Ik hoop ook dat Ali eruit wordt gestemt!
Straks houden we alleen nietszeggende types als Georgie en Robin over. Ik zou niet eens weten wie wie is!
En ik vind dat ze erin moet blijven.
Heerlijk zo'n mens.
(De sigaretten waren toch op en van de huishoudpot mochten ze niets lenen, dacht ik.)
quote:Die gozer is een bedreiging voor de mensheid en nog het meeste voor hemzelf. Ik hoorde begin deze week dat er plannen worden gesmeed door de BVD om hem zo snel mogelijk te liquideren. Niet leuk natuurlijk voor iemand die altijd voor anderen klaarstaat om ze met onnozel geneuzel en redenaties helmaal tureluurs te lullen en te zingen. Het meest vreemd is nog dat hij niets laat blijken van zijn mensenkennis. Die gozer kan alleen maar over zichzelf praten. Elke zin begint met 'Ik ....'.
Op 21 september 2000 13:44 schreef Arcee de volgende onzin:
Waarom wil iedereen toch zo graag Ali eruit hebben?
Maar ik moet toegeven: hij is wel de jus op de aardappelen. Maar ik geef hem niet veel kans. Hij wordt nu nog net niet genegeerd door de andere bewoners. Als hij vanavond wordt genomineerd kunnen we in ieder geval nog heel wat georeer van hem verwachten.
quote:Misschien is dit een zoethoudertje. 1 mogelijke reden van de baan.
Op 21 september 2000 15:06 schreef Komodo het volgende:
Jolanda werd net naar de dagboekkamer geroepen. De spullen uit de koffers moeten in dozen. Als de dozen uit de voorraadkamer worden gehaald is daar ook een pakje shag. Voor de statistieken: Samson met oranje Rizla vloei. Rookprobleem voorlopig opgelost?
Misschien valt dit wel te regelen door te bellen op 0900-56-6-254 (Naambellen: 0900-Jo-N-Ali)
Zonder Jolanda wordt het niets met deze BB vrees ik.
Zonder Jolanda wordt het niets met deze BB?
Ik vind haar een prototype van iemand die loopt te profileren. Commentaar als: er is hier nooit een goed gesprek en ik zit erin voor de erotiek of iets van die strekking lijkt mij duidelijk dat ze interessant over wil komen.
Wat ik me nog van BB1 herinner is dat de meest interessante situaties zich voordeden als iedereen zichzelf was. Mensen die de hele dag toneelspelen zijn er al genoeg op TV.
Daarnaast vond ik de peukenspaaractie dermate misselijkmakend, dat ik 5 minuten daarna slechts een duidelijke stream had van het doortrekken van onze wc. Bukshag is de officiele term geloof ik.
Kortom: ik mag haar niet zo...
quote:Zonder Jolanda wordt BB al snel de Bus - en daar bedank ik voor.
Op 15 september 2000 01:06 schreef weathergirl het volgende:
het is de enige vrouw die ik heb kunnen ontwaren in de kluwen Veronicatypjes, die enigszins excentriek is.
En dat mag ik wel!
De rest zou zo d'r haar roze kunnen verven en Cindy Pielstroom vervangen
<edit> overigens is het bovenstaande denk ik ook eerder de reden dat J het idee heeft dat ze geen lekkere gesprekken heeft dan haar profileerdrang!
[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. op 21-09-2000 15:44]
Haar mannelijke tegenhanger (Leo) zal ook nooit mijn vriend worden, sterker nog, ik zou hem niet in mijn buurt willen hebben, maar hij is alleen apart en grappig op een lachwekkende manier. Hij mag dus wel blijven, maar als ik net mijn zuurverdiende eten naar binnen schuif en haar zie smaakt mijn eten toch wat zuurder dan ik het verdien.
[Dit bericht is gewijzigd door Snof op 21-09-2000 15:48]
15:38
Shag was eigenlijk niet voor de bewoners bedoeld, maar eigenlijk net voor Hummie gekocht. Ze hadden het per ongeluk (incl. aansteker) laten vallen toen ze de dozen neerzetten...
Zoethoudertje voor Jolanda?
Zo blijft ze er misschien weer in?
Weet je dat je een hele mooie vrouw bent? Een sterke vrouw, dat voel ik. Blijf, je kan het
quote:deze foto bedoelde ik (zie Leo-topic) woehahaha
Op 21 september 2000 15:51 schreef SunChaser het volgende:
Leo doet een laatste poging Jolanda te behoudenWeet je dat je een hele mooie vrouw bent? Een sterke vrouw, dat voel ik. Blijf, je kan het
ik denk dat dat Hummie-shag-verhaal nep is, het zal idd een verkapt zoethoudertje zijn
quote:
Op 21 september 2000 21:54 schreef Donny het volgende:
Blijft maar op dr schouders staan kloppen: KOOS TIS GEEN PAARD !!!!
Gellarboy ontplofte bijna van 't lachen.
Jolanda gaat de bewoners vertellen dat ze weg gaat, er is geen uitdaging meer voor haar...dus geen reden om te blijven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |