat zachter opstellen als je van jezelf denkt dat je dat bent.. je zegt dat je mensen afstoot. Kost wat tijd om dat te veranderen maar in jouw geval komt het er misschien op neer dat je het gevoel hebt dat mensen wat sneller over je heen kunnen lopen als je wat aardiger doet (gezien dat je stelt dat je uit een vrij extreme situatie komt voor 10 jaar lang). Nadenken en beseffen dat je het misschien wat anders gaat ervaren terwijl het alleen maar beter is juist als je ook echt ernaar gaat handelen als je aardig doet.
Dat is het ook doe je aardig gaan mensen gebruik van je maken. Doe nooit zo moeilijk over geld of als iemand hulp nodig heeft zo hoort het ook voor mijn gevoel. Echter heb je ze ergens meegeholpen zijn ze ook weer zo foetsie. Erg lastig want als je zegt een vriend te zijn gedraag je er ook naar.

Ben best zacht van aard alleen zie alles anders. Als iemand zegt ik trek je kop eraf en daarna doorloopt... Kom dan lossen we het buiten wel op. Je snapt wat ik bedoel toch?

Bovenal waar ik vandaan kom ben je erg hecht. Merk dat het voor de burgerlijke mensen heel normaal is om weken niets te laten horen en als ze een probleem hebben je ineens bellen een dat staat mij toch een beetje tegen mis dat hechte gebeuren wel.

Weer genoeg om over na te denken :)
  maandag 24 december 2012 @ 16:05:52 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120721180
Dan zou ik ook eens aan de slag gaan met je benepen beeld over homoseksualiteit. Dat staat alleen jezelf verder in de weg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 24 december 2012 @ 16:10:35 #14
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120721380
Nou ja even korte reply want moet zo even bezig. Maar o.a. wat jij denkt over burgerlijke mensen.. dat ze weken niks laten horen e.d. Heeft misschien meer te maken met dat jij ze afschrikt zoals je zelf al zegt. Ik ben gewoon ook wel wat burgerlijk (niet huisje boompje beestje) maar bedoel een redelijk normaal leven verder en ik zie mijn vrienden 2 a 3 keer per week en familie ook gewoon.. is maar net waar je tegenaan loopt. Maar denk dat jouw idee ervan niet helemaal realistisch is als ik dit zo hoor.
we dan
pi_120722526
quote:
7s.gif Op maandag 24 december 2012 09:48 schreef Copycat het volgende:
Dit dus. Zelf ben ik ook homo, maar ik ben echt niet stereotiep, en dat hoeft ook helemaal niet. Als jij een vriend wil moet je er gewoon voor uit komen dat je homo bent, niet je stereotiep gaan gedragen.

Ga gewoon een keer naar een gaybar, het is daar gelijk voor iedereen duidelijk dat je homo bent, en misschien ontmoet je daar dan ook wel iemand.
pi_120722560
Ik had na die TT op een ander topic gehoopt
pi_120732112
quote:
9s.gif Op maandag 24 december 2012 16:05 schreef Copycat het volgende:
Dan zou ik ook eens aan de slag gaan met je benepen beeld over homoseksualiteit. Dat staat alleen jezelf verder in de weg.
Nou nou zo erg is het ook weer niet. Alleen er zit een soort van grote kloof tussen, meer gericht op wat ze zo leuk vinden en wat ze afgrijselijk vinden. En meestal wat ik tof vind vinden hun afgrijselijk. En ja praat over het merendeel van de homo-populatie natuurlijk zijn ook nog genoeg aantallen vinden die het allemaal anders doen.

Alleen dan huppel je weer tegen een ander probleem aan, en dat is hoe ik ben opgegroeid en min of meer ben opgevoed. Dat zie je overal in terug en dat zal zo blijven, Bepaalde dingen kunnen in mijn ogen niet. Maar andere dingen kunne weer niet in de Nederlandse cultuur... Een soort van wisselwerking noemen we het maar.

quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja even korte reply want moet zo even bezig. Maar o.a. wat jij denkt over burgerlijke mensen.. dat ze weken niks laten horen e.d. Heeft misschien meer te maken met dat jij ze afschrikt zoals je zelf al zegt. Ik ben gewoon ook wel wat burgerlijk (niet huisje boompje beestje) maar bedoel een redelijk normaal leven verder en ik zie mijn vrienden 2 a 3 keer per week en familie ook gewoon.. is maar net waar je tegenaan loopt. Maar denk dat jouw idee ervan niet helemaal realistisch is als ik dit zo hoor.
Niks wat er allemaal in mijn leven is gebeurt of gaande is burgerlijk. Op ieder onderwerp wat je kunt op noemen, werk school opgroeien enzovoorts is anders gegaan. Nou dat kunnen de meeste mensen al niet hebben. Dan blijft er wat mensen over en kun je dat soort gezeur bij verwachten helaas.

Heb geen echte familie maar daar ga ik maar niet te diep op in en dat maakt familiebanden lastig en moeilijk. Probeer dat maar eens uit te leggen zo even u snapt? Het is niet zo makkelijk als het lijkt. Heb genoeg kennissen en kan meestal met iedereen wel door een deur. Echter dat blijven kennissen omdat men mij niet begrijpt of het zowat ongeloofwaardig vind hoe mij leven is verlopen.

Kan dat ook niet verder helpen zo is het nu eenmaal.

quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2012 16:35 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dit dus. Zelf ben ik ook homo, maar ik ben echt niet stereotiep, en dat hoeft ook helemaal niet. Als jij een vriend wil moet je er gewoon voor uit komen dat je homo bent, niet je stereotiep gaan gedragen.

Ga gewoon een keer naar een gaybar, het is daar gelijk voor iedereen duidelijk dat je homo bent, en misschien ontmoet je daar dan ook wel iemand.
Waar staat dat ik een vriend wil? Nergens dat ik het even recht zet. Hoef toch geen relatie en dat zal ook niet snel lukken dat ligt ook in mijn verleden en dat zal altijd zo blijven. Men weet wel dat ik een homo ben omdat ik het zelf zeg. Punt blijft ernaar gedragen kon niet wil ik ergens ook niet. Toch ergens is dat een stukje wat het lastig is men merkt het niet op,

Je loopt dan tegen wat onhandige probleempjes aan. Vrouwen die je intens leuk vinden en dat je uiteindelijk hun hartje moet breken wanneer je daar achter komt is al meerdere keren gebeurd en zoiets maakt het er niet makkelijker op. Dus meer uitdragen hey ho ben een homo zou wel handig zijn.

Gaybar heeft voor niets om daar naar binnen te stappen toch al een paar keer moeten doen op uitnodiging. Sorry het is mijn ding niet en het zal ook nooit mijn ding worden. En nogmaals heb niet de behoefte om iemand zo te ontmoeten. Bovenal in geen duizend jaar trek heb om een west europese knul te ontmoeten... Zoiets werkt toch niet.

----- dat gezegd te hebben ----

Het is kerst O+
pi_120732769
Ben ik de enige hier die geen zak van dit hele topic snapt? :')
pi_120732896
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 20:19 schreef IrCute het volgende:
TS wil van een crimineel imago naar een gay imago, zodat het duidelijker is dat hij homo is, of zo. :')
  maandag 24 december 2012 @ 20:47:06 #20
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120734448
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 20:21 schreef Rezania het volgende:

[..]

TS wil van een crimineel imago naar een gay imago, zodat het duidelijker is dat hij homo is, of zo. :')
Beetje flauw. OP en de rest is vrij duidelijk.. wil van zijn verleden af en een normalere situatie voor hemzelf creeeren. Dat hij homo is is een factor die hij ook noemt in het verhaal en ook advies voor gegeven kan worden.
we dan
pi_120734463
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 20:19 schreef IrCute het volgende:
Erg warrig/slecht geschreven OP inderdaad. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_120748760
Haec hactenus
pi_120792613
@ TS..lees je eigen berichten nog eens. Want ik kan jou helemaal niet begrijpen. Begrijp je het zelf wel nog allemaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')